zondag 19 februari 2017

Stempelen

Vlinders ... ik houd ervan, de mooie kleurtjes, de tekening op de vleugels ... en dus ook van stempels van vlinders. Deze mooie vlinder van IndigoBlu heb ik nog niet zo lang. Ik maakte er deze kaart mee:




Eerst de vlinder gestempeld en gemaskerd, daarna de achtergrond gemaakt met Distress Inkt en stencils en stempels. De vlinder ingekleurd met Zig Clear Brushes. Nog wat gouden accentjes met Nuvo Chrystal Drops. De tekstjes zelf gemaakt. Bijna een one layercard ;)

Een welkom aan mijn nieuwe volgers, helaas kan ik van twee ervan niet achterhalen wie het zijn, want anders kwam ik een bezoekje brengen bij jullie.

Ik wens jullie nog een fijn weekend!

Groetjes, Marjan

37 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een mooie stempelkaart, Marjan.
Fijne zondag gewenst!

Evy G zei

Je kan nooit genoeg vlinderstempels hebben ;-) Je hebt er een hele mooie kaart van gemaakt! Ik hou van de gouden accenten en van nuvo drops, want daar kan je er ook nooit genoeg van hebben ;-)

Sabine zei

Prachtig weer gemaakt! Zo mooi ingekleurd en zo'n bijzondere achtergrond Liefs Sabine

aussie aNNie zei

LOVE this card Marjan and that butterfly is superb...as is your colours.x{aNNie}

Danielle zei

Je hebt echt prachtige kleuren gebruikt! Ik vind je kaart echt zo mooi van kleur en ontwerp. Ook hoe je de drops hebt verdeeld, zo goed over nagedacht (zo ziet het er tenminste uit ;-)). Een prachtige vlinder, ik heb ook best veel vlinderstempels en ze blijven mooi! Door de tekst is het kaartje heel algemeen te gebruiken en dat is ook fijn. Ik vind 't een toppertje! Fijne dag!

Lia zei

Marjan dit is schitterend! Wat een kunstwerkje heb je ervan gemaakt.
Lia xx

Brendaxx zei

WAt een beauty! Prachtige kaart Marjan!

Maria V zei

GEWELDIG. Mooie kleurcombinaties en ook het handlettering...top. Fijne zondag.

Kaartenkraam zei

Zo die knalt van het scherm af!! Prachtig die vlinder echt heel mooi ingekleurd. De achtergrond is ook heel fraai gedaan, de tekst vind ik persoonlijk wat minder mooi, met name de onregelmatigheid ervan.
Fijne zondag!

groetjes van Ank

!neke zei

Helemaal mooi !
Mooie felle kleuren !

Margot zei

Supermooi! Echt een lentekaart, deze kleuren!

GerJanne zei

Ha Marjan,
heel gaaf! Vrolijke kleuren, echt een kaartje om blij van te worden!
GerJanne

Marlies zei

Een schitterende kaart met een mooie vlinder en achtergrond. Geweldig designed zoals altijd! groetjes, Marlies

Rosina zei

heel leuk kaartje Marjan...wat een leuke achtergrond en doe mooie vlinder is echt de blikvanger van je kaart...

groetjes Rosina

Miranda V zei

De vlinder is echt prachtig! De achtergrond vind ik ook heel mooi.

Colien zei

Wat gaaf: fantastische achtergrond, prachtige vlinder en mooi tekstje!
grtz. Colien

Ellen zei

Klopt, vlinders zijn mooi! Deze gestempelde is ook prachtig, zeker tegen de mooi gekleurde achtergrond. Tekstjes zijn trouwens ook goed gelukt.

KarinsArtScrap zei

een prachtig kaartje heb je weer gemaakt Marjan
Gr Karin

Stella zei

Ik zag hem eerder vandaag op Facebook; ik ben er wég van. Mooie kleuren en de achtergrond vind ik ook super!

Nicole Parmentier zei

Echt weer een kunstwerk! Prachtige vlinder en zelfgeschreven tekstjes!!

Sylvia zei

Prachtige kaart, Marjan met de mooie vlinder.Hele mooie achtergrond en leuke kleurtjes.

Groetjes, Sylvia.

Willy zei

Ja ik ben ook dol op vlinders en helemaal op deze van jou :) Wat een prachtige kaart Marjan en ik vind de kleuren van de vlinder zoooo mooi, een heerlijk zonnige kaart!!

Linda zei

Heel mooi gedaan heb je dat weer
Gr. Linda

Ans Gilbert zei

Hoi Marjan,
je hebt echt een mooie en kleurrijke kaart gemaakt,prachtige vlinder en ook je achtergrond is weer top,
groetjes,
Ans

Diny zei

Wat een prachtige vlinder is dit Marjan....je hebt er een schitterende kaart mee gemaakt!
Groetjes Diny

Dora zei

Gaaf met die kleuren, zo mooi. Prachtig geheel.

Алексровер Анна zei

Marjan, wonderful light card with summer notes))love the colors on the butterfly 's wings!

Marfien zei

Prachtige vlinder op een subtiele achtergrond, TOP!

Martha zei

Hoi hoi Marjan,
wat een moie kleuren heb je gebruikt op deze prachtige vlinderkaart!
Heel mooi!
Liefs van Martha

Gerrina zei

Wat een heerlijk zonnige kaart! Ja vandaag kijk ik ook uit naar wat meer zon en warmte en dus ook vlinders... Ondertussen geniet ik van jou kaart! Groetjes, Gerrina

Inky and Quirky Designs zei

Sooooo beautiful Marjan, such gorgeous zesty colours
Hugs
Donna xx

Anita van Merode zei

Ziet er weer heel erg schitterend uit Marjan. Hele mooie stijl heb je.
Gr Anita

Maaike Huisman zei

Mooie kleuren heb je gebruikt voor deze kaart!
Het kleuren met de zig colors begint al goed te lukken, zo te zien.

Groet, Maaike

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een prachtige vlinderkaart Marjan. Mooie kleuren en een hele gave achtergrond heb je gemaakt.
Lieve groetjes Miranda

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Vivid colors dacht ik meteen...wow, erg gaaf!!

Thea zei

Prachtige kaart! Dat vind ik zo mooi aan jou blog, iedere keer weer een verrassing wat er komt nooit hetzelfde. Laten de vlinders maar weer gaan fladderen dan hebben we tenminste voorjaar. Heerlijk zijn ze hè de Zigs, ik heb er ook een aantal waar je heel goed mee uit de voeten kunt.

Fijn weekend,
groetjes Thea

Ingen zei

Jeetje deze is ook schitterend!