vrijdag 23 maart 2018

Meer "Off the edge"

Voor onze Dutch Card Lovers challenge waarin gevraagd of je een "Off the edge" kaart maakt heb ik nog een kaartje gemaakt.

Ik kreeg de mooie bloemen digi gratis bij Kit and Clowder. Omdat ik nog eens lekker wilde oefenen met mijn Copics heb deze ingekleurd en later de rand uitgeknipt.




Ben niet ontevreden over de bloemen, de blaadjes kunnen beter, maar ach ... 
Het gaat erom dat je leert en dat heb ik zeker gedaan van deze cursus!

Doe mee met onze challenge, gezellig!

Groetjes, Marjan

34 opmerkingen:

Angela zei

Nog even en je bent een echte colour-queen Marjan! Je bent 'niet ontevreden'..... je mag zéér tevreden zijn dacht ik. Wat een gaaf ingekleurde bloementoef! En wat een idee om op deze manier 'over de edge' te gaan.... je knipt er een stuk af :)
Geweldige kaart; top!
Fijne dag.
xxAngela

Angela zei

Hahaha..... 'of the edge' natuurlijk... nog niet goed wakker :)

Sarah zei

Super mooi!

Nelleke zei

Mooi zeg! Kleuren is voor mij nog steeds een dingetje, daar kan ik nog veel van je leren. Mooie uitdaging ook. Groetjes Nelleke

sandie zei

Wonderful design and super colouring x

Danielle zei

Heel mooi, je kleurwerk. Ook de blaadjes ;-) en wat een leuk effect, om de rand langs de bloemen weg te knippen. Mooie kaart!

Алексровер Анна zei

Marjan, so bright card with original technique!

Dortesjs zei

super beautiful great tech and very spring like

Irene zei

Zelf ben en blijf je altijd zo kritisch maar dit ziet er echt schitterend uit Marjan, je maakt gestaag vorderingen dus echt wel iets om tevreden over te zijn! Bij Annie zag ik (en ze schreef het ook) zo'n duidelijke rand en toen dacht ik "nog een keer stempelen en het er over plakken" maar dat uitknippen is natuurlijk nog een veel beter idee!!
Buiten nog steeds niks maar bij jou straalt de lente!!!

xx Irene

Marjolein zei

Ja wow wat een mooie kleuren! Leuke kaart! Groeten, Marjolein

KarinsArtScrap zei

prachtigggggg Marjan
Gr Karin

aussie aNNie zei

Stunning card and colouring Marjan. My first off the edge card was a disaster, I folded it instead of penciling it...making another one.
💖 [Aussie aNNie's Blog]

Je@net zei

Toch een super mooie kaart, Marjan!

Scraptastisch zei

Je vorige off the edge kaart vind ik ook zo geweldig! Wil het ook graag uit proberen, hoop dat het lukt qua tijd, want ik ben een druk en bezig meidje, hihi Zelf ben ik ook altijd zo kritisch en niet snel tevreden, maar eigenlijk hoeven we dat niet te zijn. Ik vind je kleurwerk wel heel erg mooi en kan zien dat je lessen mooie details hebt opgeleverd...zeer knap gedaan Marjan!
Ik wens je alvast een fijn weekend!
xx Gerie

Mariken zei

Geweldig mooi zeg, schitterend gekleurd! Echt een topkaart!

Martha zei

Hoi hoi Marjan,
Wat een mooi resultaat laat je zien, prachtig met de alcoholmarkers gekleurd!
Ook leuk dat je de rand zo hebt geknipt!
Liefs Martha

Kaartenkraam zei

Ik vind het knap kleurwerk hoor, dat doe ik je niet na. Mooie kaart!

groetjes van Ank

Sabine zei

wat een mooie kaart! Prachtig ingekleurd, niet zo kritisch zijn hoor Liefs Sabine

Ans Gilbert zei

Prachtig Marjan, heel mooi ingekleurd,goed opgelost met de afgeknipte rand, fijn weekend
Ansx

Femminde zei

Wat is dit super mooi geworden Marjan!! Niet zo kritisch zijn hoor, dit is gewoon tof.
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde

Nicole Parmentier zei

Geweldig mooi kleurwerk weer!!!! Echt prachtig!

Ellen zei

Stijlvolle kaart en echt heel mooi gekleurd ook.

Willy zei

Nou ik denk dat je te streng bent voor jezelf hoor, je hebt het prachtig ingekleurd Marjan!! Leuk dat waggellijntje rondom!

Diny zei

Ik vind het prachtig Marjan!
Groetjes en een fijn weekend,
Diny

Marfien zei

mooie kaart en leuk afgewerkt, wilde zoiets met de liftkaart doen, maar toch maar niet gedaan, had geen idee wat ik met de achtergrond moest . . .

Ellen zei

Ik vind het weer een beauty Marjan...jij bent wel goed in bloemen inkleuren...heel mooi gedaan!
Groetjes Ellen

SylS creaties zei

Prachtig dit fleurige resultaat!
groet,
Syl

Gerrina zei

Ik vind ook de blaadjes prachtig gekleurd; wat ben jij streng voor jezelf... En een heel mooi of the edge voorbeeld weer! Fijn weekend!

Doris knippenenplakken zei

Weer een prachtige kaart Marjan !
Zo mooie bloementoef tof hoe je die verwerkt hebt .
Fijn weekend ! Groetjes Doris

Kate Yetter zei

Love the stitching and the vibrant flowers against the white. Beautiful!

GerJanne zei

Oh wauw, wat een mooi kleurwerk. Jij zit er natuurlijk met je neus bovenop! Dan zie je elk verkeerd stukje. Ik heb je onderstaande kaart gelift! Zie je binnenkort! Ik vind het zo'n mooie kaart! Als ik hem plaats zal ik jou de credits geven hoor!
Fijne zondag!

SewPaperPaint zei

I just love the gorgeous coloring and design on this beautiful card! So incredibly beautiful! Hugs, Autumn

Mona Pendleton zei

Wow Marjan! This card is stunning! Your blossoms look incredibly beautiful! Love the design of your card! Thanks for the inspiration!

Sue Lelli zei

Marjan, I'm sorry, I thought I commented on this! Your off the edge blooms and you FAB colors have made a Fantastic card! I ADORE it!