dinsdag 14 juli 2020

Carta Bella Flora no. 3

Toen ik wat dingetjes bij Studio 92 bestelde viel mijn oog op het papierblokje van Carta Bella Flora no.3. Ik heb al heel erg lang geen kaartjes meer gemaakt met dessinpapier, maar dit blokje sprak me wel aan. Bloemen... hè 😉

Ik heb er een smal, langwerpig kaartje mee gemaakt:



Het kleine frame is een stans van Tim Holtz. De bloemen heb ik uit het papier geknipt. Rest wijst zich vanzelf. Het is een uiterst vrouwelijk kaartje, ik ken veel dames die er van houden. Dus altijd prima om er een paar op voorraad te hebben. 

Vorige week eindelijk onze dochter en kleindochter weer gezien, fijn was dat. Vrijdag ga ik met hen naar Avifauna. Daar was ik ongeveer dertig jaar geleden voor het laatst. Vond er toen niet heel veel aan, maar het gaat erom dat we gezellig met z'n drietjes wat doen ( soort van ladies only) en Emmy zal het vast wel leuk vinden. Helemaal vergeten Emmy het doosje te geven. Komt nog, dus.

Dan nog een welkom aan de nieuwe volgers die er afgelopen weken bij kwamen, gezellig!

Fijne week! Groetjes,

M@rjan

25 opmerkingen:

aussie aNNie zei

Stunning slimline design, I love Carta Bella papers...beautiful result. xx

Anita van Deur zei

Wow super mooi Marjan, zachte kleurtjes mooie bloem daar houd iedereen wel van.
Veel plezier met het uitje.
Groetjes, Anita

Je@net zei

Erg lief kaartje, Marjan!

Ina ( Frysk Famke ) zei

Schitterend in deze zachte kleurtjes Marjan.

Wat fijn dat je nu eindelijk je dochter en kleindochter "live"
hebt gezien. Lekker genieten met zijn drietjes vrijdag in Avifauna.
Zal best wel een verschil zijn nu en dertig jaar geleden....zoek de
verschillen😉

Groetnis fan Ina

Martha zei

Mooi kaartje in prachtige tinten, Marjan!
Wat fijn dat je je dochter en kleindochter weer hebt kunnen zien, knuffelen mag nog niet, maar dit is toch ook heel fijn.....
Gezellig met 3 generaties op pad, geniet ervan!
Liefs Martha

Els zei

Een heel mooi kaartje met de prachtige bloemen en heel mooi designpapier.
Oeps vergeten het mooie doosje aan Emmy te geven en zulke dingen vergeet ik ook, maar ze krijgt het doosje vast nog wel.
Heel leuk om een dagje met Emmy en Claire weg te gaan.
Veel plezier en groetjes, Els

KarinsArtScrap zei

mooie kaart Marjan
Gr Karin

Colien zei

Wat een mooie kaart, prachtig!
En gezellig dat jullie elkaar eindelijk weer eens konden zien, fijn om ook een dagje uit te gaan met z'n drietjes, veel plezier!
grtz Colien

Nicole Parmentier zei

Inderdaad mooi papier met die geschilderde bloemen, echt een Marjan-blokje! Je hebt er een prachtig kaartje van gemaakt. Beetje in de stijl van Melissa Philips, die werkt ook altijd met van die laagjes, stiksels en pastelkleurtjes. Ik houd er wel van! Veel plezier met jullie meidendagje!

Rhodé zei

Een heerlijk zoet kaartje! Je blijft ernaar kijken met al die details. Wij zijn de laatste jaren een paar keer naar Avifauna geweest. We gingen dan met een overnachting. De kinderen vonden het erg leuk. Hopelijk bevalt het jullie deze keer beter!

Angela zei

Wat geweldig dat jullie jullie dochter en kleindochter weer gezien hebben Marjan! Wat een gemis is dat als ze niet bij je kunnen komen.....
Gezellig dagje AviFauna; geniet ervan.

Je kaart met CartaBella DP is een toppertje!

Kaartenkraam zei

Heerlijk kaartje, ja ook ik houd daar wel van. Je hebt het leuk gedaan met dat stiksel en die uitgeknipte bloemen.

Wat fijn hè om ze weer in het echt te kunnen zien! Mijn zoon en schoondochter zijn afgelopen zaterdag ook bij mij geweest, dat was ook voor het eerst sinds begin maart dat ik ze zag en ik ben ook naar mijn moeder geweest, zo fijn na al die maanden.

Avifauna daar ben ik een paar jaar terug geweest om te fotograferen met regenachtig weer. Ik was er ook niet echt kapot van maar heb wel mooie foto's kunnen maken. Ach je gaat vast een fijne dag hebben samen, genieten van elkaar!

groetjes van Ank

Trudy zei

Wow wat een prachtig kaartje! Leuk dat je naar Avifauna gaat ik woon in Alphen maar ik ben er al zeker 25 jaar niet meer geweest. Ik ben benieuwd of het er leuk is. Veel plezier en Emmy zal de speeltuin wel leuk vinden!
Groetjes Trudy

Ans Gilbert zei

Prachtig, romantisch bloemenkaartje, veel plezier samen in Avifauna,
Groetjes
Ansx

Ellen zei

Prachtig kaartje hoor en super mooi papier met de prachtige bloemen...top!
Avifauna is echt wel leuk hoor en ook zeker voor Emmy...dus veel plezier hoor met zn drietjes!
Groetjes Ellen

Wies zei

Mooie kaart met bloemen. Leuk afgewerkt met stiksel.
Leuk en gezellig om je dochter en kleindochter weer te zien. Vrijdag een hele leuke dag toegewenst.
Groetjes, Wies

Scraptastisch zei

Ja ik weet dat je dit ook goed kan met dessin papier en je weet er raad mee...prachtig papier blokje en hele mooie details Marjan! Ik heb het ook zo gemist de bezoekjes maar we zijn weer herenigd en gister is mijn kleindochter een hele middag geweest ivbm de schoolvakanties en wat hadden we een pret! Geniet maar met volle teugen "lady's only" dag misschien hebben jullie alleen maar oog voor elkaar, hihi
xx Gerie

Pat zei

This is a gorgeous and so so pretty card Marjan, and I can understand why you need those papers and the added fussy cut ones looks great and love the beautiful layers and background mats and a wonderful combination of colours. Glad you had a good time with your daughter and granddaughter and having some time out with them will be lovely. x

Gerrina zei

Leuke en echt helemaal een dameskaart! Geniet van jullie ladies-only tijd! Groetjes, Gerrina

Mieke zei

Lief, zacht, romantisch... Echt een hele mooie kaart!
Veel plezier vrijdag ❤

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kaart in een leuk formaat Marjan. Leuk de verschillende laagjes en het stikwerk. Fijn dat je je dochter en kleindochter weer gezien hebt en dat jullie een uitstapje gaan maken...genieten.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Dat is waar, dat je de laatste tijd niet veel DP hebt gebruikt. Ik ben zo gek op papier....heb ook zoveel en toch vind ik andere technieken waar je geen papier voor nodig hebt ook zo leuk. Zucht... lastig als je zoveel leuk en mooi vind ;-) (luxeprobleem)
Je kaart is super! Mooie kleuren en bloemen en papier. En leuk dat je de naaimachine er weer bij gepakt hebt.
Fijn dat je Claire en Emmy weer kon zien en dat jullie een een dagje uitgaan. Geniet ervan! Girl power!

Trudy zei

Hoi Marjan, Het achtergrondje van mijn muizenkaart komt uit een paperpad van Marianne Design, Cote d"Azur. Helaas heb ik het niet zelf gemaakt, daar ben ik niet zo goed in.
Groetjes Trudy

Marfien zei

Een prachtige kaart met dit mooie papier, leuk model ook

Trijntje zei

Wat een leuke vrolijke kaart . Mooi papier Marjan. Jullie hebben het vast wel gezellig gehad met drie ladies! Groeten Trijntje