maandag 11 februari 2013

CAS on Sunday

Hoi bloggers,

In de challengewereld is er weer een nieuw blog bij: CAS on Sundays, een blog waarvoor clean & simple kaartjes gevraagd worden. Het thema voor hun eerste challenge is: Be Mine Valentine. Ik houd erg van CAS en waag dus ook een poging. In de hoop dat deze CAS genoeg is ;)




Uit het cardstock heb ik de tekst en harten gesneden met de Silhouette, daarachter heb ik bovenaan designpapier geplakt en onderaan papier bewerkt met diverse tinten inkt. Om de vormen meer diepte te geven zijn ze binnenin omlijnd. Verder kleine accentjes en de naaimachine gebruikt.

Fijne dag allemaal!

50 opmerkingen:

Linda zei

Gaaf kaartje Marjan
gr Linda

Karin zei

Heel mooi!

Groetjes karin xx

Anoniem zei

Heel leuk gedaan Marjan!
Vrolijk en lief!
Groetjes Jacomijn

Mieke zei

Die lijkt mij zeker CAS genoeg :-) Wat is je kaart mooi!

KarinsArtScrap zei

wat gaaf ik vind het een prachtige kaart Marjan.
ik vind het een leuk idee die zwarte puntjes onder die zilveren bolletjes.

groetjes karin

Anneke. zei

Heel mooi!!
Groetjes Anneke.

Tineke van der Linden zei

Heel creatief gedaan, het geeft een schitterende uitstraling.
Groetjes Tineke

Ans Gilbert zei

Hoi Marjan,

Prachtig gedaan..heb steeds bewondering als iemand een CAS-kaart maakt..het ligt mij echt niet..

Liefs van Ans

Ellen zei

Mooi zeg, die letters en harten gemaakt met de Silhouette! Vind de stiksels gaaf als afwerking.
Fijne dag, Ellen

marian zei

Hel mooi CAS kaartje is het.
Groetjes Marian

Jeannette zei

erg mooi kaartje Marjan, leuk zo uitgesneden, de kleuren vind ik ook erg mooi, groetjes en succes bij de challenge, Jeannette

Wilma zei

Oooh, wat een gave kaart. Vind de pareltjes/druppels zo leuk, geeft beweging. O weer heel leuk je stiksels.

Miranda Mols Stampin Utopia zei

o, wat is die gaaf. Lief en lekker vrolijk en stoer alles in 1.

Irene zei

Hij is weer enig Marjan!!

xx Irene

nicole zei

Weer een bjoetie van een kaart!
Groetjesssss

Marleen Derweduwen zei

Leuke kaart en bedankt voor de tip om meer diepte te geven door de vormen te omlijnen.

Marian zei

Heel erg mooi
Groetjes

Lianne Raateland-Steenvoorden zei

Mooie kaart! Ik zag je kleindochter vandaag in het zwembad! Ik zag een roze tas met Emmy en ik dacht dat moet jouw kleindochter zijn, net even de foto op je blog gecheckt en ja hoor;-) Mijn vermoeden was juist..

Elly zei

Heel subtiel en erg mooi!

Groetjes Elly

Cornelie zei

Mooi gedaan!!! Erg leuk ook met de spetters en de stiksels! Top!

Lenie Hempen zei

Hij is weer prachtig mooi Marjan.

Gr Leny Hempen

Anoniem zei

Very lovely card with the textured paper and added stitching! :) Thanks for playing along with us at CAS on Sunday! Hope you will join us again next time and good luck! Smiles and Hugs - *Vicki* ~ DT member

Sanne zei

Wat een enige kaart! Het bewerkte papier is prachtig! Ook de slordige stiksels spreken me erg aan. Super!

Liefs Sanne

Yolanda zei

Tjee, inderdaad heel wat anders dan we van je gewend zijn ... maar ook dit gaat je goed af hoor. Ik vind het een heel mooi geheel geworden, creatief hoor met al die pareltjes en stiksels. Groetjes Yolanda B)

Marianne zei

Wauw, wat is het weer een pracht kaartje! Fijne zondag!

xxx Marianne

Gemma zei

Hij is in ieder geval prachtig! Groejes Gemma

Colien zei

Wat een mooie kaart! Lief en toch stoer, erg gaaf!
grtz.Colien

Els zei

Schitterend wat een pracht kaart heb je weer gemaakt. Lief al die pareltjes erbij.
Groetjes, Els

Je@net zei

Wauw, wat een prachtexemplaar, Marjan!

Berlinde zei

Een prachtig kaartje Marjan, leuk die zilveren pareltjes en het stikwerk erbij!
Lieve groetjes, Berlinde

Willy zei

Volgens mij heel CAS, mooie kaart Marjan. Leuk zoals je de letters hebt uitgesneden en de subtiele witte steekjes!!

Marlies zei

Een hele mooie kaart! Een prachtig design! groetjes, Marlies

Judith zei

Prachtige kaart Marjan!! Inderdaad anders dan we van je gewend zijn. Maar ik herken wel je stijl en kleuren erin. Mooi gemaakt!

Fijne avond!

Groetjes Judith

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig kaartje marjan.

groetjes jolande

Oeneke zei

Een super kaartje! Leuk effect geven die pareltjes en stiksels.

Adriana zei

Wat mooi!

Anita Meijer zei

Wauw Marjan wat heb je dit weer schitterend gedaan, ik vind het prachtig, zo mooi dat wit met die kleuren, echt top.
Liefs van Anita

Marjanne zei

super dit kaartje!!

Marjanne zei

super dit kaartje!!

Zw@@n zei

Prachtige kaart, Marjan. Leuk die stiksteekjes en die pareltjes. Leuk dat je meedoet met CAS on Sunday. Liefs, Wilma

Nadine zei

Moooooooi Marjan!! Wat een gaaf lettertype!

CreaSjouk zei

Helemaal geweldig!
Groetjes Sjoukje

GerJanne zei

Mooi Marjan!! En de naaimachine heeft het ook weer prachtig gedaan!
GerJanne

Marijke zei

Oooh Marjan wat is dit CAS kaartje mooi, prachtige letters!! Speels de pareltjes, leuk!
Groetjes, Marijke

Anneke zei

prachtige en romantische kaart Marjan.
heel stijlvol vind ik hem.
liefs An

Nancy zei

What a wonderful card! The stitching is such a nice added touch! Thanks for playing along with us at CAS on Sunday! Hope you join us again!

Annette zei

Ik vind het zo knap als je zo CAS kan zijn. Ik vind het erg moeilijk. Het lijkt een andere manier van denken.In ieder geval voor mij. Mooi gedaan met die letters zo!
xoxo Annette

Unknown zei

Gave uitwerking Marjan, mooie kleuren ook! Ik vind CAS echt supermoeilijk omdat ik altijd de neiging heb lekker veel te versieren, maar je ziet het wel weer, soms is minder gewoon mooier! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

Marie-claire zei

Gaaf is ie!

Groetjes Marie-Claire

Bianca Kalksma zei

Oh deze is super! Lekker knallende kleuren, prachtig met het wit van de kaart!