zondag 8 mei 2011

Niet nieuw, maar...

   .... zeker ook niet oud is  deze kaart, die ik nog niet op mijn blog had gezet vanwege andere challenges enz.
Maar eerst wil ik iedereen bedanken voor de lieve en warme reacties n.a.v. mijn vorige bericht. Ook al ken ik de meesten van jullie niet persoonlijk, het doet toch goed.

De kaart heb ik gemaakt, omdat ik wilde oefenen in het maken van rolroosjes, zoals ik ze maar noem.


Ik heb daarvoor eerst gestempeld op wit cardstock en daarna cirkels geknipt en die ingeknipt. Sinds kort heeft Marianne Design er een stansje voor, maar uit de hand gaat ook prima. De roze roosjes zijn van dessinpapier en daarna met inkt bewerkt. Alles geplakt op een bestempelde bloem. Onderkant van de kaart is een metalsheet, door een Cuttlebugfolder gehaald. Een stukje wit cardstock geëmbossed en op de kaart gestikt. Afgewerkt met lint, stukjes papier van Eline, Fiskars randpons, nietjes, bling, chalk-ink en een parelswirl.

Fijne dag allemaal!




Bedankt voor je berichtje! Thanks for your comment!

69 opmerkingen:

  1. wauw, ik blijf de combi zwart/rose/wit prachtig vinden! En de rolroosjes zijn ook erg gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oefening baart kunst! ;) Deze rolroosjeskaart is prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Marjan, en de rolroosjes zijn ook mooi.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kan wel zeggen dat je bloemen heel goed gelukt zijn.Ze zijn echt prachtig geworden.
    Fijne dag verder.
    Groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een beauty, Marjan. De roosjes zijn heel goed gelukt. Heb het stansje van MD, moet maar eens oefenen.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart met leuke roosjes. Ook het metalsheet is erg mooi op je kaart. Weer een heel mooi geheel!! groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Marian, ik vind hem wonderschoon! De roosjes zijn prachtig. Ik heb de stans sinds kort en wil er ook wat mee doen. Dit is een geweldige inspiratie. Dit zijn ook jouw signature kleuren vind ik: roze, wit en zwart. Heerlijk!
    Liefs, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg goed gelukt je rolroosjes en mooi zo als een grote bloem in zijn geheel. Mooi ook de parelswirls, echt weer een prachtig kaartje!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er beeldschoon uit..leuk die roosjes moet ik ook maar eens proberen..als het niet te moeilijk is.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart! Ga het ook eens proberen die roosjes maken, bedankt voor je ideetje.

    Ik las net ook pas je vorige berichtje. Wat ontzettend naar. Gecondoleerd..Heel veel sterkte de komende periode

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige en elegante kaart , Marjan !! Die rolroosjes zien er super uit. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaart. Doe roosjes zijn echt enorm leuk. Liefs, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is inderdaad prachtig!
    Die roosjes zijn tof, ga ik binnenkort ook eens proberen. Soms is het leuk om het wiel zelf uit te vinden he! De kleuren zijn super bij elkaar :)
    Wat een goed begin van de zondag!

    Groetes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wouaaaah elle est vraiment trés belle ! bravooo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtig kaartje!
    De rolroosjes zien er mooi uit,vind het zelf ook geweldig om te doen,vind het haast een uitdaging op zich om allerlei verschillende bloemen zelf te maken.Gelukkig zijn er wat hulpmiddelen zoals stansen.

    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is een hele leuke kaart.
    Je roosjes zijn toch in 1 keer goed gelukt, ze zijn heel mooi.

    Liefs Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ze zijn super mooi gelukt en het kaartje
    is weer helemaal gaaf

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hij is helemaal super! Die kleine roosjes zijn erg mooi. Die swirl vind ik ook prachtig!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een lief kaartje is het geworden.
    super!!

    groetjes de twins

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi Marjan.De combinatie roze zwart is erg lief.
    De rolroosjes zijn goed gelukt hoor.En je swirl,daar ben ik helemaal fan van,maakt het helemaal af!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ben jij wel goed in hoor, rolroosjes!!
    (tutorial?)

    Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooi kaartje weer. Die roosjes zien er zeker super uit. Ik ben het ook aan het proberen, maar blijf nog even oefenen haha. Dus eigenlijk ben ik ook wel voor een tutorial haha. Maar kan me zo voorstellen dat je hoofd daar nu niet naar staat...
    Sterkte van de week.

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een prachtig kaartje heel erg mooi ook die roosjes
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke kaart en leuke roosjes! Ben er ook fan van! ;) Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi hoi Deze is mooi geworden.
    Sterkte deze week.Gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige kaart!! Wat een mooie roosjes, ik ben ook aan het oefenen...... De swirls vind ik ook erg mooi!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een prachtige kaart en je roosjes zijn erg mooi.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hij is mooi geworden en op die roosjes hoef je niet meer te oefenen, die kun je wel. Heel mooi zelfs.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuke kaart zeg!! erg leuk met die roosjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtig geheel Marjan, en die rolroosjes zijn super mooi!!!!

    Liefs,
    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wauw, wat een prachtkaart, mooie details, het geémboste metaal helemaal super, de roosjes zijn heel mooi gelukt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Marjan.
    Nog gecondoleerd met je schoonzusje,sorry ik las het nu pas.
    zeker een triest thuiskomen,en dan nog niet zo oud.
    Wat is het leven soms onrechtvaardig
    Veel sterkte allemaal.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Top Marjan, deze kaart met roosjes. Knap dat je ze zo mooi gelijkmatig gedraaid krijgt!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  34. hoi marjan

    een schitterend kaartje!
    heel erg mooi met die roosjes!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Oefenen, nou dat hoeft niet meer. Je roosjes zijn geweldig! Heel mooi geheel, deze kaart, Marjan!
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Prachtig Marjan; stijlvol! Ik heb ook geoefend ;) want ze zijn zo leuk. Met de Big Shot en een stans van MD. Een beetje veel van het goede want met Pasen had ik plots een slijmbeurs-ontsteking in mijn schouder. Zo pijnlijk!
    Heb begrepen dat jij een elektrische BS hebt? Hoef je dan helemaal geen kracht meer uit te oefenen? Ook niet met de platen?

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  37. het zijn echt prachtige bloemetjes geworden.....
    en een super gaaf kaartje....

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hallo Marjan,

    Zeer stijlvolle kaart !!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Erg leuk, ik kreeg gister de stans van Jill, ik denk dat ik nog even moet oefenen, als ik dit zo zie, bij jou zijn ze prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Stunning!! Your card design is amazing! Truly an eye-catcher!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. De rolroosjes zijn prima gelukt! Ik doe het ook altijd gewoon uit de hand, dan kun je ook nog verschillende maten maken. Je kaart is weer super geworden een toppertje!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wow deze is prachtig zeg! Wat knap die roosjes. Het wil mij maar niet lukken... Echt een mooi resultaat!

    Veel liefs Gwendolyn

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een schitterende "Marjan" kaart! Heel mooi en wat een werk zal je op al die roosjes hebben gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Heel erg gaaf kaartje! Super kleuren combi zeg..!

    Ook ik lees net je andere berichtje pas.. Gecondoleerd. Heftig zeg. Sterkte de komende tijd!!

    Liefs, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Schitterende kaart Marjan! Ik vind de roosje erg goed gelukt..
    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Een prachtig kaartje wederom Marjan die roosjes zijn heel erg goed gelukt hoor. Hoe kom je trouwens aan de metalsheet?

    BeantwoordenVerwijderen
  47. prachtige stijlvolle kaart en wat mooi die rolroosjes

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wauw!!! Deze vind ik super, Marjan! Dat metaal is schitterend, wat een mooi effect! En leuk, zo'n rolroosjes collage! Het is een echte beauty deze kaart!!!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Niet nieuw maar ook niet minder mooi.
    Ik vind hem weer erg leuk geworden dus.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  50. wat een schitterende bloemen en een prachtige stijlvolle kaart Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Prachtige roosjes Marjan, en wat een schitterende kaart heb je er mee gemaakt! Ik kijk elke keer mijn ogen uit als ik jouw creaties zie, stijlvol en wat een details! Prachtig!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Een prachtige kaart, heel chique en je roosjes zijn super gelukt!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Oh, wat een schitterende kaart! Mooi met die bloemen erbij!

    Maar jeetje, ik las het berichtje over je schoonzus hieronder...wat heftig zeg. Heel erg veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wat een prachtige kaart Marjan!
    Heel erg stijlvol.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  55. O zo mooi om die rolroosjes op een grote bloem te plakken. Mooie kleuren en weer zoveel mooie details!!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. ik vind je kaart weer superprachtig!!!!

    en ik lees nu pas je vorige berichtje...
    en ik wil je nog heel veel sterkte toewensen!

    groetjessss

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Supermooi is je kaartje Marjan! En wat zijn je roosjes goed gelukt ;)
    Ik heb ze met de creatable gedaan maar vind ze van jou er niet onder doen.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  58. oh my goodness this is so beautiful! I love the flowers! Just in awe of your card!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Weer een super mooie kaart en die roosjes.... geweldig!!!
    Groetjes,
    Marth

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Leuk, die rolroosjes! vooral op die andere bloem. Mooi kaartje. Groetjes Petra Postma

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Hallo hé, wil ik een reactie plaatsen, moet ik toc een eind scrollen ;) Ik snap het wel hoor, je maakt de mooiste kaarten, zo leuk om deze oprolroosjes bij je te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Hallo Marjan ik dacht eerst wat moet ik met die mal van Mariaane design maar nu ik jou kaart bewonder moet ik hem toch maar kopen ze zijn erg mooi geworden die roosjes, schitterend op jou kaart echt heel mooi.

    Groetjes Scrapfanaat Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  63. wat knap die rolroosjes! is dat moeilijk om te doen? gr anja

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Je rol roosjes zijn geweldig,heel mooi!!!Mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Wow, Marian, wat mooi!!

    Groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Super mooi!Erg leuk die rolroosjes.
    En ik ga die embossingmal ook maar weer es afstoffen. Was helemaal vergeten dat ik die had! Dus dank voor je inspiratie!!
    groetjes van Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  67. prachtige kaart, heel mooi die bloemen.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een berichtje achterlaat, ik ben er heel blij mee!
Thanks for your comment, they make me happy!