donderdag 22 juni 2023

Sterren

Ook al is het nog steeds warm, ik doe weer mee met 52WTC met twee al langer geleden gemaakte kerstkaartjes.




De ster van Tim Holtz is de blikvanger. Eerst gestanst uit het wit en nogmaals uit wit. De twee witte sterren op elkaar op de uitsnede geeft een leuk effect. Papier erachter en klaar, een vrij snelle kaart en een die ik vaker ga maken. Een tekst vind ik niet altijd nodig en zo is ook wel duidelijk dat het een kerstkaart is :)

Ik heb niet veel gedaan aan kaartjes maken, wel twee leuke aankopen gedaan op Marktplaats en dat kriebelt wel, dus toch maar eens aan de slag in de ochtend morgen.

Groetjes en voor de dames die in Brabant en Limburg (weet niet hoe het voorspeld is voor het oosten) wonen, hoop dat er daar geen problemen ontstaan door de verwachte stortbuien!

Groetjes,
M@rjan

27 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

lekker dat je even wat voor het grijpen had met deze warmte is kaarten maken eigenlijk niks...we hebben meer een koude en regen dagen hobby...hier komt er ook niet veel uit onze handen,
Het zijn schitterende kaarten met die mooie stans.
heel vroeg dan morgenochtend met de ramen open...succes.
Gezellig dat je vandaag een kerstkaart laat zien bij 52WTC.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een gave kaartjes Marjan, de stans is heel gaaf, en dan heb je het inderdaad zo gemaakt, met een mooie papiertje op de achtergrond. Ja ik hoop van harte voor Brabant en Limburg dat het mee gaat vallen vandaag, we gaan het zien. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

Jantine zei

Prachtig, Marjan! Hier regent het momenteel heel licht, maar het schijnt hevig te worden. Dit wat me nu hebben lijkt me fijner voor de tuin, maar we hebben het niet voor het zeggen...
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

He Marjan, twee mooie verkoelende kerstkaarten heb je met die grote ijskristal gemaakt. Hier plenst het nu maar het blijft heel warm, klam aanvoelen dus dompel ik me onder in de kerstkaarten hihi. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC. Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met de opengewerkte sterren en het moie dp erachter
groetjes ellen

Diny zei

Twee hele mooie kaarten Marjan....vooral de blauwe kaart vind ik schitterend!
Groetjes Diny

Trijntje zei

Hoi Marjan. Je hebt twee hele mooie kaarten met deze sterren gemaakt. Het is zeker geen weer voor het maken van kaarten. Het kan soms buiten in de schaduw…. Maar er zijn ook andere leuke dingen die je kan doen met dit weer. Ik had ook al in het voren gewerkt wij zouden voor een aantal weken naar Frankrijk en dan had ik voorraad maar dat is niks geworden.Ik moet nu binnenkort wel weer kerstkaarten maken…. Alvast plezier met je nieuwe spullen… Groeten Trijntje

Anoniem zei

Hoi Marjan, je kaartjes zijn prachtig hoor…zo zie je maar dat het niet zo ingewikkeld hoeft als je er veel moet maken, ff stansen en hoppaaa haha. De roze staat bij mij in mn hobbyhok, prachtig!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

alma.heijenk@gmail.com zei

Hoi Marjan,
Wat een mooie ster, ik heb ook een grote ster van ander merk, dit idee ga ik onthouden en idd makkelijk maken.
dankjewel voor je reacties bij mij, blij mee!
gr Alma

Kaartenkraam zei

Twee prachtige kaarten in een techniek die ik in het verleden ook vaak heb toegepast, heel effectvol.
Dank dat je me er weer aan doet herinneren ;-)
ik ben benieuwd wat voor nieuws je hebt gekocht en wat je ermee gaat maken!

groetjes van Ank

carla zei

2 hele mooie kerstkaarten met de sterren.
Tof gedaan om het op deze manier te combineren.
Ik ben benieuwd naar wat er nog gaat volgen.
Groetjes,
Carla

Pat zei

This die is beautiful and love both the different looks you have achieved with it Marjan, and the two different centre embellishments are so pretty. x

Ans Gilbert zei

Het zijn 2 prachtige kaarten met de mooie stans, leuk de pastel achtergrondjes.
Hier ging het rond 16.00 uur regenen, heel zachtjes..
Groetjes,
Ansx

Margreet zei

Wat een prachtige ster is dat, Marjan. Een tekst is totaal overbodig. Je hebt gelijk om er meteen maar 2 versies van te maken!
xxx Margreet

Martha zei

Prachtige sterkaarten Marjan
Mooi gemaakt!
Vandaag heeft het hier in brabant lekker geregend heerlijk mals en goed voot de natuur
Liefs Martha

Doris knippenenplakken zei

Heel mooie kaarten met de ijskristallen stans.
Groetjes Doris

KarinsArtScrap zei

2 hele mooie kaarten Marjan.
het regent hier goed maar geen overlast voorlopig.

gr karin

GerJanne zei

hoi Marjan,
het is een heel leuk idee om het zo te doen met die sterren. Een mooi achtergrondpapiertje maakt het dan helemaal af. Je brengt me op een idee. Eens kijken of mijn sterrenstans daar ook geschikt voor is.

Colien zei

Prachtige kaarten met de fantastische mal, heel mooi!
grtz Colien

Gerrina zei

Leuk en stijlvol! Groetjes, Gerrina

Rhodé zei

Prachtig, Marjan! Heel mooi met die dubbele ster.

Caroline Cards zei

Prachtige kaarten en de ster is inderdaad een blikvanger. Dankjewel voor de inspiratie!
Het heeft hier gisteren veel en lang geregend, maar gelukkig hebben we geen wateroverlast gehad.
Groetjes, Caroline

Els zei

Mooie kaarten heb je met de prachtige ster van Tim Holtz gemaakt. Heel mooi effect met het mooie designpapier erachter.
Hier in het noorden is erg weinig regen gevallen, maar wel weer in het zuiden is het met bakken uit de lucht gevallen. Vreselijk voor deze mensen.
Groetjes, Els

marian zei

Twee prachtige kerstkaarten die niet al te ingewikkeld zijn en toch een prachtig resultaat geven, een leuk idee .
Groetjes van Marian.,

!neke zei

Ze zijn leuk !!!!!!

Angélique zei

Prachtige kaarten, zo goed bedacht! Mooi papier heb je achter de sterren gebruikt.

Colinda zei

Mooi!!!