dinsdag 30 mei 2023

Liftchallenge #180

Hallo dames, vandaag start de nieuwe Liftchallenge die ik deze keer mocht uitzoeken. Ik heb gekozen voor een " Only dies" challenge en wel in deze vorm:

We gaan weer eens ouderwets liften! Lift deze kaart met alleen maar gestanste teksten. Mag in verschillende kleurtjes, zoals hier, maar ook in één kleur. Ik vond deze op Pinterest zonder verwijzing naar een naam of blog.

Je mag net zoals op het voorbeeld iets kleins toevoegen, zoals de hartjes of iets anders, maar de focus moet liggen op de teksten.


Liftkaart: 

Mijn uitwerking met Hello/Hi teksten:


Op de foto zie je het niet, maar voor de donkerste tint turquoise heb ik glanskarton gebruikt, wat een leuk effect geeft tussen de andere matte teksten. De hartjes zijn puff stickertjes.

Mijn teammaatjes en onze gastdesigner Rhodé maakten natuurlijk ook voorbeeldkaartjes. Je kunt meedoen tot vrijdag 23 juni 18.00 uur! We hopen dat jullie weer gezellig met ons meedoen!

-------------

Mijn vakantie zit er nog niet op. We zijn vanuit Calpe aan de Costa Blanca naar de Costa Brava gereden, waar we nog even blijven in een fijn appartement met veel buitenruimte in de heuvels boven Lloret de Mar, waar we van de zon willen genieten en de mooie kust verkennen. En misschien naar Barcelona. Wij zijn hier nog nooit geweest. Toen we jong waren gingen er veel deze kant op (volgens mij nu nog), maar in deze tijd is het er vrij rustig en de streek is mooi met leuke oude dorpjes.
In Calpe hebben we veel regen gehad, helaas zoals veel landen rond de Middellandse zee. Nu is het hier veel beter, lekker zonnig en hopelijk blijft dat nog even zo.



Groetjes,
M@rjan

18 opmerkingen:

Marja Sch zei

Wat een leuke lift en wat heb je een mooie kaart gemaakt. Fijn dat jullie nu toch wat beter weer hebben. Geniet ervan groetjes Marja

Margreet zei

Mooie voorbeeldkaart heb je gemaakt, Marjan. Wat een prachtig uitzicht hebben jullie hier. Fijn dat het weer opgeknapt is. Geniet er maar lekker van!
xxx Margreet

Gerrina zei

Leuke lift uitdaging en ik vind je kaart mooi!
Tja, hier in Nederland is het afgelopen en volgens de voorspellingen komende week heerlijk weer... Vandaar mijn weekend-CaS-kaartje met de tekst "Staying home is the new going out"... Het is genieten hier!
Voor het weer hoef je niet op vakantie, maar er is daar waar jij bent wel veel te zien, dus ben benieuwd met hoeveel inspiratie jij terugkomt! Groetjes, Gerrina

Anita van Deur zei

Leuke lift uitdaging je kaart vind ik schitterend. Geniet van je vakantie. Ga proberen mee te doen.

Kaartenkraam zei

Wat een mooie lift heb je gemaakt. Het is ook wel een kwestie van goede stansen hebben want dit is zeker geen gemakkelijke opdracht.

Fijn dat het weer bij jullie is opgeklaard, geniet ze nog even!

groetjes van Ank

GerJanne zei

Hoi Marjan,
je hebt een geweldig leuke lift uitgezocht! Je voorbeeld is ook heel mooi. En ik las dat het makkelijker lijkt dan het is.. en dat prikkelt dan nog meer!
Fijne vakantie verder!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je hebt een leuke lift-challenge bedacht en nu komt mijn nieuwe stans *wink..wink* goed van pas hihi. Jouw variant vind ik ook heel mooi in die frisse kleurtjes. Fijn dat het beter weer is waar je nu bent. Geniet ervan Marjan.
Lieve groetjes Miranda

alma.heijenk@gmail.com zei

leuke lift heb je bedacht!!
geniet van je vakantie.
gr Alma

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart Marjan en gave foto

gr karin

Martha zei

Prachtige liftkaartMarjan
O wat heerlijk, vroeger toen ik kind was werkte mijn vader in Barcelona en wij waren daar ook dikwijls ook in Lloret de Mar, zo mooi daar, geniet ervan!
Liefs Martha

Angélique zei

Een heel leuke liftchallenge!
Je hebt er een prachtig voorbeeld bij gemaakt, heel vrolijk. Ik krijg al een idee.
Wat een geweldig uitzicht hebben jullie, echt genieten.
Veel plezier nog daar, hopelijk blijft de zon haar best doen.

Rhodé zei

Supermooi gedaan! Leuk met die verschillende soorten teksten. De variatie in papier is ook mooi bedacht!

Anoniem zei

Hoi Marjan, wat een gave kaart is dit weer…de opdracht is ook weer zo leuk gevonden. Ik ga ook weer meedoen!
Ik lees dat jullie lekker genieten, wel jammer van de regen eerder hè…mooie foto!
Ik zou wel Barcelona ff aandoen en de Ramblas niet vergeten, gezellig!
Dankjewel dat jullie mn kaartje in de top 3 gekozen hebben, erg leuk!
Veel plezier verder, liefs Ellen
Ellen’s Greetingcards

Pat zei

A wonderful theme for the Lift Challenge Marjan and love the different 'hello' fonts you have used to make this slimline card and also the pretty blue tones with that pop of bright pink is jus perfect. Glad you are enjoying your holiday and that the weather is now much better. It looks absolutely beautiful in the photo. x

Colien zei

Leuke challenge weer en jouw kaartje is heel geslaagd met die verschillende Hello-stansjes! Fijne vakantie nog, heerlijk genieten daar!
grtz Colien

Trudy zei

Prachtige liftkaart! En heel veel plezier nog in Spanje, geniet ervan!
Hier is het bewolkt vandaag helaas!
Groetjes Trudy

Colinda zei

Wat een mooie lift!! Gave challenge!
Veel plezier nog!!

Cornelie zei

Mooi lift. Goed idee met de verschillende hello, hi stansen. Mooie kleurtjes. Gaaf gedaan. Geniet lekker van je heerlijke vakantie! XXX