donderdag 2 december 2021

Winter songbird

Toen ik laatst bij Nicole de schattige vogeltjes van My Favourite Things zag was ik verkocht. Sowieso vind ik vogels erg leuk, vooral de kleintjes. Ik voer ze ook elk jaar en heb er veel plezier van als ik ze zie komen en gaan. Ik heb wel drie dagen zitten twijfelen, want MFT is duur! Maar ja... 

Deze kaart maakte ik ermee:




De binnenkant niet vergeten, ik had nog wat afdrukjes over.





Blij met deze set! 

Deze kaart mag meedoen met 52 WTC



Groetjes!

M@rjan

37 opmerkingen:

Danielle zei

Wat is ie prachtig, je kaart! Deze set is echt mooi, die blijf je gebruiken. Ook leuk voor een winter verjaardag, dus niet alleen voor kerst. Goede aanschaf!

Els zei

Deze vogeltjes zijn schattig en wat een super leuke kaart heb je ermee gemaakt en ook je binnenkant vind ik heel leuk.
Wij voeren de vogeltjes ook altijd.
fijne dag en groetjes, Els

Annemarie en Merit zei

wat een geweldige kaart, en dit vogeltje is tijdloos, je kunt het echt overal voor gebruiken...
Hier ga je zeker geen spijt van krijgen.
.

Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC

Anita van Deur zei

O wat zijn ze leuk de vogeltjes, prachtige kaartje heb je er mee gemaakt!

Colien zei

Prachtig kaartje maakte met de mooie stempelset, erg mooi!
Bedankt voor je bijdrage aan onze challenge.
grtz Colien [52WTC]

Irene zei

Oooh Marjan wat zijn ze schattig, idd een héél groot heb-gehalte!
XxIrene

Femminde zei

Ja ik snap dat je getwijfeld hebt maar als ik dit zo zie dan heb je een hele goede koop gedaan. Dit is echt een super kaartje!! En die achtergrond is ook al zo mooi.
Fijne dag!!
Groeten van Femminde

Marjolein zei

Wat een superleuke kaart! Die vogeltjes zijn echt te schattig :)

Creaellenknutselsite zei

oooh wat een mooi kaartje met de schattige vogeltjes met de leuke kleurtjes en takjes, die kun je zeker niet laten liggen
groetjes ellen

Diny zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Diny zei

Wat een schattig kaartje Marjan....en ook de binnenkant zo lief!
Groetjes Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ja hier nog iemand die verliefd was en dus geniet ik nu extra van jouw mooie kaart Marjan. Heel mooi ingekleurd en tof zoals je alles tot een leuk tafereeltje gemaakt hebt. Ook de binnenkant is een plaatje. Het is wel een set die niet snel verveelt, dit is tijdloos.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Pat zei

I can see why you were drawn to this MFT set Marjan as the birds are so appealing and I love the different foliage too, they will be very versatile. The blue dotty background show them off brilliantly and love the little white on white scene in the aperture as a backdrop...so so pretty! x

Ans Gilbert zei

Wat een prachtige kerstkaart met de schattige vogeltjes en zó leuk het extra vogeltje binnen in, het is een mooie set,
Groetjes,
Ansx

Je@net zei

Ooooh...wat een pracht van een kerstkaart heb je gemaakt, Marjan. Die vogeltjes zijn idd super schattig!

Martha zei

Heel mooi dit vogelkaartje, Marjan
Kan me goed voorstellen dat je bent gezwicht voor dit setje!
Liefs Martha

Trudy zei

Ach wat schattig die vogeltjes en wat een mooi kaartje heb je er mee gemaakt!
Groetjes Trudy

Maaike Huisman zei

De vogeltjes zijn zeker schattig! En och, als je er drie dagen over nagedacht hebt om ze te kopen, dan is het in elk geval geen impuls aankoop.
Je kaart is prachtig geworden.
Groeten van Maaike

SewPaperPaint zei

I really adore these stamps and the way you've added interest to the inside of the card. Such a great winter color combo! xx, Autumn

Rhodé zei

Deze set is zijn geld wel waard! Superleuk, die vogeltjes. Een hele mooie kerstkaart.

Jantine zei

Heel snoezig, deze vogeltjes, Marjan! Mooi kaartje.
Fijn dat je meedoet met 52WTC deze week!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Tante Kaat zei

Prachtig! Zo mooi ingekleurd. Het is een echt pareltje.
Liefs
Katrin
https://derodedraadvantantekaat.weebly.com/mijn-blog

Wies zei

Ik kan het me goed voorstellen dat je bezweken bent voor deze leuke vogeltjes. Ze zijn echt schattig. Maar je kan er denk ik veel combinaties mee maken. We zien ze dus vast vaker voorbijkomen.
Groetjes, Wies

Colinda zei

Prachtig en zo kleurrijk!! Leuk om ze zo rond de cirkel te plaatsen. Dat twijfelen klinkt bekend, de prijs houd me ook tegen.
Fijne avond,
Colinda

Ellen zei

Ik was ook helemaal in love toen ik de vogeltjes zag bij Nicole…beeldschoon heb jij ze ingekleurd, echt een prachtige kaart!
Hoeft ook niet speciaal voor kerst te zijn dacht ik!
Groetjes Ellen

Monique zei

Prachtig Marjan! Wat een kleurtjes. Zo mooi gedaan.
Liefs Monique

Marfien zei

Wat een vrolijk kaartje heb je gemaakt met deze set, daar kun je nog jaren plezier van hebben Enne af en toe jezelf kietelen mag best :-)

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart. Het is een supermooie stempel set. Vogeltjes zijn altijd mooi. Ik geniet er ook van als je ze in de tuin ziet. Wij hebben verschillende huisjes hangen en die kunnen ze goed vinden. Heel mooi. Je hebt mooi kleuren op de kaart. Een topper groeten Trijntje

Angelique zei

Echt een prachtige, lieve kaart met de mooie vogeltjes, leuk dat er eentje aan de binnenkant ook staat. Die set is zeker z'n geld waard geweest.
lieve groetjes Angelique

Anita van Merode zei

Super mooi! Ik ben altijd een groot fan van je gemaakte kaarten!
Zijn altijd zo geweldig mooi!
Gr Anita Fijn weekend!

Kaartenkraam zei

Die vogeltjes zijn echt schattig, ik snap dat je ze gekocht hebt. Je hebt er een superleuke kaart mee gemaakt. De kleuren zijn geweldig en sprekend en die gestippelde achtergrond past er perfect bij. De embossing achtergrond in de cirkel is een bijzonder mooie toevoeging.

groetjes van Ank

Doris knippenenplakken zei

Wat een prachtige kerstkaart, zo schattige vogeltjes.
Groetjes Doris

Caroline Cards zei

Prachtige kaart met de lieve vogeltjes en je hebt ze geweldig mooi ingekleurd!
Ook een mooie binnenkant.
groetjes, Caroline

KarinsArtScrap zei

ach wat een schatje Marjan je hebt weer een prachtige kaart gemaakt
Gr Karin

Gerrina zei

Ze zijn idd schattig! En je kaart is ondanks deze "cutties" heel elegant! Fijn weekend!

Nicole Parmentier zei

Oh ja, ik heb ook zo lang getwijfeld over deze set. Maar toen ik hem op de beurs in de koopjesbak zag staan was ik verkocht. Vooral ook omdat er van die leuke takjes bij zitten die je ook weer met andere stempels kunt combineren. Je kaart is super! Ik had op insta niet gezien dat er ook een achtergrondje achter het vogeltje zat. Nu vind ik hem nog mooier!

Dora zei

Prachtig.