donderdag 7 december 2023

Nog een acetaatje

Tja, ben je eenmaal bezig met foil, dan probeer je wat. Ik verveel hopelijk niet ... :)
Ik had de vorige kaart ook op acetaat geprint, nu weer op hetzelfde dunne, maar hittebestendige acetaat. 

( Alma: n.a.v. jouw vraag... je hebt hiervoor een laserprinter nodig, een ontwerp op JPEG of PNG. Ik maak ze zelf of haal ze van Internet. Hittebestendig acetaat, plus een laminator of de Minc en natuurlijk foil. )




De witte kaart, die geëmbossed is en beplakt met de grote letters van het Quickutz alfabet Abigail (heb ik al heel erg lang) is al het ware ingepakt in het acetaat. De sterren en het sentiment op het acetaat. Aan de achterkant het acetaat weggewerkt met wit cardstock en er een kaartenstandaard op gemaakt. De kaart lijkt een beetje te zweven doordat de onderkant wat doorloopt. De tekst komt achterop.

Deze mag meedoen 52 Weeks to Christmas. Ik ben klaar met de kerstkaartjes schrijven, maar moest toch nog ongeveer zes kaartjes erbij maken op het laatste moment, volgende keer begin ik met eerst de blogdinnen en dan de rest (behalve kinderen en goede vrienden), die kan wel ook een gekochte kaart krijgen. Ik stuur nu alleen nog aan dames die ook echt vaak hier langs komen en daarom is er wel wat afgevallen. Ik heb er afgelopen jaar ook wat blogdinnen bij gekregen, maar nu kan er echt niets meer bij helaas. 

Groetjes!

M@rjan

33 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Hij heeft een groot wauw factor wat een schitterende kaart!

GerJanne zei

Het is een heel gave kaart Marjan! Super chique ook.
En inderdaad lijkt het wat te zweven. Dat is een extra leuk effect van het acetaat.
Wat jij schrijft is hier net zo. Het houdt een keer op, maar omdat ik eind november jarig ben wil ik sowieso een ieder die mij een kaart stuurt een kerstkaart sturen. Dilemma hoor!

Trudy zei

Wow dit is echt een schitterende kaart! De kaart lijkt idd te zweven in de ruimte! Ik vond het een heel gedoe een kaartje met een embossingfoldder!
Groetjes Trudy

Irene zei

LOVE LOVE LOVE IT!! Ik begrijp je helemaal, ik doe het al een tijdje zo en ben blij met dat besluit. Ook al komt er een onverwachte kaart: ik maak niets bij want zit echt aan mijn max!
XxIrene

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met al die mooie details
groetjes ellen

Epie zei

Prachtige elegante kerstkaart Marian
Groetjes Epie

Els zei

Super!! ook deze kaart met acetaat vind ik heel mooi. De letters komen op deze manier heel mooi uit. Prachtig!
Groetjes, Els

Martha zei

Prachtige kaart Marjan
Heel chique in het wit en mooi met dat acetast!
Ja ik begrijp wat je bedoeld, genoeg is genoeg!
Liefs Martha

Sarah zei

Ik snap het. Iedereen die me afgelopen jaar gesteund heeft krijgt een kaart. Mensen die ik nooit zie of hoor zijn bij mij ook afgevallen, het moet leuk blijven.
Wat een knappe kaart en bijzondere techniek.
Lieve groetjes x

Kaartenkraam zei

Je moet de kaart echt aanklikken en in de vergroting bekijken want dan zie je pas hoe mooi hij echt is.
Heel mooi effect dat acetaat met foil.

groetjes van Ank

Danielle zei

Wat een prachtige kaart, letterlijk en figuurlijk schitterend!!

Annemarie en Merit zei

schitterende kaart.
Gezellig dat je er vandaag bij bent.
Lieve groetjes en een fijne dag Annemarie en Merit DT52WTC.

Anoniem zei

Hoi Marjan, wat een beauty laat je weer zien, prachtig gemaakt!
Hij heeft een chique uitstraling!
Knap hoe je dat allemaal uit gevogeld hebt met die machines!
Ik doe nog maar weer een reactiepoging, misschien lukt het!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Anoniem zei

Yessss!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat een mooie sprankelende kerstkaart. Heel mooi met dat acetaat zo bewerkt en wit met zilver vind ik sowieso een mooie combinatie. Een beauty Marjan. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

carla zei

Een chique uitstraling.
Knap hoe je dit hebt kunnen maken.
Groetjes,
Carla

alma.heijenk@gmail.com zei

dank je wel voor je antwoord, ik heb geen laser printer. ik vind je kaart prachtig!!!
gr Alma

!neke zei

Prachtig !!!!!

Diny zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Marjan....wow!
Mijn kaartjes zijn vandaag gepost....dus ze zitten eraan te komen!
Het is elke dag weer leuk om even naar de brievenbus te lopen in deze tijd van het jaar!
Groetjes Diny

Margreet zei

Alle superlatieven zijn hierboven al gebruikt. Wat is dit apart en supermooi zeg. Maar daar hou jij wel van, ben ik achter. Ik zit volop kaarten te schrijven en ik vind dat zo vervelend (ik maak ze liever).
xxx Margreet

Pat zei

What a pretty very clever design Marjan, and love the foiled acetate with beautiful stars and the large alphabet 'Merry' looks great with the white die cut Christmas...silver and white is so elegant. x

joke zei

Wat een geweldige kaart met het acetaat, heel stijlvol.
Groetjes Joke

KarinsArtScrap zei

wat gaaaaaaf Marjan prachtige kaart......gr karin

Jantine zei

Heel mooie kaart Marjan en mij verveelt het niet hoor!
Helaas hebben wij geen laserprinter. En op mijn werk ook niet. Dus dat werkt voor mij niet, jammer genoeg.
Gezellig dat je er weer bij bent deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Doris knippenenplakken zei

Wow die is echt gaaf, prachtige kaart!
Groetjes Doris

Ans Gilbert zei

Het is een prachtige en chique kaart, heel mooi gemaakt.
Ook ik heb dit jaar niet iedereen van mijn lijstje een kaart gestuurd, het lukte mij niet om er zoveel te maken en het versturen kost ook heel veel geld..
Groetjes,
Ansx

Gerrina zei

Mooi hoe een tone-on-tone kaart dan zoveel lagen en diepte kan hebben! Groetjes, Gerrina

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Marjan, het klinkt voor mij allemaal als abracadabra...maar wel met een prachtig resultaat. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid

Marfien zei

Prachtig effect met de foil. Daar heb je zelf ook veel voldoening van als je nieuwe apparatuur zo goed werkt.
Heb net de sterren die je hier gebruikt hebt uitgestanst en deze dubbele sterren brengen mij weer op een nieuw idee :-)

Colinda zei

Zo'n mooie combinatie het glitter zilver met het wit!

Wies zei

Een prachtige kaart in 't wit met mooi effect van het acetaat met de sterren en het sentiment ervoor.
Bedankt voor je mooie kaart die vandaag bij ons in de bus viel.

Rhodé zei

Prachtig met al dat wit! Heel knap hoe je dat foilen voor elkaar krijgt.

Cards by Cindy zei

Heel erg mooi!