zaterdag 9 juli 2016

Zomervakantie

Hier is sinds vandaag de zomervakantie begonnen, heerlijk!
De laatste loodjes gehad, de eindborrel, de klas opgeruimd en de meubels op de gang voor de schoonmaak en de kinderen uitgezwaaid. En nu even zes weken niets hoeven.
We gaan niet weg, maar er staan genoeg leuke dingen op de planning zoals o.a. een weekje naar Italië met mijn beste vriendin. Zij hebben daar een flat in de provincie Pordenone (Noord-Italië) en de omgeving is er prachtig.

Hopelijk lekker van de tuin en mijn vijver genieten. Laatst zag ik bij GerJanne een prachtige foto van haar vijver en dat zorgde ervoor dat ik mijn tuin en vijver ook weer eens op de foto zette:

 
De tuin is niet heel groot, maar we genieten er wel van! Zeker van mijn vijver waarin altijd wel iets leuks of moois te zien is. 



Vorige week nog lekker bezig geweest met mijn Silhouette en dit is het resultaat:



Straks ga ik naar mijn vriendin toe en krijgt ze het cadeau.

Ik wens jullie een goed weekend en iedereen die ook vakantie een mooie vakantie!


   photo Signature.png

35 opmerkingen:

Sue Lelli zei

KUCKY girlfriend! Beautiful pics! When will you be in Northern Italy? We will be there in September.

aussie aNNie zei

BEAUTIFUL DISPLAY Marjan, love the gorgeous garden.xx {aNNie}

Romy zei

Wat een schitterende tuin! Geniet van je welverdiende vakantie!

Ellen zei

Wat heerlijk, vakantie! Als je zo'n prachtige tuin met vijver hebt, dan hoef je ook niet weg. Ook daar kun je heerlijk genieten, vooral ook van het feit dat er niets echt hoeft. Kan me voorstellen dat je je verheugd op een weekje Italië met je vriendin. Super vooruitzicht. En wat is je Silhouette-kruidentuin geweldig. Daar kun je mee aankomen, gaaf cadeautje!

Sarah zei

Wat leuk voor je Marjan!
Geniet er maar van!

Sarah zei

Je kruidenbakje is mooi!!

Els zei

Een prachtige tuin vol kleur en mooi hoor die vijver.
Ik wens je een hele fijne vakantie en die omgeving in Italie is echt super mooi.
Groetjes, Els

Wilma zei

Prachtige foto's van de vijver/tuin!!! En wat je voor Jeanne gemaakt is gewoon heel erg leuk!!!

Ans Gilbert zei

Hoi Marjan,
je tuin ziet er prachtig uit, mooie vijver en ook je hortensia's in volle bloei.
Wat heb je een leuk cadeautje voor je vriendin gemaakt..wij hebben pas eind volgende week schoolvakantie..
groetjes,
Ans

KarinsArtScrap zei

een mooie tuin en foto's Marjan

gr karin

Je@net zei

Prachtige tuinfoto's, Marjan. En wat een gezellig bakje heb je zo gemaakt.
Fijne vakantie gewenst!

Martha zei

Hoi hoi Marjan,
via het blog van GerJanne ben ik bij jou terecht gekomen,
en zie dat je erge mooie creaties maakt,
ik ben je volger geworden, als je zin hebt kom gerust even kijken op mijn bog!
Liefs en groetjes van Martha

Danielle zei

Super leuk, je kruiden bakje!! Gaaf cadeautje zeg! En wat heb je een leuke tuin, dat is genieten. Een weekje weg met een vriendin klinkt ook super. En vooral: geen wekker en niks moet, niksen mag is zo fijn aan vakantie. Geniet er van!!

GerJanne zei

Ook al zo mooi, jouw vijver. Geen idee of we dezelfde waterlelies hebben, maar wat zijn ze mooi hè? Er is elke dag wel weer wat te zien. Ook de salamanders zijn bij ons aanwezig en zo leuk te zien dat ze er hun thuis van maken. Genieten hoor. Nu helemaal, nu je vakantie hebt. Geniet er maar heerlijk van. En met je vriendin weg klinkt ook helemaal niet verkeerd!!
Groetjes,
GerJanne

Gerrina zei

Wat een heerlijkheid toch: zes weken vakantie!!
Geniet ervan! Zou moeten lukken met zo'n heerlijke tuin... Zeker als het weer een beetje meespeelt... Hier nog twee weken en dan gaat er een zucht door het huis :)
En wat een mooi font voor die tekst; gaaf kado zo! Fijn weekend!

Rosina zei

wat een prachtig paradijsje Marjan schitterende foto's zijn dat...en wat een leuke tekst gemaakt op het kruidentuintje....zal je vriendin zeker geweldig vinden
Ik wens je een hele fijne vakantie toe...
Liefs Rosina

Scraptastisch zei

Hoi Marjan,
Wat een heerlijke tuin en prachtige vijver hebben jullie...wat zijn de hortensia's mooi dit jaar hè! Heerlijk vakantie en lekker in de relax stand, ga ervan genieten hoor!! Je kadootje voor je vriendin is enig en ook Emmy's T-shirt!!! Mijn weekje Drenthe met mijn beste vriendin zit er ook alweer op en mag maandag weer naar de baas, maar tussendoor vergeet ik ook niet te genieten!
Een hele fijne vakantie en Italië klinkt ook uitstekend!
Lieve groetjes van Gerie

Inky and Quirky Designs zei

Gorgeous garden Marjan,looks very peaceful and calm. Have a lovely break to Italy, sounds like you'll have a fab time ;)
Hugs
Donna xx

José zei

Ik wens je fijne vakantie weken, ook thuis is genoeg te genieten. Je hebt een prachtige vijver en een zeer sfeervolle tuin.

Ellen zei

Prachtig hoor jullie tuin en mooie foto's ook.
Italië... heerlijk vooruitzicht! Ook je cadeautje ziet er toppie uit. Wat wordt Emmy groot he!
Geniet van je vakantie.
Liefs Ellen

Maaike Huisman zei

Leuk idee om even foto's van je tuin te maken.
Ziet er heel gezellgi uit.
Ik ben benieuwd, wat je nog meer met de silhouette gaat doen.
Ik heb er zwaar over nagedacht, maar nog niet eentje aangeschaft.
Je kaart van het vorige topic vind ik prachtig.
Fijne vakantie gewenst en tot over zes weken, zullen we hopen.

Groet, Maaike

Sylvia zei

Mooie vijver en tuin,Marjan.Hele mooie foto's.Superleuk kruiden bakje voor je vriendin.Geniet van je vakantie.

Groetjes,Sylvia.

Stella zei

Wat een prachtige tuin! Heerlijk zo'n oase om je heen. Dat is toch fantastisch! Die kruidenbak is echt gaaf; je vriendin zal er blij mee zijn. Geniet van je vakantie!

Nicole Parmentier zei

Heerlijk 6 weken vakantie, wat een luxe! Hier nog twee weken voor het zover is en idd de laatste loodjes wegen zwaar... Je tuin ziet er prachtig uit, zeker zo met het zonnetje erop. Ik heb ook een vijver met vissen en een waterlelie, het is elke keer weer een klein Efteling wonder als ze gaan bloeien. Het kruidentuintje is ook super leuk. Geniet van je vakantie!!!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Marjan, wat een mooie foto's van je tuin, daar kun je fijne uurtjes in zoet brengen en dan nog een weekje Italië...heerlijk. Geniet ervan:)
Je keuken-kruidenbak is echt heel leuk bedacht en uitgevoerd...leuk cadeautje.
Lieve groetjes Miranda

Marlies zei

Geniet van je vakantie, dat kan ook in je eigen mooie tuin, hij ziet er heel gezellig uit. Je hebt veel mooie creaties op je blog staan, ik heb er net even van zitten genieten, prachtig!!!! Gr Marlies

Mona Pendleton zei

Wow Marjan! What beautiful photos and what a gift! Your friend will surely treasure!

maria's knutselplezier zei

Geniet maar van je verdiende vakantie Marjan, en wat een schitterende tuin hebben jullie hopelijk wordt het weer in onze lage landen wat beter zodat we hier toch ook nog wat van kunnen genieten!!
groetjes
Maria

Colien zei

Oh, heerlijk: veel plezier in je vakantie!! Hier nog 2 weken...we zijn echt (de) laat(ste) dit jaar.... Mooie tuin heb je, soms misschien bewerkelijk, maar vooral genieten! Leuk om te zien wat voor moois je kunt maken met de Silhouette, gaaf cadeau is het geworden. Rust lekker uit en verheug je alvast op jullie weekje Italië!
grtz.Colien

Cornelie zei

Ik ga niet weg zegt ze dan, haha, lekker genieten in Italië Marjan! Heerlijk! Mooie foto's van je tuin en je vijver!! En je kruidentuintje is een super leuk cadeautje!

Wendy Koorevaar zei

Geniet lekker van je vakantie Marjan en van jullie mooie tuintje, ziet er schitterend uit.

Liefs,
Wendy

Kaartenkraam zei

Heerlijke tuin zeg en die vijver daar kan ik wel 'jaloers' op zijn hoor! Daar gebeurt altijd zoveel in en bij, heb je wel eens juffertjes of libellen zien uitsluipen, zo wonderlijk!
Je Hortensia's staan er prachtig bij, die van mij dit jaar niet want ik heb ze vorig jaar allemaal verplaatst, ik vind dat altijd zo jammer dat het dan een jaar overslaat maar ik kan wel genieten van jouw mooie foto's!!
Dat kruidenbakje voor je vriendin is erg leuk geworden.
Geniet van je vakantie, hopelijk veel mooi en droog weer, kun je lekker van je tuin genieten!

groetjes van Ank

Willy zei

Ohhh heerlijk zeg, zes weken vakantie wat een luxe :) en wat zal dat genieten zijn in je prachtige tuin!! En wat een gaaf kadootje maakte je voor je vriendin, daar was ze vast erg blij mee!!

Anita van Merode zei

Prachtige tuin foto's, genieten is dat!! Je creatie is schitterend!!
Gr anita

Lia zei

Wat heerlijk: jullie hebben ook een vijver. Wij hadden er ook een, maar achter ons huis grenst de tuin aan het gemeenteplantsoen en daarin staan eikenbomen. Het blad hiervan is funest voor de vissen: ze gaan in de herfst steeds allemaal dood. Afgelopen voorjaar hebben we de vijver daarom helaas geruimd. Zo jammer!!
Geniet ervan!
Lia xx