zondag 20 mei 2018

Fijne dag

Goh, ik zag dat ik alweer een week geleden iets op mijn blog heb gezet. Net thuis van vakantie heb ik het druk gehad en ook nog een oppas dag plus werken, tja ...
Daarbij reageerde mijn computer vervelend op een Windows update en moest alles opnieuw geรฏnstalleerd.
Maar deze kaart heb ik nog niet laten zien, ik heb hem gemaakt vlak na het bezoek aan de Art Specially beurs. Het ruitjes stencil komt daarvandaan, verder met Brusho en een digitale stempel voor de bloesemtak.

De tak eerst geprint en nog eens op masking papier, de mask op de gestempelde afbeelding op de paneeltje geplakt en toen de Brusho gesprenkeld. Ingekleurd met Zigs. 
De grote tekststempel kocht ik vorig jaar op de beurs. 

Vandaag en morgen lijkt het heerlijk weer te zijn, wij gaan samen aan de BBQ vandaag. 

Fijn weekend allemaal!

Groetjes, Marjan

23 opmerkingen:

sandie zei

I love the look of this cards, gorgeous colours and using the stencil adds some real depth x

Els zei

Een hele leuke kaart is dit met de prachtige bloemen en het sjabloon is ook zo gaaf hierbij. De tekst-stempel past hier perfect bij.
Heel vervelend als de pc een update niet goed gaat en heb je heel veel extra werk voor je weer aan de slag kan.
Geniet van dit mooie weer Marjan.
Groetjes, Els

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart Marjan

Gr Karin

Kaartenkraam zei

Geweldig die tekststempel, perfect bij deze kaart!
Mooie kleuren en mooi ingekleurd ook.
Die ruitjes en tekst in de achtergrond doen het ook heel goed.

groetjes van Ank

Colien zei

Zo mooi weer, wat een prachtige kaart!
Geniet van de dagen (en de bbq)!!
grt Colien

Marfien zei

De AS inspiratie spat er af, zo leuk om dat terug te zien. Mooie kleuren heb je gebruikt, pracht kaartje. Fijne dagen gewenst

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart Marjan,
Mooie kleuren, de bloem is ook super.
Wij hebben vandaag ook weer zon
Ansx

GerJanne zei

Oh wauw wat een prachtige kaart Marjan! Heel mooie kleuren en die grote tekst vind ik erg leuk!
Samen aan de BBQ, dat klinkt heel goed. Hier geen BBQ, ik moet vanavond even voorslapen (men zegt dat dat niet kan, maar ik doe het altijd even voor mijn nachtdienst) morgen ergens lunchen denk ik....
Groetjes,
GerJanne

Je@net zei

Erg mooie kaart geworden, Marjan!

Nicole Parmentier zei

Wat een prachtkaart weer Marjan! Die kleuren zijn geweldig, dat blauw, je zou er zo in willen duiken, zeker met dit mooie weer!! Geniet van je weekend!!

Sylvia zei

Hele mooie kaart,Marjan.De paarse bloementak is prachtig.

Groetjes,Sylvia

Irene zei

Gave kleuren Marjan, perfect bij het stralende weer dat we (weer) hebben! Lekker smullen samen๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ”๐Ÿ”๐Ÿ”!

XxIrene

aussie aNNie zei

Back from my holidays and catching up with my comments.
A beautiful card and gorgeous colours...stunning design.xx
[aussie aNNie blog]

Gerrina zei

Mooi stencil en ja brusho blijft leuk; echt spelen en kijken wat het word...mooie kaart weer Marjan!
Nou vandaag hier een super werkdag; het is tenslotte te lekker weer om binnen te blijven... en vanavond lekker buiten eten. Echt genieten zo van het lange weekend! Groetjes, Gerrina

!neke zei

Mooi Marjan !!!!!
Het weer is te mooi op in je kamer te zitten !!!!
Op naar morgen !!!!

Marlies zei

Een mooie chique kaart in mooie kleuren en mooi design. Ook mooie stempels! Geniet van de bbq. groetjes, Marlies

Ellen zei

Prachtig van kleur is deze kaart!

Diny zei

Wat een prachtige kaart met deze kleurtjes Marjan!
Hopelijk is de BBQ goed verlopen en niet door de regen verpest!
Groetjes Diny

Martha zei

Hoi hoi Marjan,
Prachtige kaart in mooie kleuren en prachtige tekststempels!
Liefs Martha

SewPaperPaint zei

Absolutely stunning colors and design, so so beautiful! Big hugs, Autumn

Willy zei

Pfff veel gedoe dus :( Ik vind deze kaart weer een plaatje, gave kleurtjes, mooi effect zo met de Brusho!!

Doris knippenenplakken zei

Super mooi kaartje Marjan !
Mooi van kleuren prachtig geheel .
Groetjes Doris

Sue Lelli zei

Just STUNNING! Beautiful design and colors. Was hoping I could go to the show next year when I visit The Netherlands!