dinsdag 4 februari 2014

Liftchallenge #59

Hoi!

 En toen was het alweer tijd voor onze nieuwe liftkaart voor de Liftchallenge. Deze keer een kaart die Cornelie uitzocht. Een zeer leuke kaart in een zeer liftable model, vond ik. Het origineel is van Betsy Veldman en haar blog vind je hier.



Mijn versie werd deze:



Met de leuke papiertjes van (ik geloof) Prima, weet het niet zeker. Ik heb een heleboel papierblokjes en probeer er toch zoveel mogelijk van op te maken, maar van deze is de voorkant verdwenen. Natuurlijk hoort hier de naaimachine bij wat mij betreft. De letters komen uit de Silhouette en zijn weer vier keer op elkaar geplakt om een chipboard effect te realiseren.

Op ons blog zie je de mooie uitwerkingen van Nadine en Cornelie en onze meeliftster Cynthia.  Bij Oma Dee  sponsort deze keer onze challenge. Doen jullie mee?
Je hebt de tijd tot zaterdag 1 maart 12.00 uur om je kaart in te sturen. Succes en veel plezier!

--------------------------------------------

Afgelopen zondag las ik dat Mona en Sue stoppen met hun Mixed Media challengeblog, heel jammer. Wel erg leuk vind ik dat mijn MM kerstkaart in de laatste top 3 gekozen werd. Het blog gaf me een boost om vaker iets te doen met Mixed Media en ik zal dat blijven doen. Want ik vind het heerlijk werken met deze spullen.

--------------------------------------------

En verder ben ik bezig met Blogger help, iemand pakte vandaag mijn tweede klacht op. Ben benieuwd!

Nog een fijne dag!
   photo Signature.png

58 opmerkingen:

  1. prachtig gelift Marjan!
    ja ik vind het ook jammer dat ze stoppen! had het blog nog niet zo lang geleden ontdekt...
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende gelift, Marjan! Het originele vind ook prachtig en lekker stoer.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo,

    Heel leuk nagedaan zo , mooi geheel.

    Groetjes, jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie en romantische kaart, Marjan.
    En natuurlijk gefeliciteerd met je top 3 notering!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeer mooi gelift!! Romantische kleuren en prints. Zeer mooi samengesteld en de details met de kleine bloemetjesprint vind ik een leuk idee! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gelift..mooie kleuren:-)

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marjan,
    Ook hier problemen met Blogger, ben al bijna 1,5 bezig om wat reacties achter te laten..komt nog bij dat Google er steeds uit ligt, weinig plezier aan..maar nu lukt het weer even, wat een prachtige kaart om te liften, jouw kaart is prachtig, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer een prachtige kaart met leuke papiercombi!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer een mooie lift Marjan, ziet er heel verzorgd uit!!
    En vervelend dat je nog steeds last hebt van Blogger!
    hopelijk nemen ze je klacht serieus...want zo te lezen ben je niet de enige!
    Fijne dag en hobbygroetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marjan, Het is weer een prachtige lift geworden, een beetje romantisch. Alleen moet je even de datum van inleveren even wijzigen je bent je tijd ver vooruit :-)
    groetjes, Marfien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke liftkaart en jouw versie is erg mooi! Balen dat Blogger nog steeds niet naar behoren werkt... hopelijk is het snel opgelost.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je weer prachtige kaartjes gemaakt Marjan!! Super allebei!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooie, romantische uitwerking van jou!
    Succes met Blogger.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Weer heel knap gelift Marjan....jij geeft er weer nét die touch aan die maakt dat ik hem mooier vind dan t voorbeeld.
    Groetjes Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Erg mooi weer Marjan, zo gaaf met al die stikrandjes, toppie!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooie kaart weer, mooie zachte kleuren, echt helemaal af, hoor, groet Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart is het weer geworden
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een heerlijk kaartje Marjan!
    Kan niet anders zeggen dan weer prachtig gedaan!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Deze week zeker een heel liftable voorbeeld. Jouw uitwerking is lekker romantisch. Mooi.
    Fijne dag, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jij hebt er een mooie romantische uitwerking van gemaakt, precies zoals bij jouw past. Het is inderdaad een erg mooie liftbare kaart! We gaan er weer mee aan de slag. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh, prachtig gelift zeg!
    en wat zijn die chevron strepen leuk!!!
    Super kaartje!
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat is deze weer mooi.
    Ook je vorige lift kaart mooi.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtkaart Marjan! Mooi papier ook. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig deze kaart. heel stijlvol en gezellig. Groetjes Anneke.
    www.annekescardart.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. En dat heb je weer heel erg mooi uitgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Your card is so sweet, Marjan...the colors you selected are so feminine, love all the stitching on the card and the layers with beautiful paper!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Jeetje, wat een prachtige lift. Die van jou is helemaal geweldig.
    Succes met blogger :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. O, wat een leuk kaartje heb je er weer van gemaakt! De kleurtjes doen me al een beetje aan de lente denken ;-) De letters ophogen zoals jij hebt gedaan vind ik een goed idee, nu nog een sponsor voor een Silhouette vinden, haha :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een heerlijke kleurtjes heb je gebruikt! daardoor krijgt de kaart een hele andere uitstraling dan het origineel!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  30. heel mooi gelift, mooi papier en mooi ook de letters.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een heel andere sfeer, maar ik vind het een hele mooie lift! Oh, jij moet zeker blijven rommelen met Mixed Media, daar komen zulke mooie dingen van! En ik lees op heel veel blogs dat Blogger vervelend doet - meer dan anders. Balen zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mooie kaart Marjan!
    Leuk weer de naaimachine erbij!
    Altijd een goed effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ha Marjan,
    je hebt de liftkaart prachtig gelift. Mooi papier en heel mooie kleuren. Ik ga weer proberen mee te doen. Was de vorige keer gewoon even te druk.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hele gave lift Marjan, lekkere frisse kleurtjes ook, mooi! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Heel mooi kaartje Marjan !!! Prachtig dat blauw ! Krijg meteen zin in de lente !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  36. het is een prachtige kaart geworden Marjan met heel mooi papier.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Een mooie lift! Het origineel is ook super, maar jij geeft er altijd je eigen draai aan!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een prachtige romantische kaart! Mooie kleurencombinatie is dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat is hij weer supermooi geworden Marjan, ik vind de kleuren ook zo prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Het is een pracht kaart die je gemaakt hebt van de mooie liftkaart. Leuk om weer met de naaimachine te werken Je kaarten zien er altijd zo netjes afgewerkt uit en de knoop vind ik
    heel mooi met dit keer het strikje erachter. Toppie!
    Groetjes, ELs

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik vind hem weer prachtig Marjan...mooie lift hoor top!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Een hele mooie liftkaart met prachtig papier en in mooie kleuren. Heel mooi gemaakt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Heel mooi weer Marjan, wat een lieve kleurtjes zo bij elkaar. Doet al lekker voorjaarsachtig aan.

    Liefs,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een prachtige kaart heb je ervan gemaakt! Zo'n mooi, typisch M@rjan-papier heb je ervoor gebruikt! Heerlijk!!! Ziet er heel leuk uit om hem te liften!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Geweldig mooi in die tere voorjaarskleuren en alle stikrandjes! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik schoot in de lach toen ik iets las over papierblokjes opmaken.ja ik doe ook mijn best; was wel even vergeten dat ik lid ben van een card kit club bij Oma Dee en net weer een nieuwe binnen heb ha!

    Dit papier is ook schattig. Leent zich ook zo goed voor deze lift. Ik vind de tekst zo mooi tot zijn recht komen. Slim bedacht om dat meerdere keren uit te snijden en te stapelen. En wat zijn al je steekjes prachtig genaaid! Ik doe ook weer mee; kijk uit naar zaterdag want dan heb ik weer tijd.

    Ik loop maar te kleppen maar terug naar je kaart; nogmaals een beauty! Mooi papier, mooie details en voor mij weer een bron van inspiratie!
    Groetjes,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat een prachtige romantische liftkaart heb je gemaakt Marjan, ik hoop dat ik er deze keer ook aan toe kom

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik vind je kaart geweldig leuk, zo leuk de stiksels en het papier, soms verschijnt mijn post niet in de leeslijst, maar echte problemen heb ik niet, groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat een gave kaart heb je er van gemaakt!

    Groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ik weet nou niet welke kaart ik als de te liften kaart zou kiezen, zo leuk is die van jou, Marjan!
    Jammer van de Mixed Media blog, ik kan mij voorstellen dat je daar veel inspiratie uit haalde. Ik hoop dat je een andere bron kunt vinden op het www.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Gelukkig ik ben weer op je blog en zie dat je weer heel veel super kaarten hebt gemaakt!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Prachtige kaart! Mooie kleuren en vormen! Wordt er helemaal vrolijk van

    BeantwoordenVerwijderen
  53. I LOVE your version, Marjan! So pretty with those papers and the FAB banner and flowery hearts! And YES CONGRATS on the final A MMCC feature award! We LOVED your entry!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. So very pretty Marjan! Beautiful mix of patterned papers! Thanks for sharing your creativity with us at a Mixed Media Color Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wat een mooie romantische uitvoering!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een berichtje achterlaat, ik ben er heel blij mee!
Thanks for your comment, they make me happy!