Wederom een kaart die ik voor onze vakantie heb gemaakt. Met deze warmte heb ik niet veel zin in hobbyen en lees ik liever beneden waar het koeler is, een boek of tijdschrift. 's Ochtends is het ook in de tuin nog te doen. Ik had voor donderdag een golfles staan maar met 36 graden zie ik dat niet zitten, dus die heb ik gecanceld. Ik kan er echt slecht tegen en dat is het zonde van mijn tijd en die van de leraar.
Deze kaart is gemaakt met een stansen set van Altenew, de stansjes gekleurd met Distress Oxides in pasteltinten. Gecombineerd met de mooie grote tekst van Ludiec.
Dus saaie bedoening hier, haha. Gelukkig wel wat leuke afspraakjes.
Benieuwd wanneer deze in de leeslijst staat, om 8.00 ingepland...
Hou het hoofd koel! Groetjes,
M@rjan
6 opmerkingen:
wat een prachtige kaart mooi deze zachte pastel tinten Marjan...........gr karin
Hey Marjan,
Ook deze is weer super leuk geworden! Wat mooi deze pasteltinten bij elkaar... Doe ik veel te weinig, ik grijp meer naar fellere kleuren maar kan het wel waarderen hoor!
Liefs,
Nancy
Bij mij nog niet te zien in de leeslijst en het is nu 14:10 uur maar ik kwam via een omweg een kijkje nemen. Gelukkig anders had ik deze beauty gemist. Heel mooi in die pastelkleuren. Je hebt een gave layout gemaakt en die tekst zo in het pittige zwart is top. Sterkte met de hitte, ik ben vandaag maar binnen gebleven pfft.
Lieve groetjes Miranda
Ik zie hem nu en hij is weer gaaf in die zachte tinten. Godzijdank werk ik altijd vooruit want moet er niét aan denken nu te freubelen en naar fysiosport ga ik ook écht niét! Vanmorgen om 7 uur al in de weer met gieters en verder in een donker huis met 3 koude-lucht-blazers lekker lezen en zo min mogelijk doen.
XxIrene
Mooie kaart in deze pasteltinten en dan leuk zo'n opvallende tekst erbij. Ik zit bijna aan de airco vast geplakt, voor mij hoeft het echt niet, dit warme weer. Gelukkig zal het eind van de week koeler worden,
groetjes,
Ansx
Wat heb je die mooie bloemen prachtige pasteltinten gegeven. Die grote tekst is ook gaaf. Hij zou 4 uur geleden in mijn leeslijst gekomen zijn (het is nu 16.47).
Op mijn kamertje is het lekker koel. Ik heb een kleine ventilator naast m'n laptop en als het te warm wordt, zet ik alle deuren open en de airco in de slaapkamer aan. Mij hoor je niet klagen....
Een reactie posten