woensdag 14 juli 2010

Nummer 4

De kerstkaartenproductie gaat intussen gewoon door en het stapeltje is inmiddels een stapel. Ik heb er nu vijftien af. De meeste zijn variaties op het ideetje van nummer 2, maar deze zijn heel anders, hoewel ze ook allebei de ster hebben. Het was ook meer werk om deze te maken, maar wel leuk om ze even iets anders te doen. En zo heb ik meer voor een andere smaak.


Voor allebei de kaarten o.a. goudpapier gebruikt en verschillende embossingfolders, de ster weer met verf, stickles en inkt bewerkt. Ook voor allebei een pons van Martha Stewart, touw, gouddraad, plakstenen, mini-sterretjes die uit de pons vallen als je de rand ponst, (niks weggooien, haha), cirkelponsen, MacGill pons en een QKdie.
De gouden rand bij de tweede heb ik van een patroontje voorzien door er met een embossingpen in te krassen. De stempeltjes zijn van mijn freebies.




Vandaag ga ik beginnen aan de een na laatste challenge van Scrapbook Nederland.
Er schijnt hier vanmiddag veel slecht weer over te komen, dus voor die tijd maar even de boodschappen doen. Fijne dag voor degene die dit leest!


Bedankt voor je berichtje!

14 opmerkingen:

Willy's creations zei

Deze is wel...heel erg mooi.apart zwarte achergrond.echt feestelijk.

Groetjes,Willy
ps.gelukkig heb ik de boodschappen al binnen..hihi

Judith zei

Wat een leuke kaartjes! Erg mooi.
Ik kan me nog niet zo tot de kerstkaarten zetten. Dus vind het knap dat jij er al mee begonnen bent.

Groetjes!

anja curvers zei

Wow wow wat een gave kaartjes weer zeg echt prachtig Marjan waar haal je de ideeen vandaan?

Karin zei

Wat een prachtige kaartjes, ik vind het zwart/goud echt een hele mooie combi!

Hetty zei

Ik vind het wel hele stijlvolle kaartjes
echt super mooi

gr hetty

wim zei

De koordjes geven snelheid aan de ster, alsof ze in een flits voorbijvliegt ;-)

Ellen zei

Hele sfeervolle kaarten Marjan!
Het ziet eruit als heeeeeel bewerkelijk dus knap hoor dat je er al zoveel af hebt....

Groetjes Ellen

Shirley zei

Wat 'n sjieke kerstkaarten Marjan! Tis dat 't zo warm is buiten anders kwam ik al direct in kerststemming...
Groetjes, Shirley

Wendy Koorevaar zei

Jee wat een mooie kaarten heb je weer gemaakt Marjan! Je krijgt al een hele voorraad zo, goed hoor!

Groetjes,
Wendy

Marianne Schut zei

Hai Marjan, Wow wat ben jij lekker op dreef zeg! En al weer zo'n prachtige! Erg mooi van kleur! Groetjes Marianne

Anoniem zei

Wauw wat een gave kerstkaartjes !!!! Kan ik er eentje reserveren hahaha.......?
Groetjes Berdien

Anoniem zei

Prachtig, prachtig, echt fantastisch!!!!
Wat maak jij toch ongelooflijk mooie kaarten.
Ik vind deze kerstkaarten ook schitterend en zou er ook wel 1 willen reserveren, hahaha.
Je zal maar een echte Marjan krijgen :)

Lieve groetjes,
Irene

monique langenberg zei

ook ik vind deze kerstkaarten supermooi!!
supersjiek!!
ik heb geen duble do dus de embossingfolders ook niet, maar ispiratie geeft t genoeg hoor!!
groetjes monique

Wilma zei

Wat een schitterende stijlvolle en originele kerstkaarten! Ben er weg van!!!