dinsdag 15 november 2022

75 jaar


Gisteren werd de man van Margreet 75. Joop kreeg hopelijk een hele stapel kaartjes, ook omdat Margreet een oproepje deed om hem een kaartje te sturen. Ik deed dat.
Het werd een kaart met goudkleurige herfstbladeren:




De herfstpapiertjes kocht ik op Etsy, digitaal papier. Het grote voordeel vind ik dat het niet duur is en je zelf kunt bepalen op welk formaat je het papier printen wil. Daarmee vergroot je of verklein je het dessin. Ik hoop dat ie in de smaak viel, want ik ken hem uiteraard helemaal niet :)
Bladeren uitgeknipt en alles geplakt op een achtergrond met een impression plate in cirkels.

Bedankt voor jullie leuke reacties op de foiling kaart voor Cornelie!

Vandaag gezellig een bezoekje aan schoonzus en zwager die hun woonkamer een make-over gegeven hebben, we gaan het bewonderen. Dan nog de poesjes van zoon Dave en zijn partner Lana  verzorgen, ze zijn op vakantie in Florida, waar ze de hurricane hebben meegemaakt. Gelukkig bleef het bij hen bij heel erg veel water en evenzoveel wind. Nog wat knutselen als ik zin heb en mijn loopje en lesjes Spaans. Elke dag al sinds meer dan een jaar, leuk maar die werkwoorden beginnen nu toch wel lastig te worden!

Fijne dag en groetjes!

M@rjan

26 opmerkingen:

Martha zei

Mooie felicitatiekaart voor Joop, Marjan
Prachtig dat dp mooi die herfstige bladeren, mooi geheel
Jij vermaakt je ook altijd he, ik herken dat, geniet ervan!
Liefs Martha

Kaartenkraam zei

Mooie kaart, origineel zoals je de 75 in een kader hebt gezet.
groetjes van Ank

KarinsArtScrap zei

een prachtige kaart heb je voor Joop gemaakt Marjan

gr karin

Margreet zei

Namens Joop heel erg bedankt voor je prachtige kaart (in het echt is hij nóg veel mooier). Hij staat te pronken op het dressoir.
Wat spannend dat je kind(eren) net op dat moment in Florida op vakantie waren. Gelukkig dat ze alleen last van water en wind hebben gehad. Wij waren ooit begin december in Florida. Prachtig weer en alles daar al in kerststemming. Heel apart.
Zo te lezen verveel jij je ook nooit en wat knap dat je elke dag Spaanse les volgt.
Fijne dag!
xxx Margreet

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart heb je voor Joop gemaakt. Prachtig met de zwarte achtergrond. Drukke dag vandaag zo te lezen…. Wat goed dat je al een jaar lang Spaanse lessen volgt. Handig voor straks… Duurt al niet zo lang meer… De weken vliegen voorbij. Gelukkig dat met je zoon en vriendin alles goed is gegaan. Groeten Trijntje

Diny zei

Prachtige kaart heb je voor Joop gemaakt Marjan!
Ik wens je een hele gezellige dag....dat gaat vast lukken met alles wat je gaat doen vandaag!
Groetjes Diny

carla zei

Ik denk wel dat er veel post naar Joop is gegaan.
Die heeft vast wel kunnen genieten van zijn dagje.
Ik heb voor hem al hele mooie post zien voorbij komen, net zoals die van jou dat is ook weer prachtig gemaakt.
Helemaal volgens het seizoen waarin hij jarig is.
Knap gedaan Marjan.
Groetjes,
Carla

Angelique zei

Echt een schitterende, stijlvolle kaart met de goudgele bladeren op het zwart. Jullie hebben het druk vandaag. Fijn om te horen dat het bij je zoon in Florida meegevallen is. Knap dat je al een tijd Spaans aan het leren ben, lijkt me erg moeilijk.
lieve groetjes Angelique

Anita van Deur zei

Schitterende kaart voor Joop, het papier is zo mooi! Je ben een bezige 🐝 geniet van alles.

alma.heijenk@gmail.com zei

een prachtige kaart voor Joop.
veel plezier met al je bezigheden.
groetjes Alma

Doris knippenenplakken zei

Schitterende kaart mooie combinatie.
Groetjes Doris

Pat zei

The leaves are perfect for this masculine card Marjan, and the gold against the black is very striking. It is good to have the opportunity to change the size of the leaves with a digital image, so it makes them more versatile. I'm sure Joop will have loved receiving this. x

Rhodé zei

Prachtige kaart, Marjan! Die cirkels zijn subtiel, maar wel een belangrijk toevoeging aan je kaart. Op het zwart komen de herfstbladeren heel mooi uit.

Monique zei

Je kaart voor Joop is prachtig!
Lieve groetjes, Monique

Marfien zei

leuke kaart, hoe krijg je die gouden kleur zo mooi uit de printer? echt gaaf!

GerJanne zei

Schitterend kaartje heb je voor Joop gemaakt. Dat za hij vast ook vinden, ook al kennen jullie elkaar niet. Post is altijd leuk. Wat leuk dat je Spaans doet. Wil ik ook nog leren, maar dat zal wel als ik met pensioen ga. Om het er nu bij te doen....

Gerrina zei

Mooi zo op zwart; lijkt bijna goud... Groetjes, Gerrina

Els zei

Een prachtige kaart heb je voor Joop met dit mooie designpapier gemaakt. Leuk die tekst ook.
Dat was vast heel spannend met de storm in Florida, maar gelukkig hebben jullie zoon en partner niet al teveel last gehad.
Succes met je Spaanse les Marjan en knap hoor!
Groetjes, Els

Ans Gilbert zei

Mooie kaart met de bladeren heb je voor Joop gemaakt, hij was er blij mee, las ik hier boven.
Fijn dat je dinge doet om bezig te blijven, dat doen wij ook,
Groetjes,
Ansx

Irene zei

Gorgeous en een blije Joop dus missie geslaagd Marjan! Mijn vriendin Anita was 5 weken naar haar nicht in Florida en ook zij kregen gelukkig niét de volle laag.. het zal je toch gebeuren! Daar lopen beren door de tuin... nou ook dáár moet ik niet aan denken 🙄😱. Hoe is het met je huisvriend 😉??
XxIrene

Caroline Cards zei

Een mooie kaart voor Joop en het DP is prachtig!
Ik heb altijd het idee dat je voor het zelf DP printen zoveel inkt verbruikt.
Groetjes, Caroline

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat een prachtige felicitatie-kaart Marjan. Mooie combinatie van kleuren en materialen. Gelukkig dat de hurricane alleen beperkt bleef tot veel water en storm, je zal het maar meemaken. Hopelijk kunnen ze verder wel van hun vakantie genieten.
Lieve groetjes Miranda

Trudy zei

Schitterende kaart voor de man van Margreet!
Knap dat je Spaans aan het leren bent, lijkt me erg moeilijk!
Groetjes Trudy

!neke zei

Gave kaart !!!!!!

Colinda zei

Denk dat hij goed in de smaak valt hoor :) vind hem prachtig! Mooi zo die gele bladeren tegen het zwarte papier!
Wat leuk dat je Spaans aan het leren bent, succes!!

Colien zei

Zag je kaart al voorbij komen op de socials: wat een beauty!
grtz Colien