zondag 18 februari 2024

Lente

Het is nog geen lente, maar ik hoor de vogeltjes toch wel vaker fluiten en de zon is meteen een stuk warmer als het goed weer is, dus je weet dat de lente echt eraan gaat komen, heerlijk!  Ik had dat een beetje in mijn hoofd toen ik deze kaart maakte. Moet ook echt weer verjaarskaartjes gaan maken, want ik ben nog steeds veel bezig geweest met kerst.




Het een en ander gecombineerd: takjes van Alie, bloemetjes van Sizzix, vogeltjes van Photoplay, tekst van Spellbinders.  De takjes en bloemetjes zijn stansjes die ik gekleurd heb met Copics. De vogeltjes zitten in een stempelset. 

Vandaag gezellig eten bij goede vrienden, we hebben ze al lang niet meer gezien omdat ze een paar maanden in hun appartement in Italië zaten, dus helemaal leuk.

Fijne zondag nog!

M@rjan


25 opmerkingen:

Rhodé zei

Wat een mooie, kleurrijke kaart! Die vogeltjes zijn echt schattig. Leuk hoe je merken dan met elkaar kunt combineren, hè?!

Marjolijn van Elsberg zei

Owhhhh wat lieffff, die vogeltjes en zo'n vrolijk kaartje, ik krijg direct zin in een voorjaarszonnetje!

Martha zei

Prachtig lentekaartje, Marjan
Mooi frisse kleurtjes
Fijne dag liefs Martha

Lia zei

Van mij mag het heeeeel gauw lente worden en je leuke kaart straalt dat gevoel helemaal uit.
Lia xx

KarinsArtScrap zei

wat een super mooie kaart en lekker vrolijk Marjan..........gr karin

Kaartenkraam zei

Overduidelijk lente op je kaart! Wat een schattige vogeltjes en zo leuk met de vrolijke bloemetjes. De takjes met bloemknopjes vind ik ook erg mooi. Een prachtige tekst en alles staat geweldig op de blauwe ondergrond!

Veel plezier en eet smakelijk bij jullie vrienden.

groetjes van Ank

Anita van Deur zei

Een genot om te zien zo`n leuk fris lente kaartje. geniet van je zondag.

Angélique zei

Een heel leuke, vrolijke kaart. Je hebt de onderdelen mooi gekleurd en een mooie frisse kleurencombinatie gemaakt.

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een mooie frisse kaart. prachtige kleuren.
groetjes Alma

Scraptastisch zei

Wat een vrolijk en blij kaartje Marjan! Je hebt het weer heel mooi bij elkaar uitgezocht! Van mij mag de Lente ook beginnen, het is vandaag weer een kletsnatte dag hier. Hel fijne dag met jullie vrienden!
xx Gerie

carla zei

Wat een gaaf lentefris kaartje.
Leuk met al die bloemen, takjes en vogeltjes.
Hier word je meteen vrolijk van.
Knap gemaakt Marjan.
Groetjes,
Carla

Ans Gilbert zei

Wat een mooie kaart in vrolijke kleuren, zó leuk met de vogeltjes en de mooie takjes en bloemen.
Geniet van het etentje bij jullie vrienden,
Groetjes,
Ansx

Gerrina zei

Ik hoorde donderdag ook veel vogels; heerlijk dat is toch een van de 1e tekenen... Leuk deze vrolijke lente kaart! Klinkt als een fijne zondag! Fijn weekend!

Trijntje zei

Wat heb je een prachtige lente kaart gemaakt. Mooie bloemen heb je erop.Alles weer zo leuk gecombineerd. Hier wordt je vrolijk van . Veel plezier met jullie vrienden. Groeten Trijntje

Margreet zei

Prachtig gecombineerd kaartje, Marjan. Leuke frisse kleuren heb je gebruikt en die eigenwijze vogeltjes zijn té leuk.
Veel plezier bij jullie vrienden (en smakelijk eten).
xxx Margreet

Femminde zei

Wat een heerlijk lentekaartje!! Hopelijk komt dat gauw. Als het iig maar droog wordt want ik ben dat natte weer helemaal zat.
Maar je vrolijke kaartje is alvast een goed begin.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een echte voorjaarskaart Marjan, wat een schattige vogeltjes zijn dat. Heel mooi zoals je alle blaadjes en bloemetjes rond de leuke tekst hebt gearrangeerd. Mooi gekleurd ook weer.
Lieve groetjes Miranda

Colinda zei

Wat een mooie vrolijke kaart, lief die schattige kleine vogeltjes!
Hoop dat je een gezellig en lekker etentje hebt gehad!

Pat zei

What a beautiful Spring filled card Marjan, and love the blue background ands the added small flower sprigs and larger flowers, then the sweet little birds, all in a pretty pink and lovely light bright green leaves, and I love the font of the birthday sentiment which stands out so well over the white frame...a gorgeous card! Glad you enjoyed a catch up with your friends too. x

Marfien zei

Leuke vrolijke kaart, de lente mag komen hoor . . .

GerJanne zei

Ja, de vogels hebben er zin in! Ik hoor ze ook, zelfs als het een beetje regent! Je kaart is heel leuk, die vogeltjes zijn schattig.
Gezellig bij vrienden eten. Kan ik ook altijd zo van genieten!

Crea Astrid zei

Wat een prachtige en vrolijke kaart met deze schattige vogeltjes. Leuk en mooi gedaan ook de takjes met bloemen erachter. Prachtige tekst ook.

Groetjes, Astrid.

Doris knippenenplakken zei

Prachtig lentekaartje Marjan. Vrolijke kaart , mooie tekst.
Groetjes Doris

Irene zei

Hier worden de enorme bomen voor de deur al roze/rood en dat is de voorbode van straks dikke groene pluimen (het zijn iepen en het proces van blad krijgen is héél verrassend en voor ons nieuw). Jouw kaart maakt me VROLIJK, wat een gave kleuren!
XxIrene

Anoniem zei

Wat een beauty heb je gemaakt Marjan en met leuke materialen.
Super bedankt voor je mooie kaart, hij kwam vandaag door de brievenbus. Heel mooi gekleurd weer! Ik heb de achtergrond ook eens goed bekeken…heb je die ook zelf gestempeld? Prachtig!
Hoop dat je etentje met vrienden goed is bevallen!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards