woensdag 28 november 2012

Voor een zieke buur

Hoi!

Vandaag een kaart zonder opdracht voor een challenge. Deze is voor een ernstig zieke buurman van mij. We kennen hem al zo lang als wij hier wonen, meer dan 25 jaar. Onze kinderen zijn hier opgegroeid en nu is hij heel erg ziek. Vreselijk is dat. Een kaart is wel het minste wat je kunt doen en dus deze heb ik hem vorige week gegeven. Ik hoop dat hij beter zal worden. Aan hem zal het niet liggen, vol optimisme!




Ook al is het voor een man, ik vind dat een bloem dan best kan, maar dan wel een stoere. Deze is gestempeld en gestanst met spullen van PTI. Ook de blaadjes. De achtergrond embossingfolder is er een die ik bestelde bij Elly's Scrap-ateljeetje. Verder fineliner, eyelets en gestempelde lettertjes. Randpons EK Succes.

Erg leuk was trouwens het uitje van Cornelie, Nadine en mij op zaterdag. Scrapdelight is een mooie winkel, heel veel spullen, daar hebben we een hele poos rondgestruind. Leuke dingen meegenomen. Uhh.. betaald uiteraard :) Daarna naar een restaurantje voor een lunch, we hebben veel bijgekletst, gelachen en elkaar weer een beetje beter leren kennen. De tijd vloog om!

Gisteren ook al zo'n supergezellige dag met mijn vriendin Wilma , leuke dagen allemaal!

Fijne dag nog!

55 opmerkingen:

Lia zei

Inderdaad zijn ziektes altijd erg vervelend, zeker als je iemand al zolang kent, je kaart is heel toepasselijk en mooi, leuk die foto van je kleindochter in je sitebar, wat een lekker koppie met haar haha,
groetjes Lia

Karin zei

Wat verdrietig dat jullie buurman, die jullie al zo lang kennen, zo erg ziek is. Een kaartje is inderrdaad het minste wat je kan doen, hij is echt mooi geworden, het zal em vast goed doen.

Groetjes karin xx

Cornelie zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt zeg, wauw!! Hele mooie warme kleuren, en een beetje warmte is hier wel op z'n plaats!
Die bloem kan prima, waarom niet! Zeer geslaagd!!
Zaterdag was zeker een hele gezellige dag, en het is idd heel jammer dat we niet dichter bij elkaar wonen!

jolanda zei

leuk kaartje

Els zei

Een hele mooi kaart voor de erg zieke buurman en dat is erg verdrietig. De bloem vind ik juist heel mooi en de kleuren zijn heel verwarmend en hopelijk wordt hij weer snel beter.
Super dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad en lekker hebben rondgestruind bij scrapdelight. fijne dag en groetjes, Els

Bea zei

Mooie kaart Marjan!!
En ja een bloem kan zeker voor een man.... helamaal mee eens!
En heel veel sterkte gewenst voor je buurman!

Miranda V zei

Bloemen op een mannenkaart vind ik altijd zo een twijfelpunt, maar deze zwarte bloemen kunnen best inderdaad. Wat naar dat hij zo ziek is. Je kaart voor hem is mooi geworden. Ik vind de letters leuk gedaan, de eyelets en het hart van de bloem ook!

Kaartenkraam zei

Mannen houden net zo goed van bloemen als dat vrouwen dat doen en zeker als ze op zo'n mooie kaart zijn verwerkt als deze. Prachtige details, zoals de eyelets en mooie stoere kleuren. Het zal je buurman zeker hebben opgekikkerd!

Leuke nieuwe foto van Emma!!

groetjes van Ank

Margot zei

prachtige kaart met erg leuk papier!

Marianne zei

Prachtig kaartje voor je buurman. Hopelijk gaat ie weer opknappen.
Fijn te horen dat je plezier hebt gehad met je vriendinnen en weer leuke dingen hebt gekocht.
Lieve groetjes,
Marianne

Anoniem zei

Mooie kaart Marjan ! Kan heel goed voor een man. Hopelijk knapt hij snel weer op.
Groetjes Berdien

Mary zei

Altijd naar als iemand in je direkte omgeving zo ziek is. Weet zeker dat dit kaartje hem goed heeft gedaan. Het is een mooie en warme kaart!! Ook ik twijfel altijd of een bloem nu wel of niet kan voor mannen, maar deze stoere bloem kan zeker!! Sterkte.
Ik heb mijn probleem met picasa nog steeds niet opgelost, we hebben weer problemen met de computer, ik werk nu op de ipad van mijn dochter, en daar kun je het programma picasa niet op openen. Maar kan wel een blogrondje maken....ook leuk.
Fijne dag, groetjes Mary

Marja zei

Ik vind het een erg mooie kaart voor een man. De bloem is ook erg mooi geworden. Het lijkt me lastig om voor een ziek iemand die je al zo lang kent "maar" een kaart te maken, maar ik denk dat hij hier best wel blij mee is.
Sterkte met de buurman.

mariska zei

Wat een mooie stijlvolle kaart heb je voor je buurman. Veel sterkte.

Liefs mariska

Karin zei

Prachtig hoor, heel mooi voor een man. En natuurlijk houden mannen van bloemen, zeker van zo'n mooie als deze!
Groetjes Karin

Ankie vd Polder zei

Wat een prachtig kaartje. Ik vind hem super en ik denk dat buurman er vast blij mee was. Groetjes, Ankie

Gerdine zei

Erg mooie kaart, Marjan. Inderdaad, een bloem kan prima ook voor een man. Klinkt gezellig dat uitje naar Scrapdelight! Mocht ik er nog eens langskomen dan ga ik er ook zeker eens kijken!

Trudy zei

Prachtige kaart Marjan!
Groetjes Trudy

Anneke. zei

Prachtige kaart voor je buurman. Veel sterkte voor hem.
Groetjes Anneke.

Willy's creations zei

Super mooie kaart heb je weer gemaakt.

Groetjes,Willy

Mieke zei

Wat erg... Hopelijk wordt hij snel weer beter.
Je hebt een hele mooie kaart voor hem gemaakt.

Ans S. zei

Prachtige kaart heb je voor je buurman gemaakt en nu maar hopen dat het snel beter met hem gaat.

Groetjes Ans

Elly zei

Ja,zoiets hakt er voor iedereen altijd behoorlijk in,medeleven is dan ook bijzonder fijn!Je kaart is erg mooi geworden,erg leuke kleuren en de bloem kan prima en is prachtig!
Gezellig die dagen,dat je samen iets doet :-)

Groetjes Elly

Lenie Hempen zei

Wat een prachtige kaart Marjan.
Echt schitterend.
Daar zal Je Buurman heel blij mee zijn.

Gr Leny Hempen

Ellen zei

Klinkt gezellig marjan, je uitje met de liftdames...;-)
Je kaartje is prachtig, hopelijk knapt de buurman ervan op. En ja hoor, ik vind dat bloemen voor mannen ook best kunnen. Je hebt de kaart een enorm stoer uiterlijk gegeven.
Groetjes Ellen

Tineke van der Linden zei

Ja hoor, bloemen kan ook voor een man. Zeker zo'n stoere bloem als deze.
Prachtige kaart! Hopelijk knapt je buurman op.
Groetjes Tineke

Wendy Koorevaar zei

Jee wat vreselijk dat jullie buurman zo ziek is. Met deze mooie kaart kun je hem zeker een hart onder de riem steken. Prachtig gemaakt zeg, ik vind de woorden ook zo mooi op het onderste gedeelte.

Liefs,
Wendy

Wendy Koorevaar zei

Jee wat vreselijk dat jullie buurman zo ziek is. Met deze mooie kaart kun je hem zeker een hart onder de riem steken. Prachtig gemaakt zeg, ik vind de woorden ook zo mooi op het onderste gedeelte.

Liefs,
Wendy

Unknown zei

Zo'n stoere bloem kan zeker voor een man. Wat een prachtige kaart heb je ervan gemaakt. Hij is eenvoudig maar toch een hoop op te zien.
groetjes, Joke

Jacqueline (Sjakkie) zei

Het is een heel mooi kaartje voor een man, die bloem is prachtig. Het valt niet mee om voor dit soort gelegenheden een kaartje te maken. Dat zal de buurman wel waarderen.
Groetjes van Jacqueline

crealinedance zei

Hallo mooie kaart voor je buurman.
Is altijd leuk om te shoppen met je knutselvriendinnen.gr.Nel

scrappingtwins zei

hele mooi kaart, de buurman zal het waarderen.

groetjes de twins

KarinsArtScrap zei

een mooie stoere beterschaps kaart Marjan.

groetjes karin

Wilma zei

Hartverwarmende kaart Marjan! Warme rustige kleuren, bloem zo mooi en zeker geschikt voor een man. Vind tekst onder de bloemen mooi en meelevend!

Dagje gisteren was weer o zo gezellig en veel te kort;-)

Wilma zei

en weer een nieuwe foto van Emmy, die ik gisteren heb mogen bewonderen.Het is een schatje!

Marlies zei

Een hele mooie stijlvolle kaart! Ik vind een bloem heel goed kunnen op een mannenkaart en zeker z'n chique als deze! Prachtig gemaakt Marjan! groetjes, Marlies

Trijntje zei

Wat een mooie kaart Marjan. Groeten Trijntje

Linda zei

Het is een prachtige kaart geworden, heel mooi gemaakt.
gr linda

Marian zei

Wat een geweldige mooie kaart
Groetjes

Willy zei

Wat een prachtige kaart voor je zieke buurman, en een bloem kan idd best dat fleurt hem hopelijk een beetje op!!

Shirley zei

Mooie kaart Marjan! Kan heel goed voor 'n man hoor. De kaart voor je schoonzoon is ook lekker stoer, de blauwe kaart lief en romantisch door de fijne stansrand..
Groetjes, Shirley

Berlinde zei

Een prachtig kaartje Marjan! Zo'n stoere bloem kan zeker op een mannenkaartje, ook leuk met de eyelets erbij!
Hopelijk gaat het vlug beter met je buurman.
Lieve groetjes, Berlinde

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

je kaart is prachtig, alles past zo mooi bij elkaar, mooi is de bloem en bloemen kunnen zeker voor een man, mannen houden ook van bloemen.
heerlijk toch zo'n dagje op stap met de meiden.

groetjes jolande

Nadine zei

De reden voor deze kaart is helemaal niet leuk, maar je uitwerking is super. Heel warm van kleur en een bloem voor een man kan altijd! En zeker in deze situatie. Knap hoe mensen zo optimistisch kunnen blijven. Zo'n kaartje geeft vast nóg een zetje in de goede richting.

En wat betreft ons uitje, dat was zeker leuk!

Brendaxx zei

Heel mooi kaartje Marjan, en een bloem voor een man kan toch prima? Vind dat onderste papier met die tekst ook erg leuk(of was dat een stempel? zal zo even teruglezen;)) Ik hoop dat je buurman weer snel beter wordt!

Unknown zei

Bloemen worden door iedereen gewaardeerd en jouw persoonlijke en attente kaart zal door je buurman met warmte worden ontvangen Marjan.
Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

Anita Meijer zei

Wat heftig zeg Marjan van je buurman, je hebt wel een heel mooi kaartje voor hem gemaakt. Heel lief dat je dat voor hem hebt gemaakt.
Liefs van Anita

Anneke zei

ik vind het heftig marjan van je buurman , maar je hebt een prachtige kaart voor hem gemaakt.
en mannen houden ook van bloemen hoor!
liefs van An

Marijke zei

Wat een mooi en warm kaartje heb je gemaakt voor je buurman. De grote bloem is er geweldig op en misstaat zeker niet op deze mannenkaart/
Groetjes, Marijke

Marianne Schut zei

Hai Marjan, om te beginnen wil zeggen dat ik het super lief van je vind om je buurman zo te verrassen met deze prachtige kaart! Dit zal hem zeker goed gedaan hebben. Een kaartje kan zoveel voor iemand betekenen, ik hoop dat dit hem zal sterken om beter te worden... Je kaart ziet er zoals gewoonlijk weer helemaal top uit! Alles past weer zo goed bij elkaar, echt een juweeltje! Liefs Marianne

Je@net zei

Een prachtig kaartje voor een ernstig zieke buurman, heel mooi gedaan, Marjan. Het zal hem zeker goed doen dat jullie aan hem denken in deze moeilijke tijd!

Bianca Kalksma zei

Wat een mooie kaart, maar wat een verdrietig bericht erbij :( Ik vind dat bloemen ook wel kunnen op kaarten voor mannen, zolang ze niet roze zijn ;) Wat heerlijk dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad bij Scrapdelight! Dat zijn dagen met gouden randjes, fijn zo! En ook met je vriendin weer zo'n dag achter de rug, heerlijk! Voor het weekend ook nog zulke bijzondere plannen? ;) hoe dan ook, fijn weekend!

Yolanda zei

Wat een mooie kaart en lief gebaar Marjan. We, mijn collega's en ik, kregen nog niet zo heel lang geleden ook te horen dat een collegaatje ernstig ziek is, longkanker. Wetende wat er dan allemaal op de persoon afkomt, wil je niet gelijk aan de telefoon hangen en is een kaartje met troostende woorden en een blijk van medeleven een welkome vervanging. Ik weet zeker dat je buurman dit gebaar heel erg heeft gewaardeerd. Groetjes Yolanda

Wendy ten Hove zei

Wauw, Marjan, deze kaart vind ik bijzonder en erg origineel, mooi gedaan! Vooral ook de bloemen zo met zwart op kraft vind ik geweldig!!!
Sneeuwwitte groetjes,
Wendy

Pet73 zei

Haven't dropped over for quite some time .... but what did I miss! Your card is a beauty despite the sad purpose.