dinsdag 20 juni 2017

Liftchallenge #119

Cornelie was weer aan de beurt voor de nieuwe challenge, zij koos voor deze leuke kaartjes van Jennifer McGuire:

De werkwijze vind je hier

De bedoeling is met restjes een gestreepte achtergrond maken, daar een tekst uitstansen en weer terugleggen.

De techniek is niet moeilijk, je moet alleen wel heel precies werken. Toevallig had ik ook het Stick It papier bij de hand, dat scheelt een hoop gedoe met lijm.
Ik heb er twee kaartjes mee gemaakt:

Koele kleuren:

en nog een met zomerse warme tinten:

Het is ook een leuke techniek voor als je snel een kaart nodig hebt.
Voor deze challenge heb je de tijd tot vrijdag 7 juli 18.00 uur. Succes voor als je meedoet!!

Het is prachtig weer en in de tuin is alles flink aan het groeien en bloeien. Ik volg al jaren de blog van Ank, die behalve kaarten ook schitterende foto's maakt, kijk maar eens op haar fotoblog. Door haar mooie foto's kreeg ik ook zin om wat dingen op de foto te zetten, dus maakte ik een paar fotootjes van tuin en vijver, ik geniet ervan.



Van mijn vijver word ik elk jaar weer helemaal blij, zo leuk om te kijken naar de juffertjes, de spelende salamanders, de kikkers, de visjes en alles wat er in en om leeft. En niet te vergeten... de mooie leliebloemen!

Groetjes, Marjan

26 opmerkingen:

Rosina zei

Weer een super mooi liftkaartje Marjan...leuk met die kleurige reepjes...
Ik ga ook proberen om mee te doen
en je bloemencollage is ook prachtig ...wat ee bloemenweelde!!!

groetjes Rosina

Dortesjs zei

Beautiful cards looks very CAS ;O))

Maartje zei

Wat is je tuin prachtig, mooi om even mee te mogen kijken. En je voorbeelden voor de liftchallenge zijn heel verschillend door het kleurgebruik, dat is juist zo leuk om te zien!

aussie aNNie zei

Gorgeous cards and beautiful pictures from your garden .x
[aNNie]

Marfien zei

Leuke kaartjes zijn het geworden, wat een gepriegel met deze lange teksten, mooie foto's van je tuin en vijver, onze vijver heeft plaats moeten maken voor een duivenhok maar wij wonen aan een water, dus de vijver kon gemist . . .

Irene zei

De challenge is leuk net als jouw kaarten Marjan!
Prachtfoto's en ik mis de vijver nog steeds maar ben wel blij dat de tuin nu "makkelijker" is, vooral omdat ik er al zo lang alleen voor sta!

xx Irene

Lia zei

Dat is een leuke techniek! En je kaarten zijn absoluut prachtig!
Wij hebben onze vijver vorige herfst helaas opgeruimd want achter onze tuin staan eikenbomen van de gemeente waarvan telkens bladeren in de vijver waaiden, met als gevolg: alle vissen dood...Na een paar keer herhalen hebben we maar besloten om alles weg te halen. Zo jammer...
Lia xx

Linda zei

Wat een leuke techniek wat wat een mooie kaartjes, toppie
gr Linda

Sylvia zei

Mooie kaarten,Marjan.Prachtige foto's van je tuin.

Groetjes,Sylvia.

KarinsArtScrap zei

ze zijn wel gaaf Marjan vooral met die zomerse kleuren vind ik prachtig
Gr Karin

Ellen zei

Superleuk deze challenge! Jouw voorbeeldkaartjes zijn dat zeker ook. En wat een prachtige foto's van de tuin. Ik snap helemaal dat je daar blij van wordt!

Kaartenkraam zei

Leuke kaarten, vooral de tweede lekker vrolijk!
Je foto's zijn prachtig. Leuk dat ik je geïnspireerd heb om ook weer te fotograferen! Geweldig zo'n vijver in de tuin met zelfs salamanders, zelf heb ik maar een heel klein rommeltuintje.

groetjes van Ank

Diny zei

Twee hele fleurige leuke kaartjes voor de liftchallenge Marjan!
Wat heb je prachtige foto's van je tuin gemaakt.....leuk dat we daar zo blij van worden he?
Groetjes Diny

!neke zei

Leuke challenge , gave kaart !
Kom je vijver bewonderen !!!!

Je@net zei

Hééé....het bovenste kaartje herken ik, da's mijn verjaardagskaartje. Leuk! Twee super mooie kaarten. En wat ziet je tuin er prachtig uit, Marjan!

Ans Gilbert zei

wat heb je mooie kaarten gemaakt Marjan
leuke Liftchallenge deze keer.
wat heb je mooie foto's gemaakt van je tuin
gr.Ans

Martha zei

Hoi hoi Marjan,
wat een leuke kaarten met deze techniek, de onderste in regenboogkleurtjes vind ik super!!!!
Wat een mooie foto's van je tuin, kan me voorstellen dat je zo geniet van die vijver, leuk zeg die foto van dat salamdertje

Rosalien Zwackhalen zei

Wat een prachtige foto's Marjan.

Inky and Quirky Designs zei

I love the simplicity of the cards Marjan but wow how striking they are too!
hugs
Donna xx

Stella zei

Wat zijn je kaarten prachtig! Ik vind beide kleurencombinaties hartstikke mooi; het is weer een leuke challenge! En je tuin; ik schreef het al op FB...ik kan daat best een dagje zitten :)
Ik zag je reactie; geen idee wat er fout is gegaan. De kaart voor Michiel plaats ik één dezer dagen nog een keer.
Fijne avond!

Sabine zei

Wat een prachtige kaarten, lekker vrolijk. Je tuin-foto's zijn geweldig! Hier een betonnen balkon dus dat maakt t nog leuker om die mooie fotos te zien Liefs Sabine

Marlies zei

Twee mooie, vrolijke kaarten, heel zomers! Je bloemen foto's zien er prachtig uit! groetjes, Marlies

Danielle zei

Wat geweldig, al die mooie bloemen in je tuin! Dat is genieten! We hadden hier straks een beste klap onweer en de temperatuur is nu lekker wat gezakt. Je kaartjes zijn leuk geworden, ik heb nog een leuk idee voor de challenge dus wie weet komt er nog een kaartje!

Willy zei

Dit is weer genieten, zowel van je mooie fleurige kaarten als van de prachtige foto's van je vijver!!

Mona Pendleton zei

Such wonderful cards Marjan! So fun and happy! Love your beautiful flower garden! Thanks for sharing! Hope you have a great weekend!

Unknown zei

ze zijn wel gaaf Marjan vooral met die zomerse kleuren vind ik prachtig
โกลเด้นสล็อต
สูตรบาคาร่า
gclub