donderdag 19 januari 2017

TIME OUT challenges gastdesigner

Goedemorgen,

Vandaag begint de challenge bij Time Out Challenges waarvoor ik gastdesigner mag zijn, omdat ik een van hun challenges won. Het is een leuk Engels challengeblog, waar ook Gerrina Dt is. Door haar kwam ik ermee in aanraking. Een van mijn kaarten werd toen gebruikt als Case card.
Ze hebben vier roulerende challenges, waarvan de Case challenge er een is.

Deze challenge is er zo een, de kaart die gelift moet worden is deze, van Ksenija:



Dit is mijn versie:


Ik koos voor kraft en bruin tinten met wit, omdat ik die combi erg leuk vind. De bloesemtak is gekleurd met aquarelpotloden, het wit is zo wit omdat ik de tip nat maak en twee keer kleur. Nog een beetje rood in de hartjes voor wat extra kleur.

De challenge wordt gesponsord door Happy Little Stampers met een voucher van 15 dollar. De challenge loopt twee weken en op het blog van Time Out kun je er alles over lezen.

Als je meedoet, succes en veel plezier!

Groetjes, Marjan

44 opmerkingen:

Je@net zei

Mooie kaart geworden, Marjan!

Miranda V zei

Mooie lift, het vleugje rood is er super bij. Leuk dat je mocht gast designen en wat gaaf dat een kaart van jou als voorbeeld heeft gediend!

Aletta zei

Prachtige kaart Marjan !

Colien zei

Prachtige combi dat kraft met bruin, heel mooi!
grtz.Colien

Danielle zei

Wat een prachtige kaart, ik vind de combi wit/kraft ook altijd mooi! Fijn dat je erbij verteld hoe je het wit zo wit krijgt, dat is mij nog niet gelukt.... Wie weet doe ik mee, de challenge is leuk!

Erica ♥ zei


Das een hele mooie kaart geworden,
mooi gekleurd ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-DDBD}

Nonni zei

Hi Marjan, you already know how much I love this coloring you did with white pencil... Thanks so much for being our GD at Time Out! Such pretty card!

Sabine zei

Wat prachtig! Heel mooi gemaakt Liefs Sabine

Anneke. zei

Wauw, heel eenvoudig, maar ohw zo mooi.
Groetjes Anneke.

sandie zei

great to have you as our GD and a wonderful CASE card. This colouring is amazing,so very detailed x

Diny zei

Wow.....jouw versie is schitterend Marjan....hier hou ik van!
Groetjes Diny

Doreen zei

This is gorgeous,a fab image.xxx

Rosina zei

Heel mooi je kaartje Marjan, en ja kleuren op kraft geeft een heel mooi effect ...SUPERZZZ!!!

groetjes
Rosina

Gerrina zei

Wat een super kaart heb je gemaakt Marjan! Dank je dat je gast designer bij ons bij TIME OUT wilde zijn! Ben nog steeds blij dat ik je toen voorgesteld heb :) Dank ook voor de "shout out" voor mijn blog hier; altijd zo leuk!
Als je wilt zou je met deze kaart ook mee kunnen doen met Darnell's NBUS challenge deze week (kleurpotloden op kraft http://www.djkardkreations.com/2017/01/blog-birthaversary-surprise-nbus.html) Groetjes weer, Gerrina

Lia zei

Wat is eenvoudig toch mooi.....!
Lia xx

Nicole Parmentier zei

Oh een prachtig kaartje Marjan!! Ik vind hem nog mooier dan het origineel. Het wit knalt er idd ook lekker af, ik vroeg me al af hoe je dat gedaan had. Bedankt voor de tip!

KarinsArtScrap zei

heel erg mooi Marjan
Gr Karin

Mieke zei

Heel mooi!

Ans Gilbert zei

Hoi Marjan,
je hebt een prachtige lift gemaakt, mooi dat Kraft en bruine tinten, prachtige stempel gebruikt, echt super!
groetjes,
Ans

!neke zei

Helemaal leuk met kraft en kleuren !
Heb net een kaartje in de maak met vogels ....

groeten Ineke ( druk)

Marfien zei

Leuk gemaakt, mooie kleurtjes, lief kaartje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie lift Marjan, als ik eerlijk ben vind ik hem mooier dan het origineel. Mooie rustige uitstraling door de natuurlijke kleuren met net dat vleugje rood. Heel mooi.
Lieve groetjes Miranda

Dora zei

Mooi!!

Inky and Quirky Designs zei

Oooh absolutely stunning Marjan, love the use of the kraft card
Hugs
Donna xx

Алексровер Анна zei

Marjan, what a wonderful lifting! Love the craft +white +darc accents !

Stella zei

Iedere keer als ik hier kijk word ik verrast; ook dit is weer fantastisch! Het wit komt zo mooi uit tegen het kraft. Heel subtiel in neutrale tinten. Wow!

Mieke zei

Inderdaad een hele mooie combinatie. Hele mooie kaart!!

Willy zei

Prachtig Marjan en wat een goede tip zeg, dank je daar heb ik wat aan!!

aussie aNNie zei

Beautiful, great inspiration...xx{aNNie}

Doris knippenenplakken zei

Hoi Marjan,
Prachtige kaart stijlvol heel mooi .
Fijn weekend Groetjes Doris

Wendy Koorevaar zei

Geweldig wat een prachtig kaartje weer. Heel fijntjes en stijlvol en de witte kleur doet het zo goed op kraft, super gedaan!

Liefs,
Wendy

Kaartenkraam zei

Wow, ik vind jouw kaart vele malen mooier dan het origineel. Heel sierlijk en prachtig die kleuren.

groetjes van Ank

Martha zei

Hoi hoi Marjan,
wat mooi is dit!!!
Prachtig zoals je dat wit hebt gebruikt op kraft!!!!
Super!!!
Liefs van Martha

Jill V zei

So gorgeous - I just love how the white and brown look against the kraft! A fabulous CASE and a beautiful design - thanks so much for bringing your wonderful inspiration to Time Out as our GD! Jill

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Waaw, mooie CASE! Mooi zo deze kleuren

Ksenija @Sweet Kobylkin zei

Beautiful CASEing, Marjan! Love your card in kraft, but with red flowers centers. - Sweet Kobylkin

Anita in France zei

Delicate, feminine and so very pretty, Marjan ... a lovely take on Ksenija's card! Thanks so much for guest designing alongside us at Time Out! Anita :)

Mona Pendleton zei

Beautiful card Marjan! Love how the white flowers pop right off the card! Thanks for the inspiration!

Angelique zei

Echt een prachtige kaart, vind hem persoonlijk vele malen mooier als het origineel. Mooie stempel en mooi hoe je de bloemen zo wit hebt gekregen.
lieve groetjes Angelique

Stephanie Lanzalotto zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Stephanie Lanzalotto zei

This is Such a gorgeous card. I love white and Kraft, and those wonderful red centers really stand out beautifully. Thanks so much for Guest Designing at Time Out. It has leg a joy to peruse your blog and see your wonderful work! Stephanie TO DT.

Stephanie Lanzalotto zei

Marjan, I tried to correct my comment, but it didn't seem to work. I mean those wonderful red centers!! and It has been a joy to peruse your blog. Your work is incredible!

Shona Chambers zei

This is so gorgeous and love the stamps you used too. Perfect CAS and a wonderful CASE of Ksenija's card. So wonderful to have you as our Guest Designer!!

Joyce zei

Simply stunning. I adore this card. Thanks so much for being our Guest Designer at Time Out.