dinsdag 7 februari 2012

DCL #125

Leuke opdracht deze keer van José van Dutch Card Lovers !

Maak een wiebelkaart.

Ik heb ze bij haar, bij Cornelie en soms ergens anders vaker voorbij zien komen, leuk model.
Nooit gemaakt, dus dit is mijn eerste. Zal waarschijnlijk niet de laatste zijn     :)



De vogeltjes van vilt heb ik van vriendin Wilma Blom gekregen en zijn van Blokker.
Verder papier van My Mind's Eye Honeycake, blaadjes van Crealies, bloem van Action, huisje Marianne Design, naaimachine.

De ronde tekst is in Photoshop gemaakt en mag iedereen meenemen. De cirkel is 7 cm doorsnede, je kunt hem verkleinen. Rechts klikken en opslaan als kiezen.




70 opmerkingen:

  1. Wat een leuke schommel kaart heb je gemaakt...de vogeltjes van vilt enig!

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtkaart Marjan! De papierkeuze is heel mooi, evenals de kleuren. Eigenlijk kwam ik om te vragen waar je dat grijze, gemeleerde vilt kunt kopen? Ik heb al wat geneusd op internet, maar ben het nog niet tegengekomen.

    Fijne dag en bedankt voor de leuke freebee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhhh heel mooi is ie geworden, ik ga er toevallig morgen eentje maken met de oude mensjes waar ik workshops geef.
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk lief kaartje!!! Het valt me op, dat je geen ingekleurde plaatjes gebruikt, zoals bijna iedereen... Heel geslaagd!!
    En nog bedankt voor de tekstcirkel...

    Groetjes, Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart. Een vriendin is volgende week jarig. Vind hem erg mooi om hem ook te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk model he?! Heb er ook al verschillende gemaakt en het blijft leuk.
    Ontzettend leuk die vogeltjes er op !!

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een dotje. De vogeltjes zijn schattig! Leuk ook het houten ornamentje en de takjes. Mooi die cirkelstempel er achter. Ik heb em meegenomen, dank je wel!
    Liefs, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er super gaaf uit nooi bewerkt
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart, Marjan. Vind de vogels zo leuk!
    Bedankt voor de tekst.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart Marjan, mooi model ook!
    Gr. Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk hoor die wiebelkaartjes, deze is ook weer super, die vogeltjes heb ik ook, maar mijn jongste dochter gaat er steeds mee aan de haal! Bedankt voor de tekst die ga ik zeker nog eens gebruiken! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een onwijs gaaf en mooi kaartje Marjan!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtexemplaar Marian!!! Schitterende details weer!!! En bedankt voor je tekstcirkel....érg leuk!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuke kaart Marjan, doet me al naar de lente verlangen! En wat lief dat je de tekstcirkel met ons wil delen...
    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige wiebelkaart Marjan, heel erg mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke wiebelkaart! Die vogels zijn gaaf zeg! Bedankt voor de tekststempel!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. WoW Marjan, wat is hij leuk! Ik heb nog nooit zo'n kaart gemaakt, maar ga dat zeker doen. Bedankt ook voor je leuek reacties steeds, dat stimuleert, en ook bedankt voor je tekststempel!
    Groetjes, ALix

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dankjewel voor de o zo leuke stempel!!! Wat een ontzettende leuke kaart is dit zeg, o zo grappig die vorm. En de vogeltjes hebben een prima bestemming gekregen:-))

    BeantwoordenVerwijderen
  19. dankje wel voor je digi tekst en wat een mooi kaartje heb je gemaakt grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ik vind hem super gaaf marjan.
    leuk zo die vogeltjes.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie kaart Marjan! Heel lief ook met de vogeltjes er op. Zo'n wiebelkaart lijkt mij ook erg leuk om te maken.

    Bedankt voor de mooie digi!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Errug mooi deze wiebelkaart. Leuk de vilten vogels, houten bloem en vogelhuisje. Bedankt voor de tekstcirkel, is opgeslagen:)) Zijn leuk om te maken he de wiebelkaarten.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat gaaf is je wiebelkaart Marjan!! Leuk met de vogeltjes van vilt erbij.
    Ik heb em ook nog niet gemaakt maar staat nog steeds op mn to-do-list.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. tja, rond... en ik ben verkocht ! heel erg geslaagd ! super die vogeltjes
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hij is weer schitterend marjan
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een super wiebelkaart! Heel erg mooi met de vogeltjes van vilt.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel mooi !! Leuk die vogeltjes van vilt !!
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuk hè om die wiebelkaarten te maken! Jou gaat het ook goed af! let op, nu wil je er nog meer maken!! Vogeltjes heb ik ook, ze zijn zo leuk!
    Je eerste wiebelkaart is heel erg mooi!!! Ik ben er nog mee bezig...
    Liefs Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik vind de vogeltjes helemaal super! Bedankt voor de ronde tekst! Prachtige wiebelkaart!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wat een leuke kaart, wij hebben ook nog nooit een wiebelkaart gemaakt. we zullen het toch eens gaan proberen

    groetjes de twins

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuk he, die wiebelkaarten. Je grijze vogeltjes zijn super gewoon.
    Bedankt voor de digi, altijd handig voor als je iemand een fijne birdday wilt wensen.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Allereest vind ik de digi heel leuk en heb hem dus graag bij je meegenomen.
    Je wiebelkaartje vind ik ook schitterend geworden,hele leuke details.

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtige wiebel kaart heb je gemaakt,met schattige vogeltjes!
    Bedankt voor de di-gi stempel,neem het mee.....

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een gave Wiebelkaart Marjan!
    Heel erg leuk met die vilten vogeltjes. En je digi heb ik meegenoemn ;-) Heel erg bedankt!
    Leuk dat je weer meegedaan hebt en ik zeg; Wiebelkaarten zijn verslavend!!!!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Errug leuk!! Vogeltjes, huisjes, de tekst! Superwiebelkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. wat een super leuke wiebelkaart!

    erg leuk met die vogels!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een schatje Marjan.
    Echt super lief.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Marjan, je eerste wiebelkaart is supers!! Ze zijn leuk om te maken. Tof die vogeltjes erop en bedankt voor de leuke tekstcirkel!!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een prachtige wiebelkaart! Knap gedaan met die vogeltjes en een leuke tekst erbij. xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een schatje met die vogeltjes.
    Het is idd. heel leuk zo'n wiebelkaart. Heb er ook 1 gemaakt.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wowwww Marjan,wat is dit een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een super mooie wiebelkaart en
    die vogeltjes zijn erg leuk

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een geweldige eerste wiebelkaart heb je gemaakt! Leuk om te doen hè?

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een prachtige wiebelkaart.
    Bedankt voor de tekst freebie, erg leuk.

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Schitterend, wat is ie mooi! Wat is het toch grappig om te zien dat iedereen weer iets heeeeeeeeel anders maakt, heel leuk. Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een leuke wiebelkaart . . .ik wil zelf ook nog steeds ééntje maken, moet er dan ook maar eens aan beginnen. Bedankt voor de leuke freebie

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Prachtige wiebelkaart Marja en de vogeltjes wat zijn die leuk geweldig.
    Bedankt voor de mooie tekst cirkel heb hem gelijk opgeslagen.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Mooie wiebelkaart en zo lief die vogeltjes. Bedankt voor je tekststempel en groetjes van Els

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wow, hij is schitterend, Marjan!

    Groetjes Marie-Claire >;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  50. tjeeeejtjee deze vind ik echt super mooi, maar aan al je berichten ben ik niet de enigste
    groetjes mina

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat leuk zeg, die wiebelkaart! En de vilten vogeltjes vind ik ook erg apart! Leuk! Echt iets bijzonders op de kaart. Groetjes Petra Postma

    BeantwoordenVerwijderen
  52. super mooie kaart Marjan en die freebie heb ik natuurlijk opgeslagen

    liefs yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat super gedaan marjan, vooral die vogeltjes vindt ik leuk. En bedankt voor de digi. :))
    Bedankt voor het meedeoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Een hele mooie wiebelkaart Marjan! Wat zijn dat leuke vogeltjes, je hebt een super mooi geheel gemaakt. Ook een hele leuke rondje tekst heb je gemaakt. Ik zal die ook meteen opslaan, bedankt ervoor! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Heb je die mooie cirkel ook in het nederlands?? Prachtig kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wat een te gekke wiebelkaart heb je ervan gemaakt zeg! Leuke vogels en mooie tekst! Een topper!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. je kaart is weer helemaal geweldig, ik vind het super, de vogeltjes heb ik ook nog liggen, moet er echt wat mee gaan doen, want ze zijn zo leuk.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Gaaf,gaaf Marjan echt weer een perfect kaartje hoor en leuke freebie.

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Hi Marjan, hoe is het? Ik was een tijdje niet hier geweest maar heb net lekker veel tijd genomen voor de laatste dingetjes op je blog. Enorm leuke wiebelkaart heb je gemaakt. Prachtig die vilten vogeltjes in feston steken. Trouwens, hartverwarmend al die lieve reacties op het einde van je DT-schap bij CFY. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wat aardig dat je deze digistamp op je blog zet! En die wiebelkaart ... die vógeltjes ... volgens mij rent iedereen nu naar de blokker :) Maar wat een leuke kaart heb jij ervan gemaakt! Wiebelkaarten zijn vaak leuk, fleurig. Maar deze wiebelkaart is móói, nee, prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wauw, die vogels... Hup naar de blokker!
    Hetnis een prachtige wiebelkaartmgeworden!
    Leuk deze tekst, bedankt!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Leuke kaart, Marjan! Mooie vorm zo en die vogeltjes staan er echt geweldig leuk op!!! Mooi gemaakt! Sfeervol en warm!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  63. ik vind je schommelkaart geweldig mooi en leuk .
    en je vorige sketch vind ik ook heel stijlvol.
    je bent maar weer druk geweest, maar toch lekker he om te frobelen met dit koude weer.
    fijn weekend meisje.

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Oh wat een lief koppeltje en wat heb je dit leuk gedaan Marjan, een wiebelkaart moet ook eens gaan maken ja,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Ooooooohhhh, wat een mooie kaart en die vogeltjes zijn zoooo lief. Ik moet NU naar de Blokker. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Hoi Marjan, ik heb een paar digiteksten geplukt van je site, ze zijn zo leuk, zelf kan ik ze niet maken . . . DANKJEWEL, groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een berichtje achterlaat, ik ben er heel blij mee!
Thanks for your comment, they make me happy!