zondag 20 januari 2019

DCL #304

De nieuwe challenge voor Dutch Card Lovers staat voor de deur en ik mocht hem bedenken.

Kies uit de rechterzijde (de warme tinten) van deze kleurencirkel kleuren uit en combineer die met een van de koele kleuren uit de linkerkant. Maak met die kleuren een kaart, het ontwerp is helemaal vrij. Wit en zwart mag je er ook bij gebruiken.



Ik maakte er weer eens een Mixed media kaartje mee (7x11 cm):


Achtergrond met Distress Oxides, stencil, stempels en gesso.
Stempels van Darkroom Door gekleurd met Ditress Oxide en veranderd met fineliner.
Mijn warme tinten zijn gecombineerd met de koele kleur groen.

Mijn maatjes maakten allemaal heel verschillende kaartjes, je kunt hiermee natuurlijk heel veel. Doe gezellig mee!

Groetjes,

M@rjan

19 opmerkingen:

Irene zei

LEUK bedacht deze challenge en lief kaartje in die zachte tintjes Marjan!
XxIrene

Je@net zei

Goed idee deze challenge en wat een leuke kleurencombi heb je gekozen voor deze kaart, Marjan. Vind ´m erg mooi geworden!

KarinsArtScrap zei

prachtige stempel en kaart Marjan
Gr Karin

Maria V zei

Wat een mooi geheel, Marjan. Knap zoala jij kan stempelen en combineren van kleuren.
Jouw kaart voor mij was ook zo mooi. Dank je wel 🤩
Fijne zondag.

Colien zei

Leuke challenge en mooi voorbeeldkaartje, prachtig!
Nu ik het keuzevak Groene Vormgeving en Styling geef, ben ik wekelijks met kunstgeschiedenis en kleurenleer bezig. Die kleurencirkel kan ik dromen ;)
grtz Colien

Els zei

Wat een pracht kaart heb je weer gemaakt en ik hou wel van deze achtergrond met de pracht bloemen op de voorgrond.
Groetjes, Els

Doris knippenenplakken zei

Wow super mooi Marjan ! Mooie kleuren en stempel.
Groetjes Doris

Martha zei

Hoi hoi Marjan,
Wat mooi dit kaartje en prachtig zoals je warme en koele kleuren hebt gecombineerd!
Liefs Martha

Sue Lelli zei

HELLO! This is GORGEOUS! Love the BG and the colors and everything!

Mariken zei

Wat een toffe challenge! En jij hebt er weer een geweldig mooi kaartje van gemaakt, prachtig van kleur!
Fijne zondagavond!

Ans Gilbert zei

Leuke challenge, je hebt een prachtige kaart gemaakt,
Ansx

Monique zei

Hello! Wat een prachtig kaartje is dit geworden. Leuke challenge ook.
Ik ga proberen mee te doen.
Lieve groetjes, Monique

aussie aNNie zei

Beautiful card and love your choice of challenge theme, hope I can join in once again..xxx

Nicole Parmentier zei

Prachtig voorbeeldkaartje en hele leuke challenge Marjan!

Gerrina zei

Een heerlijke kaart! Lekker zonnig en fleurig...past bij vandaag (mits je niet de kou ingaat...:) Mooi die kleuren zo; zou ik voor iets anders niet aan gedacht hebben te combineren. Groetjes, Gerrina

Angelique zei

Prachtige kaart, hele mooie bloemen en mooi de kleurencombinatie. Leuke uitdaging om te proberen.
lieve groetjes Angelique

GerJanne zei

Heel leuke challenge heb je bedacht! En je kaartje is supermooi! Deze kleuren zijn heel mooi bij elkaar.

Anita van Merode zei

Zo super gaaf is je kaart weer Marjan. Prachtig zijn de kleuren.
Gr Anita

Marfien zei

Tof kaartje Marjan, zulke uitdagingen zijn net iets voor jou