zondag 20 oktober 2024

Herfst

Dank jullie wel allemaal voor alle lieve woorden op mijn vorige post, zeer gewaardeerd!!

Het gaat goed, we hebben gisteren gezellig de verjaardag van Dave in het klein gevierd. En wandelen samen, boffen met het weer. Fietsen mag nog niet. Komt allemaal wel weer. Eerst dinsdag deze twee kreukels voor controle, hij naar de verpleegkundige cardiologie en ik naar de fysio 😊

Ik maakte nog een kaartje voor een vriendin die ik nog ken van de MMS, we zien elkaar nu weer af en toe en dat is heel gezellig.  Ik heb net de paddenstoelen van Ludiec aangeschaft, dus maakte daarmee een herfstkaartje voor haar:





Met de kleine slimline postzegelstans van Waffleflower, zo'n veelzijdige stans, je kunt er zoveel kanten mee op, distressink, stencil met blaadjes van Stamperia. en postage stamps, die ik al erg lang heb. De Vliegenzwammen gekleurd met Daniel Smith watercolor en uitgeknipt opgeplakt. 
Ik heb nog een andere gemaakt ook, die komt nog, ik vind paddenstoelen echt erg leuk om te zien en ook om te kleuren. 

Fijne week en groetjes,
M@rjan

24 opmerkingen:

Irene zei

Zooooo gaaf Marjan, toffe achtergrond en de schitterende paddenstoelen springen er uit!
Rustig aan allebei, XxIrene

KarinsArtScrap zei

een super mooie gave kaart Marjan..........gr karin

Colinda zei

Mooi!!! Alsnog van harte met je zoon! Beterschap voor jullie beide en ik lees dat jullie iets leuks hebben om naar uit te kijken :)

carla zei

Een heel mooi kaartje.
Leuk postzegelachtergrondje waar de prachtige paddenstoelen heel mooi op uitkomen.
Groetjes,
Carla

Sigrid1972 zei

Echt weer zo'n gave kaart zeg. Prachtig die vliegenzwammen!!!
Groetjes, Sigrid

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de postzegelmal helemaal op n top herfst met de warme kleuren
groetjes ellen

Marjolijn van Elsberg zei

Het is weer een echte beauty Marjan. Mooie paddenstoelen ook.

Danielle zei

Wat mooi is deze kaart! Ik vind de vliegenzwam zo prachtig, mijn favoriete paddenstoel waar ik ook altijd naar uitkijk! Succes met alles, ik moest wel lachen om je “kreukels”…..

Ellen zei

Ik vind hem schitterend Marjan en wat doen die prachtige paddenstoelen het mooi op deze achtergrond…geweldig!
Heel fijn dat het goed gaat met Rob en dat hij ook weer gauw mag gaan fietsen, eerst even goed herstellen! Sterkte en succes bij de controles!
Groetjes Ellen

Je@net zei

Erg mooie herfstkaart, Marjan. En beterschap voor jullie allebei!

Gerrina zei

Ze zeggen niet voor niks dat krakende wagens het langs lopen... Dus rustig aan verder!
Je kaart is een plaatje; hier moet het buiten nog een paar stapjes verder, maar dan past het helemaal...
Fijn weekend!

Rhodé zei

Prachtig! Zo'n heerlijke herfstsfeer op je kaart. Ik heb pas ook jaar dies van paddestoelen zitten kijken. Ze zijn zo leuk voor op een kaart en kunnen voor zowel mannen als vrouwen. Ideaal!

Martha zei

Wat mooi Marjan
Prachtige herfstkaart, jij weet er altijd iets schitterends van te maken, knap!
Liefs Martha

Angélique zei

Een heel mooie herfstkaart, die paddestoelen zijn prachtig.

Marfien zei

Leuke slimline kaart, je maakt mooie paddenstoelen , misschien nog een nieuwe maken voor kabouter Spillebeen?

!neke zei

Super mooi !!!!!

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart. De vliegen zwammen staan er erg mooi op. Leuk gege zo. Wij hebben ze ook veel zien staan ..ook al veel weer af/op.. jammer. Komen net terug van een wandeling langs bos en hei. Fijn dat het met je man goed gaat... zeker maar even rustig aan. Een wandeling is ook mooi on deze tijd. Sterkte voor jullie beide. Groeten Trijntje

alma.heijenk@gmail.com zei

prachtige kaart!!
groet Alma

Marja Sch zei

Wat een geweldig mooie paddestoelen kaart is dit. Fijn dat het met jullie allebei beter gaat. Groetjes Marja

Ans Gilbert zei

Echt een supermooie kaart met de paddenstoelen, ook een gave achtergrond. Fijn dat jullie weer samen aan de wandel kunnen,
groetjes,
Ansx

Diny zei

Fijn dat het inmiddels wat beter gaat met je man Marjan en jullie gezellig samen aan de wandel kunnen!
Je kaart is werkelijk prachtig....heel erg leuk gedaan!
Groetjes Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Supermooi deze postzegel kaart met die gave paddestoelen, wat zijn ze mooi. Ook de achtergrond heb je tof bewerkt met die blaadjes en de diverse stempels Marjan. Ik vind het weer een juweeltje.
Lieve groetjes Miranda

Hobby Hoogland zei

Een prachtige kaart en gelukkig dat het goed gaat met je man.
De paddenstoelen zijn prachtig.
groetjes Marjan.

Nelleke zei

Wat laat je weer prachtige kaarten zien. Deze met de paddestoelen is supergaaf geworden, zeker ook met die achtergrond. Wat fijn dat Rob weer thuis is, en nu verder herstellen. En jij ook zo te lezen. En wat mooi weer opa en oma worden. Wij maakten het van onze zoon, nu Drie jaar geleden mee. Hij was 38 toen zijn zoon geboren is, en wat is hij veranderd door dit alles. Zo gaaf om te zien, hoe hij als vader is. Groetjes Nelleke