dinsdag 16 februari 2010

Twee kaarten: een voor challenge #33 van Dutch cardlovers.

Vandaag ben ik zowat de hele dag bezig geweest met kaarten, hoezo verslaafd...???
De eerste is gemaakt voor challenge #33 van Dutch Card Lovers. Deze heb ik gemaakt aan de hand van de schets van Anja. Ik vond het een leuke, maar vrij moeilijke schets.
Het papier wat ik heb gebruikt leent zich wel voor een vrij strakke uitwerking. Gelukkig houd ik daar wel van! :)

Mijn uitwerking is gemaakt met het papier van Teresa Collins van de SBN cardkit.
Groter? Klik!
                                                                      
Dit was de sketch:




Ben ook een bezig geweest met penselen en patronen in Photoshop.
Het resultaat is het plaatje van de vlinder en het stippelcardstock is gemaakt m.b.v. een patroon.
Ik vond het plaatje het leukst in combinatie met zwart/wit.



Groter? Klik!


10 opmerkingen:

miriam zei

Wat een mooie kaartjes allebei
Knap hoe je het onderste gemaakt hebt met photoshop.
Bedankt voor het meedoen met DCL

Anoniem zei

Jij wordt echt met de dag beter in kaartjes maken !!! Schitterende kaarten !! Ik heb ook de schets van DCL gemaakt. Ik ga 'm zo op mijn blog zetten.
Groetjes Berdien

Monique zei

Wat gaaf Marjan! Allebei!!

Ellen zei

Oh wow, alweer twee van die prachtige kaartjes!
Wat heb je dat weer fantastisch gedaan Marjan!!
En wat leuk dat je meedoet met DCL!

Groetjes Ellen

anja curvers zei

Wow wat een gave kaartjes Marjan vooral die tweede wat knap dat je dat zo kunt in photoshop. En heel erg leuk dat je ook meedoet met DCL, bedankt.

Stampidoe@gmail.com zei

super mooi geworden, bedasnkt voor het meedoenmet DCL

Marianne zei

Gaaf kaartje zeg! Leuk dat je hebt meegedaan met DCL, bedankt!

Wilma zei

Wow, wat ben jij toch ontzettend creatief en super goed!!!

Rosalien Zwackhalen zei

Prachtige kaarten voral die je met photoshop gedaan hebt. Knap hoor.
Bedankt voor het meedoen.

Groetjes Rosalien

hetty roolaart zei

Wat een mooie kaarten en wat knap zo met dat photoshoppen echt heel mooi geworden