zaterdag 20 april 2024

Waffle flower stans


De leuke postzegel stans van Waffle flower heb ik al een paar keer gebruikt.
Deze keer met de schattige Flamingo's van Heffy Doodle.

Binnenzijde ook niet vergeten



Eerst met het bijpassende stencil de achtergrondjes gesponst. Op sommige deeltjes kleine grasrandjes in dezelfde tint, je ziet het niet heel goed op de foto. De flamingo's met Copics gekleurd. Leuk setje en leuke stans! Voor veel doeleinden geschikt, die stans!

------------------

Gisteren een dagje naar een schoolvriendin van vroeger, van de MMS. We hebben via Facebook weer contact gekregen, erg leuk. Er was een kunstroute te wandelen in het gezellige centrum. Zij maakt mozaïeken, dat doet ze heel goed. Erg leuk om het werk van plaatselijke kunstenaars te kunnen bekijken op deze manier.

Fijn weekend!


M@rjan

25 opmerkingen:

Diny zei

Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt Marjan....zo leuk gedaan met de flamingo's!
Wat leuk dat je je schoolvriendin van vroeger opgezocht hebt!
Ik ga in mei met mijn schoolvriendin uit eten....kijk er ook naar uit!
Wij zijn al vriendinnen vanaf de lagere school en hebben nog steeds contact.
Groetjes en een fijn weekend,
Diny

Trijntje zei

Wat een mooie kaart met deze leuke flamingo’s die passen goed op deze stans… ik heb de stans ook gekocht. Waren vorige week in Leeuwarden en daar zag ik de mal bij de hobbywinkel. Heb later bij passende sheets besteld… ik heb niet veel stempels… .. leuk om een kunstroute te lopen. Wijn hebben afgelopen week wat leuke musea bezocht. Ook heel erg leuk om kunst te bekijken. Groeten Trijntje

Kaartenkraam zei

Wat een leuke kaart ook weer! Mooie achtergrondjes en de stempeltjes ook mooi ingekleurd. De grasrandjes zijn prima te zien hoor!
Ik heb ook een dergelijke mal uit China laten komen maar daar zitten geen stencils e.d. bij, nog niet uitgeprobeerd.

Leuk zo'n dagje uit met een creatieveling die je van vroeger kent. Zo'n kunstroute is heel leuk om te lopen. Hier in de wijk hebben we dat ook een paar keer georganiseerd.
Fijn weekend!

groetjes van Ank

Margreet zei

Ik ben nog steeds aan het twijfelen of ik die (leuke) mal aan zal schaffen. Nu twijfel ik weer harder na het zien van wat jij er voor gaafs mee hebt gemaakt.
Ook de binnenkant ziet er top uit. Die stempelset is erg grappig.
Leuk dat je met een vroegere schoolvriendin weer contact hebt en samen een kunstroute hebben gewandeld. Dat zij mooi kan mozaïeken geeft misschien een nog grotere klik (want jij kan heel mooi kaarten maken met diverse technieken).
Fijn weekend.
xxx Margreet

bolletjelucky.blogspot.com zei

Superleuk, vooral die dansende flamingo, hij gaat helemaal uit zijn bol hihi. Heel mooi gemaakt in lieve kleurtjes en ook de binnenkant is een plaatje Marjan. Wat leuk om zo weer contact terug te vinden via Facebook en dan ook nog iemand die ook creatief is, dat geeft altijd een klik. Gezellig hoor.
Lieve groetjes Miranda

carla zei

Heel leuk gemaakt Marjan.
Een prachtig kaartje.
Groetjes,
Carla

Colinda zei

Een vrolijke kaart, leuk dat je ook de binnenkant hebt gedaan!

Colinda zei

Hoi Marjan, je had inderdaad al gereageerd op mijn laatste kaart, van de week stond hij gewoon bij de reacties en zie dat hij nu in de spam zat, geen idee hoe dat nou weer kan.

Marfien zei

Leuk kaartje met de flamingo's, veelzijdige stans is dit

Rhodé zei

Wat een leuke kaart met die flamingo. Er wordt lekker gefeest! Dit is de mini denk ik, hè?!

Nelleke zei

WoW wat gaaf! Prachtige kaart geworden. Groetjes Nelleke

GerJanne zei

Heel mooi gedaan met de inkt achtergrond. EN die flamingo's zijn zo geinig! Leuk dat je de binnenkant ook neit vergeten bent.
Oh.. die oude vriendschappen zijn zo waardevol.
En nog even over de mal van Ali. Hij is niet precies hetzelfde als het origineel.

Angélique zei

Wat een gave kaart weer! Die flamingo's zijn zo flamtastisch! Ze passen ook perfect op de postzegelstans. Leuke kleuren ook. De binnenkant is ook top.
Leuk om zo'n oude vriendschap weer nieuw leven in te blazen.

Gerrina zei

Ik woed helemaal vrolijk als ik deze vogels zie! Die postzegelranden zijn echt een trend aan het worden... en zoals hier heel leuk! Fijn weekend!

Marjolijn van Elsberg zei

Heel leuke kaart, ook de quote!

Ans Gilbert zei

Wat een keileuke kaart met de leuke stempeltjes en ook een mooie binnenkant.
Ik heb deze stans ook, maar ik denk niet dat het iets voor mij is, heb niks met stempelen en met gewone plaatjes vind ik hem niet zo leuk,
Groetjes,
Ansx

Martha zei

Prachtige postzegelkaart, Marjan
En die flamingoos stelen de show
Mooi gemaakt
Leuk zo'n kunstroute lopen
Liefs Martha

KarinsArtScrap zei

een hele leuke vrolijke kaart Marjan.......gr karin

Trudy zei

Super leuke en vrolijke kaart, grappig die radiocassetterecorder erbij!
Doet me aan vroeger denken!
Groetjes Trudy

!neke zei

Super leuk !!!!!

Anita van Deur zei

Prachtig kaartje heel leuk met de flamingo`s en de gave tekst!

Caroline Cards zei

Heel mooi en die leuke stempels passen goed in deze stans!
Groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke postzegel stans wat een gave flamingo's heb je gebruikt
groetjes ellen

Sigrid1972 zei

Marjan, leuk dat je mijn Blog ook hebt gevonden. Jouw postzegelkaart is heerlijk vrolijk en kleurrijk.
Je andere creaties zijn ook schitterend. ik kijk al uit naar de volgende!!!
Groetjes, Sigrid

Pat zei

Such a cute flamingo image and love the colours with the blue and green in the background and the touch of pink on the flowers which really pops Marjan, and the stamp die is perfect for this style of card with images in every stamp section, and the pink background looks so pretty. x