maandag 11 juli 2022

Voor mijn ex-collega

Bedankt voor alle lieve reacties op mijn laatste roos, die in watercolor. Ik ben er blij mee, ook of FB en Insta kreeg ik er fijne reacties op.

Laatst vertelde ik dat we naar het afscheid geweest waren van twee collega's. 
Voor allebei maakte ik een cadeautje: een Mepal bord met tropisch motief, daarop een glazen snoeppot met een leuk opschrift over pensionado zijn, gevuld met Celebrations reepjes, een bijpassend notitieblokje, een mini puzzle kubus en een kleurrijk waaiertje van Flying Tiger. Uiteraard hoorde daar een tropisch kaartje bij.




Een verhaaltje erin, alles mooi in cellofaan ingepakt. De dames waren er heel blij mee.
De tweede kaart is bijna hetzelfde, dus deze zegt wel genoeg.

In augustus zien we elkaar allemaal weer met onze lunchdate van de oud Zuidwallies, gezellig!

Intussen is het zomer, hebben Ineke en ik onze laatste golfles gehad, waarin we flink afgebeuld werden. Het is een moeilijk sport, heel technisch en wij zijn geen talenten. Veel te laat begonnen ook. 
Maar leuk is het en dat is het belangrijkste!  Dat we vooruit gegaan zijn merken we wèl. Morgen gaan we het er weer op wagen, in de ochtend, want het wordt warm en ik kan er niet zo heel goed tegen. We golfen zo'n een a twee keer per week samen.
--------------------------
De challenge van Dutch card lovers loopt nog tot 15 juli, die van de Liftchallenge tot 22 juli.
Daarna gaan we in zomerstand. Maar je hebt nog even, dus wil je meedoen... 

Groetjes en fijne week!

M@rjan

13 opmerkingen:

Els zei

Een heel leuk kaartje en wat leuk dat jullie zo vooruit zijn gegaan met
golven en plezier morgen.
Groetjes, Els

Je@net zei

Erg leuke tropische kaart en perfect passend bij de cadeautjes.
Nog een fijne dag!

Martha zei

Prachtig tropisch kaartje, Marjan
Fijn dat je zoveel plezier in het golfen hebt en dat je niet nederlands kampioen bent doet aan het plezier niks af immers
En heerlijk buiten in beweging dat is ook mooi meegenomen!
Fijne dag, liefs Martha

Trijntje zei

Wat een prachtige tropische kaart heb je gemaakt. Mooie achtergrond en leuk met de bloemen en bladeren en de leuke flamingo. Nu maar het geleerde on de praktijk brengen op de golfbaan. Veel plezier ermee. Groeten Trijntje

Gerrina zei

Een mooie tropische kaart die helemaal past bij het weer van deze week... Kan me voorstellen dat ze blij waren met jou kado! Fijn dat je zo vaak met een vriendin iets nieuws onderneemt! En je blijft zo wel in beweging... Heb er zelf geen tijd voor en denk dat ik iets anders ga zoeken tegen die tijd...dat zie ik dan wel weer... Groetjes, Gerrina

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat klinkt als een heel leuk cadeau voor beiden en zo'n mooie tropische zelfgemaakte kaart maakt het natuurlijk helemaal af. Flamingo's zijn zo leuk vind ik. Fijn dat je merkt dat jullie vooruitgang boeken met golfen. Een vriendin van mij is er zo'n 5 jaar geleden mee begonnen en die is eraan verslaafd hihi. Veel plezier in elk geval.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Hoi Marjan, de roos hieronder is werkelijk schitterend! Sjonge, ik kan bijna niet geloven dat hij gekleurd is, zo mooi.
Je tropische kaart is ook superleuk. Gezellig dat jullie contact houden.
Je vroeg of je reacties in de spam kwamen. Nee, geen enkele, maar ik heb reacties modereren aan staan, omdat ik zoveel vreemde reacties kreeg. Het is al een hele tijd rustig, dus misschien zet ik hem wel weer uit, dan zie je meteen je reacties verschijnen.
Morgen komt er weer iets voor DCL op mijn blog en volgende week voor de Lift.

KarinsArtScrap zei

een mooie vrolijke kaart heb je gemaakt Marjan

Gr Karin

Marfien zei

Een top! kaartje, heel leuk bij je cadeau
Fijn dat jullie zoveel plezier beleven aan deze sport, dat is het voornaamste

carla zei

Een prachtige kaart waar hele mooi dingen op te zien zijn, die heel leuk zijn samengesteld.
Mooi gemaakt.
De cirkels op mijn kaart zijn van Lavinia.
Het zijn er 3 bij elkaar, waarvan ik alleen de middelste gebruikt heb.
Het zijn niet meer de allernieuwste, 'k weet niet of je ze nog overal kan vinden.
Groetjes,
Carla

aussie aNNie zei

Stunning love both the design, style, colours and amazing work of art. ♥

Marlies zei

Een hele mooie vrolijk, zomers kaartje. Echt prachtig gemaakt met leuke details erop verwerkt. groetjes, Marlies

Pat zei

I love the tropical vibe of this card Marjan with the leaves and the beautiful flamingo and flowers and love the pretty colours too, and I'm sure your two retiring colleagues will have loved their beautiful cards and accompanying gifts. Glad that although tiring you are improving your golfing skills, and as you say you enjoy it and it is good exercise. Enjoy your summer and I look forward to seeing and following the challenges when they return. x