maandag 6 mei 2024

Be Bold Spellbinders


Van deze set van Spellbinders: Be Bold was ik direct helemaal weg als bloemenliefhebber. 
De eerste kaart die ik ermee maakte was deze, waarbij de bloemen en takjes gekleurd zijn met Copics op wit Neenah cardstock. 


Binnenzijde:



Het is wel een werkje om alle stukjes te stansen en op elkaar te plakken, maar ik vind het zo af en toe niet vervelend om te doen.
De arch stans van mama Elephant kwam ook weer goed van pas, net als de mooie tekst die !neke me ooit gaf, die ik vaak gebruik.

Florida blogdin Sue vond de kaart van de vorige post bij thuiskomst en liet weten dat ze er weg van is, altijd leuk om dat te horen natuurlijk.

Vanmiddag golf, nog even voor we voor een poos de zon gaan opzoeken. Het zonnetje schijnt hier al, dus is vast prettig. Woensdag krijgt Rob zijn eerste sclera lens, hij kan niet wachten.

Groetjes!

M@rjan

30 opmerkingen:

Marfien zei

Mooi boeketje op deze kaart, mag je wel aan Rob geven als hij zijn eerste nieuwe lens krijgt . . .
Geniet van jullie vakantie

!neke zei

Prachtig Marjan !!!

Colinda zei

Super mooi!

Caroline Cards zei

Prachtige kaart en wat heb je de bloemen mooi gekleurd. Succes voor Rob woensdag!
Groetjes, Caroline

Trijntje zei

Prachtige kaart heb je met deze prachtige set gemaakt. Ik heb deze ook aangeschaft.. want je kan er zulke mooie kaarten mee maken. Mooi zoals je de bloemen gekleurd hebt. Mooi op dit model kaart.. Het is een plaatje. Zelf heb ik bloemen van gekleurd papier gemaakt . Komen t.z.t. op mijn blog. Groeten Trijntje

Gerrina zei

Mooi elegant en zo lieflijk! Groetjes, Gerrina

Sigrid1972 zei

Schitterend gemaakt Marjan en je kleurkeuze is top. Die zwarte spetters maken het helemaal af!!!
Groetjes, Sigrid

Crea Astrid zei

Wat een prachtige bloemenkaart heb je gemaakt. De bloemen/bladeren zo mooi gekleurd ook. Een prachtige tekst stempel heb je erachter verwerkt en leuk gedaan zo met die zwarte spetters.

Je hebt in ieder geval lekker weer om een potje golf te spelen.
Succes voor Rob. Ik ben benieuwd hoe z'n nieuwe lens bevalt.

Groetjes, Astrid.

Femminde zei

Oh Marjan, was super gaaaaf!! Zo goed gedaan met die inkt zo.
Ik vind ze ook zo mooi en ze staan heel hoog op mijn wensenlijst. En als ik dit zo zie dan moet ik ze gewoon hebben.
Fijne week!!
Groeten van Femminde
ps. hoop voor Rob dat het resultaat is waar hij op hoopt

KarinsArtScrap zei

wat een prachtige kaart Marjan, is weer toppie.......gr karin

Rhodé zei

Prachtig! Die stans is echt geweldig. Heel mooi wat je ermee hebt gemaakt.
Ik zal straks eens kijken of ik op m'n laptop je reactie kan zien. Ik heb al een paar jaar problemen met Blogger. Ik kan berichten alleen via de app op mijn telefoon schrijven. Als ik via de laptop op mijn blog wil typen krijg ik allemaal onleesbare codes in beeld. Als ik wil kijken welke reacties er op mijn blog zijn, moet ik via de browser naar mijn blog gaan. Heel vreemd allemaal. Hopelijk kan ik jouw reactie nog boven water toveren.

Margreet zei

Wat een prachtige stans en wat heb je de bloemen mooi gekleurd. Die arch stans vind ik erg mooi en die tekst is gewoon supergaaf.
De binnenzijde heb je ook weer fraai aangekleed.
Ik denk dat je goed weer hebt gehad met golfen. Doen jullie dat ook in het buitenland?
Fijn dat Sue je kaart zo waardeerde. Altijd fijn om te horen.
Nog 2 nachtjes slapen Rob....
xxx Margreet

Ans Gilbert zei

Je kaart is prachtig met de mooie bloemen, wat een werk om alles zó in te kleuren.. Echt spannend voor Rob dat hij zijn nieuwe lens krijgt, ik hoop dat het goed gaat en dat jullie lekker op vakantie kunnen,
Groetjes,
Ansx

Diny zei

Wat een SCHITTERENDE kaart heb je gemaakt met de nieuwe stansjes Marjan....heel erg leuk gedaan! Spannend lijkt me zo'n nieuwe lens....hopelijk gaat het allemaal goed. Groetjes Diny

Scraptastisch zei

Wat heb je deze bloemenstans prachtig gebruikt Marjan. Zo mooi vind ik je zelf ingekleurde bloemen en heel gaaf geschikt op je kaart, een bjoetie is het geworden! Je had een mooie dag weer en vast lekker gegolft. Ook ik wens Rob alle succes met zijn nieuwe lens en dat de verwachtingen uit komen, spannend!!!
xx Gerie

GerJanne zei

Oh ja, ik zag deze bloemen ook bij iemand anders (Emily geloof ik) en wat is dat een mooie stansenset! Je kaart ermee is supermooi!
Ik kan me indenken dat Rob uitkijkt naar woensdag! En daarna lekker naar de zon. Hoewel die hier ook schijnt te komen!

Sarah zei

Wauw!!! Zo prachtig!! Ik vind je kaart echt zo mooi. Telkens als ik ergens de bloemen van spelbinders, denk ik, die zijn toch zo tof. Maar ik heb al wel wat bloemen....dus hou ik me in. Jij gaat er vast nog hele mooie kaarten mee maken! X

Angélique zei

Prachtig Marjan! Je hebt een schitterende kaart gemaakt met de bloemen en de andere materialen.
Heel veel succes voor Rob, ik hoop van harte dat het hem zoveel helpt.

Martha zei

Schitterende kaart Marjan
Wat een mooi gekleurde bloemen en alles past weer zo mooi bij elkaar!
Veel succes voor je man en een hele fijne vakantie!
Liefs Martha

carla zei

Hele mooie bloemen en wat heb je er een prachtige compositie van gemaakt.
Mooi ingekleurd.
Dit is weer helemaal anders, maar ook weer zo'n geweldig mooi resultaat.
Tof gemaakt.
Groetjes,
Carla

Femmy zei

Prachtig Marjan mooi zo alles bij elkaar op de kaart.
Wens je man alvast heel veel succes met de nieuwe lens.
Groetjes Femmy

Kaartenkraam zei

Nou dat is ook echt een prachtige set, je brengt mij en anderen denk ik ook in de verleiding om hem te kopen met je prachtige kaart. Maar dan moeten we nog maar zien of we er ook zoiets moois van kunnen maken. Je hebt hem erg mooi gekleurd en de combinatie met de tekst erachter en alle andere details is het een supermooie kaart geworden!

Ik kan me Rob's ongeduld wel voorstellen, hopelijk gaat het hem goed bevallen en geeft de lens het gewenste resultaat.
Golf ze vandaag!

groetjes van Ank

Doris knippenenplakken zei

Prachtige kaart Marjan!
Gr Doris

Trudy zei

Schitterende kaart Marjan! Spellbinders heeft mooie stansen!
Veel plezier in de zon!
Groetjes Trudy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauww wat een pareltje heb je er weer van gemaakt Marjan. Zo mooi die kleuren, de tekst en natuurlijk de schitterende bloemen die je zo mooi van kleur voorzien hebt. Ik ben er echt helemaal weg van.
Het is inderdaad al heerlijk weer, hier komt weinig van freubelen. Ik ben even met tuin werkzaamheden bezig ;)
Alvast succes voor Rob en fijn het vooruitzicht om weer op vakantie te gaan. Ik weet niet of je voordien nog iets plaatst maar anders ook alvast fijne vakantie gewenst.
Lieve groetjes Miranda

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de mooie kleurtjes en de mooie bloemen
groetjes ellen

Yvonne zei

Prachtige kaart heb je gemaakt Marjan.
Wat een ontzettend mooie en zachte kleuren heb je gebruikt.
Een geweldig geheel.

Groetjes, Yvonne.

Pat zei

This is absolutely gorgeous and the text makes a wonderful background Marjan, and the die cut flowers which you've coloured with your Copics are so pretty over the top, and the ME arched die cut shape for the card itself is so beautifully elegant..I love it! x

Marjolijn van Elsberg zei

Een beauty, dat is het!

Epie zei

Schitterende kaart!!
Fijn weekend Epie