dinsdag 6 december 2016

Watercolor flower

Jullie lazen het vast al op het Liftchallenge blog, we hebben even een break tot in januari. We zijn er weer op dinsdag 3 januari.

Het is altijd een superdrukke tijd, zeker op school in december en gisteren vierden we op onze school het Sinterklaasfeest. Niet op mijn werkdag, maar ik ben extra gaan werken. Ook omdat ik altijd de foto's maak voor de website. Het was ook dit keer weer een erg leuke dag met blije kindjes!

De spullen opruimen en hop ... over naar de kerst! Dat is een iets rustiger periode qua gierende kinderzenuwen ;)

Vorige week vond ik tijd om een snelle kaart te maken met de mooie bloem van de SU set Birthday Blooms:




Het bleef bij een eenvoudig design en zijn mijn kleurkunsten nog echt niet optimaal, maar ik vind hem zelf goed genoeg. Zit toch te denken over ZIG Brushes.

Je kunt nog meedoen met de challenge van Dutch Card Lovers tot vrijdag 18.00 uur deze week, dus mocht je zin en tijd hebben, doen!

Fijne dag!

Groetjes, Marjan


42 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Lijkt mij niet zo een snelle kaart...
Heel Mooi!
Geniwt van deze drukke maar gezellige decembermaand.
Nancy

Linda zei

Wat een schitterende kaart, ik zou willen dat ik zo mooi kon kleuren hahaha.
gr Linda

Je@net zei

Je hebt er weer een prachtige kaart van gemaakt, Marjan!

Els zei

Een prachtig en kleurrijk kaartje Marjan die je ondanks de drukte toch hebt gemaakt.
Succes met de kerstdrukte op school.
Groetjes, Els

Martha zei

Hoi hoi Marjan,
toch wel supergezellig deze tijd denk ik zo!!!
Wat heb je een mooie kaart gemaakt!
Heel mooi ingekleurd, ik zou zeggen, kado vragen die ZIGmarkers...
Liefs van Martha

Angela zei

Wat een schitterende kaart weer Marjan! Hele mooie kleuren.... en het kleuren gaat je goed af zeg :).
Veel succes met alle drukte op school :).

Ellen zei

Och, die drukte deze periode. Vooral op een basisschool. Sint is weg en hup door met de kerst. Dan hebben wij het toch iets makkelijker. Jij bent dus ook al op je vrije dag naar school geweest voor de Sint (en niet te vergeten jouw kindjes). Chique kaart. Ik vind je kleurwerk hartstikke mooi.

Sabine zei

Wat een prachtige kaart! Het is weer zo mooi ingekleurd, ik vind er niks mis mee hoor. Liefs Sabine

GerJanne zei

Ja, dat weet ik nog heel goed, de drukke decembermaand op de basisschool. Dat was op het MBO al heel wat minder. Groot gelijk even wat pauze.
Je kaart is weer super. En de bloem is heel mooi gekleurd. Ik heb nu de zigmarkers gekregen en ga ze binnenkort uitproberen.
En meedoen met DCL staa nog omlijn lijstje....
Groetjes,
GerJanne

!neke zei

Mooie bloem is dat !!!!
Lekker , die Sint weer weg !!!!
Ik mis het niet , het schoolgebeuren !

Ans Gilbert zei

Hoi Marjan,
je kleurwerk ziet er prachtig uit, heel mooi van kleur..De Sint is weer naar Spanje,ik zag op FB dat hij ook nog bij Emmy langs is geweest en dan nu lekker naar de kerst..
groetjes,
Ans

Doreen zei

This is just gorgeous,love the image and fab details.xxx

Scraptastisch zei

PPPfffttt...weer even een beetje rust, voor de kinderen hè! Het is ook zo spannend allemaal!!! En wat je zegt...hup naar het volgende feestje! kerstbomen vullen, hihi Mooi is je kaartje Marjan en ik hoor het vaker op het blog over Zig markers geen idee wat het is?! maar alles is op te zoeken hihi
Groetjes van Gerie

Mariken zei

Prachtig kaartje! En je kleurkunsten zijn echt dikke prima, hartstikke mooi! En lekker hè, even rust en Sint het land uit. Nu op naar de kerst...

SewPaperPaint zei

Wow! That blossom is colored to perfection! I love it so so much, great make! Hugs, Autumn

Diny zei

Jij zegt een snelle kaart Marjan.....ik vind hem prachtig!
En het inkleuren is toch goed gegaan.....ziet er mooi uit hoor!
Groetjes Diny

Sylvia zei

Hele mooie kaart, Marjan.Wat een prachtige bloem.Fijne dag nog.

Groetjes, Sylvia

karin zei

Mooie kaart heb je gemaakt.
groetjes,
Karin

Wendy Koorevaar zei

Ja leuk altijd met die kleintjes Sinterklaas vieren he. Kan me voorstellen dat je daar wel extra voor wilt werken. Bij ons thuis waren ze ook helemaal wild hoor...haha. Wat dat betreft is het ook weer leuk als de Sint weer richting Spanje gaat ;).

Je kaart is weer super mooi! De bloem is schitterend en ik vind je kleurwerk er goed uitzien hoor.

Liefs,
Wendy

Stella zei

NOu het is zeker goed genoeg; moet je kijken naar die bloem! Ik vind ém geweldig! Mooi strak kaartje; prachtig zoals de kleuren afsteken tegen het wit en de zwarte details. Denk om jezelf; het is een knetter-drukke tijd en je rolt van het één in het ander. Fijne avond!

Sarah zei

Ik vind hem geweldig mooi!
Ik voel de drukte hier thuis ook.
Ik ben blij dat de spanning van Sint eraf is 😊

KarinsArtScrap zei

een hele mooie kaart Marjan
Gr Karin

Inky and Quirky Designs zei

Gorgeous card Marjan, I'd get some Zig pens, I absolutely adore mine ;)
Hugs
Donna xx

Angelique zei

Wat heerlijk zo'n dag met al die blije kindertjes maar ook wel heel erg druk. Ik vind je kaart prachtig,mooi afgewerkt met het zwarte lintje en de zwarte stippen.
lieve groetjes Angelique

Willy zei

Nou er is niets mis met jouw kleurkunsten Marjan :) Ik wou dat ik dat zo beheerste! Prachtig kaartje en schitterend van kleur! December is idd voor juffen een drukke tijd maar ook oh zo gezellig hè?!

Willy zei

Nou er is niets mis met jouw kleurkunsten Marjan :) Ik wou dat ik dat zo beheerste! Prachtig kaartje en schitterend van kleur! December is idd voor juffen een drukke tijd maar ook oh zo gezellig hè?!

Kaartenkraam zei

Ja hectische tijden, ik heb er ook last van, ben een Kerstbeurs aan het organiseren voor a.s. zaterdag, gaat veel tijd in zitten. Maar gelukkig wel even tijd om je mooie kaart te bewonderen. Mooi kleurgebruik en ook mooi gekleurd!

groetjes van Ank

Mona Pendleton zei

Gorgeous card Marjan! You did a fabulous job coloring the beautiful blossom! Stunning!

Anita van Merode zei

Wow, prachtige bloemenkaart! Super mooi van kleur. Ja drukke tijd nu. Groot gelijk om even break te nemen. Gaan wij strakjes ook doen op ons challenge blog.
Gr Anita

Colien zei

Hele mooie kaart, prachtige bloemen!
Nog even doorpakken, het zijn inderdaad drukke tijden, maar ook gezellig... en dan...genieten van even rust!
grtz.Colien

Doris knippenenplakken zei

Prachtige kaart Marjan ! Heel mooi ingekleurd super mooie bloem en de combi met het zwart heel mooi .
Groetjes Doris

Nicole Parmentier zei

Prachtig kaartje, de bloem doet het juist zo goed op een CAS kaart. Sinterklaas is één van mijn hoogtepunten in het jaar, ik snap die kindjes in jou klas wel!! ;-)

Erica ♥ zei


Wat een schitterende kaart,
en mooie kleuren heb je gebruikt ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-Hert-rendier-ree}

Gerrina zei

Dat gekleurde ziet er anders prachtig uit! Mooie kaart weer! Groetjes, Gerrina

Maria V zei

Nou, niets mis mee. Hij is prachtig.Mijn complimenten en fijn, rustig weekend.

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Ik vind hem mooi! En ach, je kleurwerk is prima. Ik kan het ook niet hoor. Daarom waag ik me niet aan copics en Zigs. Ik zit perect met mijn Chameleon Markers. Te gek. En de nieuwe watercolor potloden die Stampin' Up! krijgt zijn ook te gek en lekker simpel. Kleuren voor dombo's als ik!

Mieke zei

Prachtige kaart! Mooie kleuren én mooi gekleurd!!

Aartje zei

Prachtig kaart Marjan. Fijn dat je op school weer even in iets rustiger vaarwater komt. Nog even en dan is het vakantie. Ik heb bij de ZIgs ook al gezien dat als je kleuren mengt de kleur compleet verdwijnt na een paar dagen. Dus ik ben er niet enthousiast over en houd het lekker bij mijn potloden.
Groeten, Aartje

Marfien zei

Sorry, heb je kaart wel voorbij zien komen maar reageren helemaal vergeten . . .
mooi bloemetje, lief kaartje, na de kerstdrukte ga ik ze ook weer maken. Fijne vakantie en een goede start van het nieuwe jaar

Wendy Koorevaar zei

Wat een prachtige kaart Marjan, mooie bloemen van SU. Ik vind het mooi dat je de achtergrond helemaal wit hebt gehouden dan komen de bloemen en het zwart ontzettend mooi uit!
Fijn dat het weer wat rustiger wordt nu Sint weer naar Spanje is he, dat is bij ons ook zo hoor.

Fijn weekend!
Liefs,
Wendy

Anneke. zei

Weer een prachtige kaart, Marjan! Heb deze stempel ook, maar niet op deze manier aan gedacht :).
Groetjes Anneke.

aussie aNNie zei

I must have missed this beautiful water coloured flower. Just stunning.xx{aNNie}