dinsdag 16 april 2013

Liftchallenge

Hallo!

Heel veel enthousiasme zagen we voor de zwart/wit challenge van Nadine, leuk hoor! Deze keer is Cornelie aan de beurt voor het kiezen van de liftkaart van ons Liftchallengeblog. Zij koos de mooie kaart van Ebeth! Kijk maar eens hieronder:




Dit maakte ik ervan:




Gekozen voor crème cardstock en een doily in ongeveer dezelfde tint. Het mooie roze/rode rozenlint heb ik al heel lang, kon ik eindelijk eens gebruiken. De vlinder is van Memorybox, ik heb hem bewerkt met Watermark en embossingpoeder in crème met zilver. Afgewerkt met een parelmoerknoop, parelpins, Distresstool en chalk-ink, twee parelpins, plakparels twine en een tekststempel van PTI.

Voor deze challenge kun je je kaartje linken tot zaterdag 27 april 12.00 uur. Doen jullie weer mee?
Cornelie verzorgt de prijs en ik beloof je ... die is leuk!


Fijne dag!
 

46 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi gedaan weer Marjan!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Marjan, heel mooi gelift!! Mooi dat crème in combinatie met het tere roze en een vleugje bruin en wat een prachtige stempel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Romantische kaart Marjan! De vlinder is zo liefjes en de roosjes zorgen voor 'n kleurige noot..
    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marjan,
    De te liften kaart is prachtig, jij hebt er iets schitterends van gemaakt...heel erg mooi..Liefs van Abs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke challenge en je hebt er weer iets heel moois van gemaakt Marjan!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer zo'n mooie creatie. Prachtige lift!!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige lift, Marjan, erg mooi. Gave tekst ook erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig gedaan wat een mooie vlinderkaart. Gr Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig zeg! En ik ben helemaal weg van die vlinder (weer wat voor op mijn verlanglijstje..haha). Ook de tekststemple is een plaatje.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooi zeg! Dat rozenlint kom perfect uit en wat een mooie tekststempel!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooi Marjan, gave tekststempel ook! Super leuke challenge weer.
    Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo mooie lift kaart heb je gemaakt.Gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat ziet er weer prachtig uit je liftkaart!

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je dit weer super gedaan Marjan, ziet er weer tiptop uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel romantisch heb je je kaartje gemaakt, prachtig!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. heel mooi Marjan en die kleuren zijn ook prachtig gekozen, heel subtiel, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ooooh wat super schattig!! Heel leuk die cluster met een doily, bloem en vlinder!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. O, wat mooi gedaan weer, heel mooi deze kleurstelling!Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat is weer prachtig mooi Marjan.
    Echt schitterend.

    Lieve Marjan
    Door omstandigheden zal Ik het bloggen moeten minderen.
    Ik reageerde dagelijks,maar dat is niet meer mogelijk.
    Ik blijf wel van Je blog genieten,maar zal zo nu en dan een reactie achter laten.
    Vragen en belangstelling mag altijd,zie mail adres.

    Liefs en groetjes Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig! Geeft een chique uitstraling met deze kleuren. Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kaart Marjan,heel stijlvol.
    Vind jou kleur toch mooier.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een heel mooi kaartje Marjan, die vlinder van MB is prachtig!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zo ik vind ze allebei schitterend ik zou niet kunnen kiezen!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ragfijn dat is het eerste wat mij te binnen schoot....zo mooi. Prachtig dat rozen lint.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een hele mooie kaart! Heel chique met mooie details en een prachtige vlinder. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Het is weer een beauty! Heel mooi romantisch, mooi lint en de 'kroontjes' met parels er in vind ik een gaaf detail!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ja mooi is tie! Ik vind die pins ook zo chique, heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een knappe lift weer Marjan, je hebt zoals altijd weer goed oog voor mooie details! Groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat is die weer gaaf geworden Marjan,heel mooi en apart.

    lieve groetjes Ju@nita

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een prachtige lift heb je gemaakt!! Schitterende kaart!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtig lint met die rozen in zachte kleuren en zo leuk verwerkt samen met die Doily!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Marjan,
    wat e mooi uitwerking van de te liften kaart. Jij laat zien dat het zo prima kan met ander materiaal.
    Ik ga mijn best doen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtige kaart, leuke challenge weer,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  34. mooi in het crème en de subtiele roze/rode tinten.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hij is weer zo mooi !! Ik vind vaak jouw uitvoering veel mooier als het origineel .... Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Prachtige kaart Marjan!! Mooi in deze subtiele kleurtjes, en de pins vind ik er prachtig bijpassen.
    Fijne dag, groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ziet er weer super uit, denk dat ik ook maar eens wat ga doen! Zoiets nog nooit gemaakt!
    Wordt misschien wel schrikken 👻👻👻👻

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Alweer een beauty, zo leuk die tekst en die mooi fragiele vlinder is helemaal super

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Mooi gedaan. Zo leuk om te zien hoe jij van zo'n liftkaart je 'eigen' kaartje weet te maken. Knap.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Een erg mooie uitwerking van de challenge!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  41. wat heb jij prachtige creaties gemaakt marjan.
    heel mooi vind ik de ontwerpen en zeker ook de uitvoering.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een berichtje achterlaat, ik ben er heel blij mee!
Thanks for your comment, it's really appreciated!