woensdag 7 december 2011

CFY# 37

Hoi! Meteen maar de nieuwe schets van Monique laten zien, bedoeld voor de challenge van deze week van Challenges for You. Ze heeft weer gekozen voor een kerstkaartje. Handig, want veel van ons zijn daar nu volop mee bezig. Is een leuke, hè??



Mijn uitwerking is eenvoudig en strak, houd ik ook erg van!






Papiertje van Little Yellow Bicycle en wit golfkarton, bestempeld met diverse stempels en bewerkt met Distress ink langs de randjes. Rozet van Elsiepapier. Verder bling, Dymo tape, een kerstbrad en naaimachine. De achtergrond is geëmbossed daarna bewerkt met Versamark en wit embossingpoeder, is niet zo duidelijk te zien waarschijnlijk.




   Bedankt voor je berichtje! Thanks for your comment!

50 opmerkingen:

  1. Heel mooi Marjan! Lekker strak en de boompjes met het geribbelde karton geeft een leuk effect! Leuk dat je de dubbele cirkels hebt genaaid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eenvoud siert, prachtig! Mooi die eruitspringende rood-roze rozet!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaartje erg mooi,de achtergrond met de geborduurde cirkels,daarop het bling,super!
    Een erg stijlvol kaartje in prachtige kleuren.

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt geweldig jouw kerstkaart! Heerlijk zo strak, maar toch ook speels. Ik ben er weg van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart weer Marjan!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart Marjan; inderdaad lekker strak....erg mooi!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Héél mooi, Marjan! De rozet geeft hem net even dat tikkie je weet wel....;lol)

    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk is je kaart Marjan! Mooi de roze rozet.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig hoor ziet er erg leuk uit.

    groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Errug mooi, Marjan! De embossing stippels had ik eerst inderdaad niet gezien, maar nu je het zei wel, in het echie is hij dus nog mooier! Dat rondje zo gestikt vind ik supermooi! Da's best lastig, denk ik, maar toch maar eens proberen! Super kaart!!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, hele mooie strakke kaart Marjan !!! Erg leuk die boompjes uit golfkarton.
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt gaaf Marjan! Er komt zoveel leuks voorbij op dit moment...zucht!

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, wat een gave kerstkaart Marjan. Zijn dat nou kraaltjes? En die kerstbomen van golfkarton zijn helemaal top!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je dat toch weer gaaf gedaan, ik vind h'm werkelijk PRACHTIG!! Heel originele uitwerking, helemaal top!!!
    Schitterend stikwerk, je boompjes + afwerking, echt héél erg mooi!!
    Liefs Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie...lekker strak!

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow, die kerstboompjes zijn geweldig. En wat heb je die cirkel gaaf gemaakt. Zo mooi die pareltjes en de stukjes draad. Ik vind het een TE gekke kaart! Ik kan de embossing zien als ik schuin naar mijn computerscherm kijk. Hij is in het eggie vast nog mooier!
    Liefs, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, zo mooi!! Gaaf de kerstboompjes van ribbelkarton en zoals je het stikwerk hebt gedaan. Een heel mooi en strak kaartje! Heel origineel.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldig wat een mooie sketch en dan zie ik daar een geweldige kaart uit ontstaan! Erg mooi hoor!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtig kerstkaartje Marjan, erg leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaart Marjan.
    Vind hem echt super mooi.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hij is erg leuk geworden, ga ook weer een poging wagen.


    mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauuuw wat is dit super gaaf

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  23. De combinatie van blauw, wit en de ribbels vind ik leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel mooi en rustig kaartje! Leuk dat je de dymotang hebt gebruikt voor de tekst, dat ziet er erg mooi uit! En de kerstboompjes van ribbelkarton zijn ook super schattig!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige kaart heb je ervan gemaakt en ook de sketch vind ik erg mooi. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een super mooie kaart.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Weer een hele mooie strakke kaart! Leuk met die kraaltjes in de cirkel en die roze rozet als blikvanger! Tof!! Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat een leuke kaart, simpel maar erg leuk.

    groetjes de twins

    BeantwoordenVerwijderen
  29. TOP!!! Wat een prachtige stijlvolle kaart! Helemaal mijn smaak voel een lift aankomen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wauw, wat prachtig, de kerstboompjes van ribbelkarton vind ik helemaal super,

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ja, de sketch is leuk! Maar jouw uitwerking nog veel leuker ;)! Lekker strak en mooi van kleur, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Een hele mooie sketch, maar je uitwerking is ook super! Mooie achtergrond!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtig is dit!! Mooie kleuren en super leuke kerstbomen.
    groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Een super mooie kaart Marjan! Heel leuk gedaan met de bomen en de genaaide cirkel met de bolletjes erop! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Zo knap zoals jij altijd hele originele uitvoeringen van de schetsen weet te maken! Ook deze is weer perfect!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een schitterende stijlvolle kaart Marjan.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Prachtig wat een supermooie uitwerking van de schets.

    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Een prachtige kaart Marjan!!! Leuk geheel en die kleuren zijn super bij elkaar! Ik hoop ook weer mee te kunnen doen met deze challenge! Ik vind de schets super leuk!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  39. OOOO Die is gaaf , Marjan ! Jij hebt echt een totaal andere stijl als ik , maar ik vind het prachtig. Less is more.... Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Prachtige kaart! Die boompjes van ribbelkarton vind ik super! En die kleine metalen kraaltjes vind ik zo elegant! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ge wel dig. Geweldig. Geweldig hoe je de boompjes hebt gemaakt. En de rust en ruimte op de kaart, de prachtige heldere kleuren, het rondje met de draadaccentjes, het is echt weer een perfecte kaart geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Prachtig, zo simpel, maar oh zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Oh wauw
    ... wat een keistrakke uitvoering zeg! Geweldig!
    Groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wow, Marjan die is gaaf!!
    Fijn weekend!

    Groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Leuk Marjan, en wat past je achtergrond er prachtig bij!

    groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  46. wat heb jij weer prachtige kaarten gemaakt marjan.
    heb ze van je laatste posten even bekeken en zulke mooie details.
    je houdt van strak , maar toch zijn je kaarten heel mooi en stijlvol.
    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  47. PRACHTIG .....heel chique!

    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een berichtje achterlaat, ik ben er heel blij mee!
Thanks for your comment, it's really appreciated!