zondag 1 september 2019

DCL #315

En ook bij Dutch Card Lovers beginnen we weer met de challenges na onze zomerstop.
Rosalien heeft deze leuke challenge voor ons verzonnen, toepasselijk voor het naderbij komende seizoen... de herfst!

De zomer loopt op zijn eind en deze maand begint de Herfst alweer. 
Laat je inspireren door de kleuren van de herfst of het thema herfst.


Ik maakte deze kaart:


De blaadjes zijn van Tim Holtz, stansjes. Ik heb eerst een vel cardstock beïnkt met herfstige kleurtjes Distress Inkt. Daar alles uit gestanst en de blaadjes met wat foamtape opgeplakt, zo lijkt het alsof ze over het papier dwarrelen.

Voor deze challenge heb je weer twee weken de tijd, tot vrijdag 13 september 18.00 uur. Succes voor als je meedoet! Op ons blog veel mooie voorbeelden van mijn teammaatjes en de vier gastdesigners.


-----------------------------------------------

De interne verhuizing is goed op gang, vorige week veel gedaan. Hoop leeggehaald, bekeken, weggedaan wat ik nooit meer gebruik of bekijk en dingen aan kringloop gegeven. Nog een grote kast en de inhoud van de salontafel, waar veel spelletjes van Emmy en tijdschriften liggen en dan als laatste de spulletjes die op de kasten staan en de planten. En als laatste natuurlijk alle meubels naar boven en in de schuur/tuin. Gelukkig komt onze zoon helpen sjouwen.
Mijn rug was er niet zo blij mee, daarom dit weekend helemaal niks doen. Ik heb nog tijd zat, op de 14e wordt er gesloopt.
Als je de foto aanklikt zie je linksboven voor welke tegel we gekozen hebben. Houtkeramiek: onverslijtbaar, geluiddempend en kleurecht. 


Groetjes!
M@rjan

26 opmerkingen:

Els zei

Een super mooie kaart met al deze herfstbladeren. Geeft een erg mooi effect om ze verhoogd op te plakken, want het lijkt echt of ze dwarrelen.
Veel werk moet er eerst gedaan worden voor het mooi wordt en fijn dat jullie zoon komt helpen.
Een pracht vloer komt erin en daar zal je vast veel plezier van hebben.

KarinsArtScrap zei

prachtige kaart en succes met je vloer Marjan
Gr Karin

Je@net zei

Erg mooie herfstkaart, Marjan.
Pff...een heel karwei, maar het eindresultaat zal er weer jaren tegen kunnen!

Kaartenkraam zei

Mooie kaart, prachtige herfstkleuren. Je hebt de blaadjes mooi in elkaar 'gepuzzeld' het past perfect!

groetjes van Ank

Colien zei

Wat een prachtige herfstkaart, mooi die dwarrelende bladeren!
Succes met de klus, even doorzetten, maar wordt vast heel gaaf.
grtz Colien

Martha zei

Hoi hoi Marjan
Mooi dit herfstkaartje, heel leuk zoals de blaadjes over papier dwarrelen...
Succes met de vloer, mooie keus!
Liefs Martha

Nelleke zei

Mooie kaarten heb je geplaatst. De blaadjes maar ook van de liftchallenge is gewoonweg prachtig. Wat zal de woonkamer anders worden zeg! Die oude tegels ken ik, mijn ouders hadden die ook op de vloer, ook in de keuken en dan zie je alles erop. Wat zal het straks veranderen . Succes ermee. Ja wij moeten ook nog.... willen ook vloerverwarming en dat heeft toch wel heel veel voeten in de aarde, ook omdat we keuken en kamer in een hebben. Groetjes, Nelleke

Pat zei

What a fantastic array of autumn leaves Marjan and love the curved die cut shape and the large die cut sentiment finishes it beautifully. My translation from the Dutch is not always easy to decipher but hope I have it right that you are doing some work to the house?... and not that you are moving. Which or whatever, I hope it all goes well. x

Ans Gilbert zei

Wat een mooie herfstkaart met de dwarrelende blaadjes.Grote klus om alles uit te zoeken en op te ruimen, mooie tegel heb je uitgezocht
Ansx

Gerrina zei

Je kaart is prachtig! Wat vind ik die kleuren toch mooi... En weer iets heel anders als je werk hiervoor...
Wat een klus om alles leeg te krijgen... maar natuurlijk wel heel fijn om alles meteen goed op te ruimen! Echt mooi die tegel; word vast prachtig! Sterkte met de puinhoop daarvoor... Fijn weekend verder!

Doris knippenenplakken zei

Wat een mooie kaart met al die bladeren, heel leuk idee Marjan!
Ja kan me indenken dat het het heel veel werk is alles naar boven verhuizen.
Ik ben gestart met schilderwerk en papier behangen geen leuk werkje maar het het moet ook eens gebeuren.
Alvast succes met jullie werken, maar achteraf is het nog zo plezant .
Groetjes Doris

Marlies zei

Een hele mooie herfstkaart. Een leuk effect met de dwarrelende bladeren.
Succes met de vloer. groetjes, Marlies

Ellen zei

Jouw dwarrelende herfstblaadjes zijn supermooi! Gave kaart met die ‘hi’ in de hoek. Flink aan het ruimen geweest zo te lezen en te zien. Het gaat vast heel mooi worden met die nieuwe houtkeramiektegels. En om jouw vraag te beantwoorden: ik ben dit schooljaar echt weer op een andere school gestart. Ik heb de overstap gemaakt van het vmbo naar het mbo. Spannend wel ;-)

Willy zei

Prachtige kaart zeg! Ik vroeg me al af hoe je de blaadjes erop had gemaakt :) Succes met de verbouwing, wordt vat mooi. Jullie hebben een mooie tegel gekozen!

Mariken zei

Prachtig is deze kaart, met die leuke dwarrelende blaadjes. Herfstkleuren, zó mooi! Wat een werk he, zo’n nieuwe vloer. Daarna er lekker van gaan genieten!

GerJanne zei

Superleuk! Aanstaande dinsdag komt er op mijn blog ook zoiets alleen gen herfst helaas...anders had ik meteen mee kunnen doen. Fijn dat de zomerbreak weer achter de rug is...
Wat een werk heb je al verricht in huis! En mooie tegel heb je uitgezocht, zal heel anders staan! En ook wel lekker om zoveel op te ruimen, he? Geeft mij in elk geval altijd en voldaan gevoel.

Dortesjs zei

great card, soon autumn will be in denmark to

aussie aNNie zei

Fabulous card Marjan, I have entered....xxx

Nicole Parmentier zei

Wat een mooi kaartje weer Marjan! Het blijft toch altijd iets magisch hè, die prachtig gekleurde bladeren in de herfst! Je verbouwing is inderdaad een hele klus, kan me voorstellen dat je rug er niet blij meer is. Maar het gaat vast heel mooi worden. De tegel die jullie gekozen hebben vind ik prachtig!

Ellen zei

Supermooi kaartje is dit Marjan ...prachtig hoor die kleuren!
Wat een klus hè...ppfff! Wij moeten ook aan de gang met nieuwe meubels en schilderwerk etc wij hebben ook hele lichte tegels en een stuk groter en ze liggen diagonaal. Gelegd in 2001. De vorige heeft manlief er allemaal zelf uitgebikt en wil het absoluut niet nog eens doen 🙈 ik zou ook graag een houten vloer willen hebben!
Veel succes gewenst...zal vast mooi worden!
Groet Ellen

Marjolein zei

Wat een groot karwei zeg, zo'n nieuwe vloer, maar oh, als je straks alles weer hebt staan, ben je er vast zo blij mee!!
Prachtige en praktische tegel, heel mooi.
Net als je kaart in herfsttinten en herfst sfeer, leuk dat je ze met 3D tape hebt opgeplakt, geeft extra diepte aan je kaart!
Hou van herfst, juist door die dwarrelende bladeren om me heen met wat onstuimig weer kan ik zo blij van worden!! Heerlijk.
Mooi detail dat je de letters uit het zelfde papier hebt gestanst!!
Echt prachtig je kaart.

محمد على zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Marfien zei

schitterend kaartje in de herfstkleuren, ze dwarrelen echt
nog even en je kan genieten van je nieuwe huis, vloerverwarming is heerlijk, wij genieten er al weer 20 jaar van

Scraptastisch zei

Lekker hè zo'n zomerstop ook tijd voor andere dingen en nu weer lekker begonnen met de lift en DCL challenge en de uitdagingen zijn leuk Marjan! Je blaadjes lijken echt te dwarrelen en de kleuren zijn prachtig! Ik leef met je mee wat betreft de verbouwing, lekker op tijd beginnen is wel zo relaxed! Het moet altijd eerst ergeren maar hoop dat je na afloop van alles net zo blij bent als ik! Je tegel vind ik prachtig hout keramiek...super!
xx Gerie

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Prachtige kaart Marjan! Mooie inspiratie voor de challenge..
Succes met de werkzaamheden!!

Sue Lelli zei

Pretty fall card and I LOVE that tile!