zaterdag 4 september 2010

Nog meer Basic Grey Capella

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de ontzettend leuke en lieve reacties op mijn vorige kaart, ik ging er gewoon van blozen.... :) :) en werd er erg blij van!

Ik vind dit zulk mooi papier, ben sowieso wel een fan van Basic Grey. Ook voor layouts met natuurfoto's is het vaak heel geschikt. Capella heeft een mooie nostalgische uitstraling, vind ik.


Klik op de foto voor groter

Voor de bovenste heb ik drie dessins gebruikt, vlinders dubbel gestanst, blaadjesstans van Marianne Design, Liquid Pearls, plakstenen, tekststempel, Deep Edge pons Martha Stewart, cirkelpons, embossingfolder Polka Dots, chiffon stippellint op breed crème zijdelint gestikt en gerimpeld, chalk-ink.




Bij deze kaart zit achter de flap met verhoogde bloem een stempel (eigen digistempel uit de eerste cirkelset), hier ook drie dessins gecombineerd, strik met de Bow Easy, Glossy Accents voor de uitgeknipte bloem, chalk-ink, fineliner, phototurn, foamtape. Op de foto hieronder wat details van beide kaarten.




Leuk is dat ik aardig wat dames enthousiast heb gemaakt voor de Bow Easy, gezien de emails die ik kreeg, maar het is dan ook een erg handig dingetje en zo lekker plat om op te bergen!

Goed weekend allemaal!

Bedankt voor je berichtje!

25 opmerkingen:

Lia zei

Je kaarten zijn ook gewoon erg mooi, het papier is ook erg geweldig en dan krijg je gewoon hele mooie kaarten, zo simpel kan het zijn.

Groetjes Lia

Jolanda Cuper zei

Wow je hebt inderdaad heel veel inspiratie! Het zijn prachtige kaarten geworden! Mooi papier ook! Super!
Groetjes Jolanda.

Monique zei

Wow Marjan wat een prachtige kaarten weer! Echt heel mooi en chique!

Wendy Koorevaar zei

Hoi Marjan!

je kaarten zijn echt mooi! Het is inderdaad een hele mooie lijn van BasicGrey zeg!
Je hebt alle kaarten zo prachtig afgewerkt. De vlinders zijn super!

groetjes,
Wendy

Hetty zei

Wauuuuw Marjan wat en schitterende
creaties heb je gemaakt super mooi

gr hetty

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

ik vind je kaarten prachtig.

groetjes jolande

Angèle zei

Prachtig Marjan! Ik hou ook van BG. Het papier is van zo'n mooie kwaliteit.

Fijn weekend, Angèle

Wilma zei

Wow,..... ik ben weer diep onder de indruk van jouw talent! Prachtig hoe je iedere keer weer weet te verrassen met totaal iets anders maar o zo Marjan! Strak, stijlvol, warm en met veel gevoel voor detail!!!

Marianne Schut zei

Hai Marjan, wow ze zijn weer super Marjan! Prachtige uitstraling en super afgewerkt! Mijn complimenten!! Fijn weekend! groetjes Marianne

Wim zei

Happiness vind ik heel mooi, het doet me denken aan een kouseband in de saloon van highnoon ;-)

greet zei

Wat een prachtige kaarten! Mooi van kleur en mooie details. Helemaal top Marjan.
Groetjes Greet

Wendy ten Hove zei

Hoi Marjan,

Wat een prachtige kaarten!! Super sfeervolle kleuren en eentje ook nog leuk op te klappen, heel bijzonder gemaakt!! Ik heb net een ander dingetje dan de Bow easy, eentje met staafjes, op de beurs gekocht, maar heb nog geen mooi strikje gekregen, ha ha!! Nog even oefenen!!

Liefs,
Wendy

Willy's creations zei

Wat een schitterende kaartjes heb je weer gemakat...alles pas perfect bij elkaar...toppie!

Fijn weekend!

Groetjes,Willy

Riet zei

Wat een schitterende kaarten Marjan,prachtig die vlinders,en dat papier is zeker heel erg mooi.
Vind dat satijnen lint zo prachtig.
Complimenten meis.

Liefs Riet.

Karin zei

Wat een prachtige kaartjes! Die vlinders vind ik prachtig, en dat flapje van het onderste kaartje vind ik ook erg gaaf!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een schitterende kaartjes Marjan. Het papier is heel mooi en je details ook, super!
Groetjes van Jacqueline

Judith zei

Wow! Vind vooral die bovenste met die vlinders erg mooi!

Marianne zei

Hoi Marjan,

Jeetje, ik ging gewoon blozen van je berichtje op mijn blog! Heel erg bedankt voor je leuke reactie! Ik heb meteen maar even uitgevogeld hoe ik ervoor kan zorgen dat bezoekers mijn blog kunnen volgen, dus als het goed is moet het nu lukken.
Ik geniet ook altijd van jouw kaartjes en andere creaties, de creativiteit spat er vanaf! Ook deze beide kaartjes vind ik prachtig.
Doe je deze week ook weer mee bij DCL?

Groetjes,
Marianne

Shirley zei

Er-rug sjieke kaarten Marjan! Zo stijlvol en bommetjevol mooie details...
Groetjes, Shirley

Anoniem zei

Super mooie kaarten Marjan !!!! De tweede kaart vind ik echt helemaal geweldig !! Dat idee houdt ik in gedachten.
Groetjes Berdien

Inge zei

Het zijn weer ware kunstwerkjes Marjan! Echt heel mooi, het geplooide lintje en de zwarte takjes/blaadjes bijvoorbeeld, vind ik geweldig :)

Bianca Kalksma zei

Echt heel mooie kaarten en wat een origineel idee om het lint te plooien! Ook heel mooi hoe je de kaart op de foto hebt gezet met een bijpassende achtergrond, je hebt echt oog voor detail, dat bleek al uit je kaarten maar nu is het wel heel duidelijk;) Ik vind jouw stijl van kaarten maken echt heel erg mooi!

Creagea zei

Wauw...super..supermooie kaarten en prachtig papier en je strik is perfect
liefs Gea

anja curvers zei

Prachtig prachtig Marjan echt zo mooi ben diep onder de indruk en dan ook nog zo mooi gefotografeerd kan zo in een magazine. Enne heb de bow-easy ook in huis maar nog niet gebruikt.

Anoniem zei

La forma ms comn de La dieta de tres pueden daar su vida.
No se deje engaar por esto. En cambio, debe, y usted se beneficiar por largo tiempo.
Bajar De Peso
Cuando usted piensa en perder kilos, usted probablemente piensa en slo
tener el siguiente gran libro de dieta o programa de ejercicios para
hacer el trabajo. Esto mtodo real para adelgazar en poco tiempo!


En un tazn, mezcle la mayonesa, el jugo de limn, jarabe de arce tu
dieta. Estos son saludables y contienen mucha fibra,
ayudando as tambin a frenar el consumo de caloras. como bajar de peso en una semana Dieta extrema NutricinLas personas que hacen
dieta extrema, suelen limitar su ingesta horas tomaba infusiones de t verde
y mucha agua, que son excelentes diurticos y evitaba
todos los alimentos refinados, azcar y carnes rojas.