donderdag 6 maart 2014

52 weeks of Christmas

Hoi!

Deze keer wil Yvonne op haar challengeblog 52 weeks of Christmas graag een landschapje of tafereeltje op je kerstkaart zien. Leuk idee! Ik heb mijn sparrenboompjes eens tevoorschijn gehaald. Volgens mij zijn kerstbomen meestal sparren. Ik heb er een tag mee gemaakt.




De achtergrond is bewerkt met twee kleuren distressinkt. D.m.v. masking een sneeuwlandschapje gemaakt  en daarna de boompjes gestempeld. Toen bewerkt met een stencil en embossingpaste. Erop een tekst uit de Silhouette en een ster van Joy met bling. Een zilveren lintje, stukje sequinwaste en twee kleine belletjes als laatste.


  photo Signature.png

57 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kersttag Marjan. De achtergrond is leuk gemaakt en die tekst in de vorm van een kerstboom vind ik ook grappig. Buiten voelde ik vandaag de lente maar ik heb toch genoten van deze kerstpost, haha...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige tag heb je gemaakt Marja. Mooie kleuren en zo'n schitterende achtergrond. Leuk die tekst zo.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gemaakt weer zeg! De sneeuwvlokken, de tekst, de sparretjes, de sneeuwster met de mooie bling...prachtige tag!
    Knap weer hoor zo'n kersttafereeltje met de krokusjes buiten....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi Marjan, mooie fijne elementen zoals de kleine belletjes bovenaan. Ik zag ook je vorige kaart, . Het is een heel andere uitvoering van de lift, maar zo kan het dus ook. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi! De blauwe kleuren zijn erg mooi en de bomen zorgen voor een mooi tafereel met de sneeuw. Je tekst is fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige tag Marjan, ik vind het altijd leuk om te lezen hoe je dingen maakt, en hoop daar ook inspiratie uit te halen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo Marjan, ziet er weer top uit!
    Tekst uit de sil !!!! Heel goed , welk papier gebruikt ?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk dat je deze week, ondanks de lente buiten, meedoet met mijn challenge!! En met een heel mooi kaartje!! Fijne avond!!
    Kerst-groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig label voor Kerstmis!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, wat een ijzig mooie kerstkaart. Prachtige kleuren en sneeuwlandschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat mooi gemaakt! Prachtig landschapje zo in mooie tinten.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige tag Marjan, mooi zoals je de diepte hebt aangebracht en de manier waarop je woorden hebt toegevoegd versterken dit nog eens!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuke tag heb je weer gemaakt Marjan...prachtige kleuren!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie tag! Je kerstbomen zijn prachtig en de tekst in de vorm van een boom is ook erg leuk! De kleine belletjes zijn een heel mooi detail..
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi hoor Marjan, leuk zo met de boompjes!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk hoor.... jammer dat we niet een klein beetje winter hebben gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Marjan,
    Je hebt een prachtige kerstlabel gemaakt, mooie achtergrond, leuk de gestempelde bomen en de tekst is er super bij, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hij is prachtig! Hiervan krijg zelfs ik een beetje zin in sneeuw en ijs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie tag Marjan, weer hele leuke technieken gebruikt voor dit wintertafereeltje!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat heb je dit weer prachtig gemaakt Marjan, echt een wintertafereeltje. Ook de tekst is erg mooi erop. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het is in ieder geval een naaldboom Marjan en je label is
    hartstikke leuk, met een prachtige tekst!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je tag is prachtig mooi winters.
    Groet

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Helemaal mijn smaak, prachtig vind ik hem!

    groetjes van ank

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooi hoe je deze tag hebt versierd! Embossing paste moet ik ook eens aanschaffen, het geeft net even dat extraatje (-;

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Beautiful and creative, Marjan! I love those little bells on the top of the tag!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gorgeous tag Marjan! Love the beautiful winter wonderland vibe!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige tag heb je gemaakt, mooi in de blauwtinten,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wow wat een prachtig label! Daar word je toch helemaal blij van als er zo iets moois uit je handen komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Schitterend wat een pracht label en zo leuk die sneeuwvlokjes.
    Een prachtig landschapjes zo.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtig wintertafereel, erg mooi!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat heb je dit weer schitterend gemaakt Marjan - ik vind het een echte WAUW tag, zo mooi!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Tags zijn echt geweldig.
    Maar dit is een beauty!
    Groetjes Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Heb je leuk gedaan! Ziet weer erg kerstig uit!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Chique kersttag Marjan, je achtergrond ziet er geweldig uit, de sneeuw lijkt echt uit de lucht te dwarrelen! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Prachtig Marjan! Het is een heel sfeervol tafereeltje geworden! Het is dat het buiten zo een lekker weer is anders zou ik er bijna van in de kerststemming komen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Geweldig wat een super tag!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een mooie weer..moest wel even lachen om sparreboompjes:-)

    Groetjes,Willy
    (Meisjesnaam Sparreboom)..lol

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Schitterend Marjan!!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik wil hem wel van je kopen.... oh oh oh wat vind ik dit mooi. Ik heb hem gepind:) Als je het niet erg vind ga ik ook een poging wagen. Dat sneeuwlandschap is zo mooi;geweldig. Niet alleen de tintnen blauw maar die zilveren accentjes vind ik ook zo mooi. Ik denk dat het één van je beste tags ooit is. De tekst maakt het af. Eigenlijk kan ik maar 1 woord bedenken; weer-ga-loos!
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. No wonder Stella wants to buy this, Marjan! Not only is it her FAV blue but it is just GORGEOUS! LOVE the distress inks and the spruce trees and the molding paste! That huge snowflake is the PERFECT detail!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Een schitterend sneeuwlandschapje... zo mooi die kleuren bij elkaar!
    Fijne zondag toegewenst,

    Vriendelijke groet,
    Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hello! Your cards are beautiful, very elegant colors. I greet and welcome
    http://elizaart-handmade.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Dit is echt schitterend, de achtergrond, de kleuren en de afwerking met de zilveren details, klasse!!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een prachtig landschap heb je op deze tag weten te creeren. Geweldig sfeervol.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  46. schitterend gedaan, echt heel mooi, gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een berichtje achterlaat, ik ben er heel blij mee!
Thanks for your comment, they make me happy!