zondag 19 november 2017

DCL #282 Laatste challenge voor 2017

De laatste challenge van het jaar alweer voor Dutch Card Lovers ! Anja bedacht hem:

Maak een kaart met een krans hetzij gestempeld, kerstkrans van bladeren of met diecuts geheel naar eigen invulling.






Ik maakte er twee, een heel eenvoudige met een zelfgemaakte kerstbaltekst op vellum geprint en geplakt op roze designpapier. Een krans van Memorybox enz.

De tweede heeft een achtergrondje van Distressinkt en gesso door een stencil.
Daarop een krans samengesteld van diverse merken sterren stansjes. De tekst is driedubbel geplakt in zilver, wit en kraft.

We hebben deze keer maar liefst drie sponsors vanwege de laatste challenge van 2017!! De hele top 3 krijgt dus een prijs. Succes voor als je meedoet.

Groetjes, Marjan



37 opmerkingen:

Angela zei

Wat schitterende kerstkaarten Marjan! Zo verschillend, maar allebei écht geweldig!

aussie aNNie zei

Stunning card and most beautiful colours.xx[aNNie]🎄

Ellen zei

Altijd leuk, een krans op een kerstkaart! Jouw kaartjes zijn heel mooi. Vooral de tweede met zelf samengestelde krans is gaaf. Fijne zondag!

Irene zei

Twee heel mooie uitwerkingen vd kranschallenge Marjan, prachtige eigen toevoegingen waardoor ze nét weer dat extraatje hebben!

XxIrene

Je@net zei

Wat een super mooie kaarten heb je zo gemaakt, Marjan. Prachtig!

Kaartenkraam zei

Ze zijn allebei prachtig maar de tweede vind ik echt supermooi zoals ik op Facebook al schreef. Geweldige kleuren, prachtige krans en die rode accenten zijn er perfect bij!

groetjes van Ank

Dortesjs zei

super kaarten, love krans and dies

Margot zei

Beide zo mooi! Ik kan er naar blijven kijken!

!neke zei

Heel leuk !!!!!
Ga maar eens aan de slag !!!!!

GerJanne zei

Heel leuk kaartje en een leuke challenge. Ik ga eens nadenken wat voor krans ik ga maken...
GerJanne

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Mooi kaartje Marjan, kransen zijn altijd mooi te gebruiken. Jij hebt er twee hele leuke kaartjes mee gemaakt die met de tekst in het midden is erg leuk, de ander door de zachte kleuren ook erg mooi. Fijne zondag groetjes Ingrid

Sarah zei

Mooi! Toffe opdracht!

Diny zei

Twee prachtige kaartjes Marjan....leuke opdracht!
Groetjes en een fijne zondag,
Diny

Marfien zei

leuke kaartjes met mooie kransen, ga er snel iets mee doen . . .

Rosina zei

Een prachtig inpiratiekaartje Marjan...zo mooi die krans erop...
geen moeilijke uitdaging deze keer ...moet lukken hoor om er ook eentje te maken...

groetjes Rosina

KarinsArtScrap zei

2 mooie kaartjes Marjan
Gr Karin

Wendy Koorevaar zei

Nou het zijn weer 2 plaatjes geworden Marjan! Mooi gedaan met de kransjes en de tekst in het midden vind ik ook gaaf, helemaal in jouw herkenbare stijl.

Liefs,
Wendy

Danielle zei

Mooi gedaan, deze kerstkranskaartjes :-) Van de tweede herken ik een aantal sneeuwvlok/sterren stansjes, wat een leuk idee! Bedankt voor de inspiratie Marjan!

Sabine zei

Wat een gave kaarten! Ik vind de bovenste echt heel erg leuk gemaakt Liefs Sabine

Ans Gilbert zei

Twee prachtige kerstkaarten Marjan,
een krans staat altijd mooi op een kaart, ik ben weg van de 2de,
groetjes
Ans

Dora zei

Twee super mooie kaarten gemaakt. Beide vind ik prachtige stijlen!!

Doris knippenenplakken zei

Het zijn twee prachtige kerstkaarten Marja !
De eerste is mijn favoriet :)
Groetje Doris

Gerrina zei

Mooi die tekst achter je gave krans op de 1e! En mooi hoe de gesso zo voor wat textuur en een mooie achtergrond zorgt op de 2e! Weer heel andere kerstkaarten; zo blijft het leuk ze te maken... Fijn weekend!

Willy zei

Jeeehh de laatste van het jaar alweer? Helaas deed ik niet zo vaak mee :( maar ik volg je creaties altijd, veel te mooi! Dit zijn ook weer plaatjes Marjan!!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat zijn twee prachtige kaarten geworden Marjan. Ik ben vooral weg van de eerste maar dat komt denk ik door de mooie kleurencombi van dat roze/wit..LOL
Lieve groetjes Miranda

Scraptastisch zei

Ik probeer mee te doen Marjan, maar het zijn drukke weken nog voor mij met werken, studie en 3 kleine boefjes! Het is een hele leuke challenge en je voorbeelden zijn weer hartstikke mooi! Heel goed dat jullie een lekkere dec. vakantie nemen na deze!!!
xx Gerie

Colien zei

Wat een prachtig kaartje, erg tof!
Leuke challenge hebben jullie weer bedacht en mooie (en grappige) voorbeelden hebben jullie gemaakt.
grtz. Colien

Miranda V zei

Twee hele mooie kaarten! Ik vind de achtergrond van de 2e echt super van kleur!

Anita van Merode zei

Super de super mooi beide kaartjes. Mooie inspiratie Marjan.
Gr Anita

Nicole Parmentier zei

Schitterende kerstkaartjes Marjan! Ik hoop dat het me deze keer weer lukt om mee te doen!

Angelique zei

Twee hele mooie kaarten voor deze challenge. Allebei heel erg mooi van kleur en leuk zo anders allebei. Ik hoop dat het lukt om mee te doen.
lieve groetjes Angelique

Inky and Quirky Designs zei

Absolutely beautiful Marjan, your wonderful cards always have a real sense of elegance about them
Hugs
Donna xx

Maartje zei

Mooi gedaan! Ik ben helemaal weg van de bovenste kaart.

Martha zei

Hoi hoi Marjan,
heel mooi deze kerstkaartjes!!
Liefs Martha

Brendaxx zei

Prachtige kerstkaartjes Marjan!

Sylvia zei

Allebei heel mooi,Marjan.Mijn favoriet is nummer 2 met de prachtige achtergrond.

Groetjes,Sylvia.

Mona Pendleton zei

Wow Marjan! both cards are so very pretty! the sentiment stamped center on the first looks so unique! Love the beautiful background on the second!