dinsdag 10 augustus 2021

10 jaar....!!Jubileum Liftchallenge !! ....10 jaar

Het is feest!! 
De LIFTCHALLENGE bestaat alweer 10 jaar!! 






                             

Het begon met een uitdaging om een kaartje te liften tussen Nadine en Cornelie en even later zetten ze samen het Liftchallengeblog op. Ik deed eigenlijk al heel snel mee en werd toen door de dames gevraagd hun team te komen versterken. Ja natuurlijk!! Nog steeds doe ik het met veel plezier. Nadine kreeg andere leuke prioriteiten. Cornelie en ik gingen door en zijn een goed team. Sinds januari kwam Nicole met ons meedoen, met haar zijn we héél erg blij! 

We hebben een speciale challenge bedacht, het is nogal veel om dat hier uit te leggen, maar op ons blog kun je er uitgebreid over lezen. Ik kan wel verklappen dat het echt een (vinden wij) superleuke jubileum challenge is en we hopen dat we veel deelnemers zullen hebben! En .... deze keer kunnen er vier dames winnen met bijbehorende leuke dingen.... 

Ga snel kijken .... klik HIER   

Groetjes en veel succes!
M@rjan

4 opmerkingen:

Irene zei

Gefeliciteerd met jullie jubileum Marjan, een gave mijlpaal waar héél véél plezier aan wordt beleefd!
Even een vraag: een willekeurige kaart, 1 van jullie of 1 van mezelf???
XxIrene

Kaartenkraam zei

Gefeliciteerd met dit creatieve jubileum!
Ik heb dezelfde vraag als Irene.

groetjes van Ank

Colinda zei

Gefeliciteerd met jullie jubileum!
Een fijne dag,
Colinda

GerJanne zei

Een mijlpaal! Van harte en ik hoop dat jullie nog lang doorgaan. Een challenge om elke keer naar uit te kijken!