dinsdag 4 december 2012

Liftchallenge #31

Hoi allemaal,

Wat een mooie stempelkaartjes hebben we gezien bij de vorige challenge van ons Liftchallengeblog, leuk hoor!
Deze nieuwe is een "iets anders"challenge, verzonnen door José. Heel leuk vind ik hem! José zei:

Maak een kaart in de vorm van een kerstthema. Bijvoorbeeld, een kerstbal, kerstboom, besneeuwd huisje, etc. Laat je fantasie de vrije loop. Verder wil ik bling-bling zien!

Ik heb er twee gemaakt, een bal en een boom. 



Een kerstbalvorm gemaakt in Silhouette en die gesneden als basiskaart. Voor onderaan metaalfolie geëmbossed met een folder. Een stervorm in wit uit de Sil, ook de grijze erop een slag kleiner. Daarop een roze tule roos. Op het gladde, grijze cardstock erachter heb ik gestempeld met verschillende stempels en witte inkt. Daarop wat bling effecten. Een randje van een EK Succes pons gecombineerd met zwarte plakparels.

Dit is de kerstboomkaart:



Deze heb ik zelf ontworpen in de Silhouette software. Hij is samengesteld uit verschillende sterren. Daarna heb ik de contouren gebruikt als achtergrondkaart. Ik heb na het snijden op verschillende sterren gaatjes gestanst met mijn Silent Setter. Achter de sterren zilveren cirkels, geponst uit spul bewaard van een cadeautje. Erop weer sterretjes en kleine rondjes. De voorkant is op de basiskaart geplakt met foamtape. Een strik en wat tot spiraaltjes gedraaid zilverdraad als piek. Tagjes met handgeschreven wens. 


Deze keer is onze sponsor Paper &Pictures. Je wint een bon van € 10.00, te besteden in de winkel of online winkel.
Voor deze erg leuke uitdaging heb je weer ruim de tijd, als je maar zorgt dat hij ingestuurd is voor zaterdag 15 december 12.00. Deze keer liften Yvonne met ons mee, de winnares van challenge #28 en Henriëtte, de winnares van #29. Doen jullie weer gezellig mee??

...........................................................................................................

Afgelopen zaterdag won ik de november challenge bij Mi Cas es Suc Cas, leuk zeg! Had het niet verwacht en ben erg blij ermee.

Fijne dag!


48 opmerkingen:

Willy's creations zei

Zien er prachtig uit met veel bling bling.

Groetjes,Willy

Anneke. zei

Prachtige creaties! Heb ook de designer edition, maar miet alles nog uitvinden. Leuk om te zien wat je er allemaal mee kunt doen.
Groetjes Anneke.

Els zei

Gefeliciteerd dat je gewonnen hebt Marjan en natuurlijk ben je er blij mee.
Beide kaarten vind ik erg leuk gemaakt en de eerste is de bloem wel heel bijzonder en zo mooi op de kaart. Daar zou ik niet op gekomen zijn.
Fijne dag en groetjes, Els

crealinedance zei

Hallo leuk zijn ze.gr.Nel

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

gefeliciteerd Marjan, natuurlijk is het leuk om te winnen bij een challenge.
je kaarten zijn prachtig, mooie kerstbal en wat heb je de boom mooi "versierd"

groetjes jolande

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Ik vind beide voorbeelden mooi Marjan! Maar de kerstboom is favoriet.. Super!
Groetjes, Yvonne

Marianne zei

Ja, proficiat nog met het winnen van de challenge van Mi Cas en ik vind je twee nieuwe kaartjes weer super. Klinkt wel moeilijk allemaal met die silhouette en volgens mij moet je dan wel een beetje technisch aangelegd zijn om zulke mooie figuren te kunnen ontwerpen. Maar jouw kaarten zien er altijd heel professioneel uit!
Liefsm
Marianne

Karin zei

Wat een leuke creaties Marjan, ik vind het boompje geweldig! Proficiat met het winnen van de challenge. Gr. Karin

jolanda zei

ziet er erg mooi uit

Nadine zei

Wauw wat ben je daar toch goed in Marjan! Helemaal zelf ontworpen, zo knap! Die bal is mooi door mijn favo kleurencombi. De kerstboom spat van het scherm af, geweldig!

Anneke zei

gefeliciteerd meisje met het winnen van de challenge.
prachtige kaartjes heb je weer gemaakt en altijd zo stijlvol.
hoe is het oma,s schap?
geniet je er nog lekker van?
liefs van An

Trudy zei

proficiat met het winnen van de challenge.
Beide kaarten zijn prachtig Marjan!
groetjes Trudy

Tineke van der Linden zei

Supermooi zijn beide creaties Marjan!! Prachtig gedaan.
Gefeliciteerd met het winnen van de challenge.
Groetjes Tineke

Marijke zei

Oooh hier ook al zon mooie creaties!! PRACHTIG, Vooral de kerstbal vind ik superrrrr.
Groetjes, Marijke

Gerdine zei

Leuke projecten, Marjan!

Wilma zei

Allereerst gefeliciteerd dat je gewonnen hebt bij Mi Cas es Suc Cas! Hartstikke leuk.
Je kaarten stralen je tegemoet. Zo leuk deze vormen, vooral de kerstboom vind ik kunstig gedaan. Op de bal vind ik zo leuk dat je dat er een lekker afstekende bloem hebt opgeplakt. Maakt het tot een warme kaart. Weer twee toppers!!

Willy zei

Allereerst van harte met je prijs, je hebt hem verdiend. Je maakt altijd zulke prachtige kaarten, zo ook weer deze twee!!

Jeannette zei

hele mooie kaarten Marjan, en leuke challenges, toch maar eens proberen, groetjes Jeannette

Marian zei

Bling bling ziet er super uit
Groetjes

Lenie Hempen zei

Wat een pracht Marjan.
Echt schitterend.

Gr Leny Hempen

Danielle zei

Wat een fantastische kaarten! Dat metaalfolie op de eerste is erg leuk en echt supergaaf hoe je die 2e zelf hebt gemaakt met de Silhouette, erg origineel!

KarinsArtScrap zei

wat een prachtige creaties Marjan heel mooi gedaan.

groetjes karin

Unknown zei

Helemaal leuk weer Marjan, ben wég van je kerstbal, vind 'm er super uit zien! Zo mooi met dat metaalfolie erop! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

Je@net zei

Vind ze allebei erg mooi geworden, Marjan!

Mieke zei

Wat heb je dat weer schitterend gedaan zeg! Ik vind ze heel origineel!
En nog gefeliciteerd met je eerste plaats bij MCSC ;-)

Ju@nita zei

Wat zijn ze weer schitterend Marjan,echt toppertjes.Ja leuk héè om papiertjes van cadeautjes te bewaren,wij scrappers kunnen altijd alles wel gebruiken.

Nog bedankt voor je leuke reactie op mijn blog,ja nog eventjes en dan komt Sint ook bij jouw en je kleine meiske op visite.

Lieve groetjes Ju@nita

Ju@nita zei

Wat zijn ze weer schitterend Marjan,echt toppertjes.Ja leuk héè om papiertjes van cadeautjes te bewaren,wij scrappers kunnen altijd alles wel gebruiken.

Nog bedankt voor je leuke reactie op mijn blog,ja nog eventjes en dan komt Sint ook bij jouw en je kleine meiske op visite.

Lieve groetjes Ju@nita

martina's kaartjes zei

heel erg geslaagd ! mooi gedaan !
grtjs, martina
x

Berlinde zei

Hele mooie kaartjes Marjan, vooral het metaalfolie op de kerstbalkaart is prachtig!
Gefeliciteerd met het winnen van de challenge bij MCSC, leuk!
Lieve groetjes, Berlinde

Aleida zei

Twee hele mooie kaarten in een aparte vorm. Gefeliciteerd met het winnen van de challenge.
groetjes,

Riet zei

Wat een prachtige kaarten Marjan.
Echt super gedaan.

Liefs Riet.

Brendaxx zei

Allebei prachtig Marjan!

Unknown zei

Prachtige kaarten Marjan en wat een leuke challenge, ik ga er zeker aan meedoen. Gefeliciteerd met het winnen van de prijs.
Groetjes, Joke

Kaartenkraam zei

De kerstbal ind ik prachtig, wat mooi dat zilverkleurige embossing!

groetjes van Ank

P.S. Leuke nieuwe pasfoto!

Cornelie zei

Ja, zo knap gedaan!Die bal is mooi, en metaalfolie embossen geeft altijd een gaaf effect, ook stoer voor jongenskaarten!
Je boom is een waar kunstwerkje, erg knap uitgevogeld met de Silhouette!!
Verder helemaal tiptop afgewerkt, heel erg mooi!

Shirley zei

wat 'n pláátjes Marjan! Vind de metaalfolie erg leuk en ook je eigen kerstboom-ontwerp..
Fijne Sintavond,
groetjes, Shirley

Jolanda Cuper zei

Wow wat i s het weer mooi geworden!
Mooi apparaat die silhouet als je weet hoe je die bedienen moet en dat weet jij!
Prachtig groetjes Jolanda

scrappingtwins zei

leuke kaarten zijn het geworden, en die techniek met de metaalfolie is ook super. onlangs hebben wij dat ook een keer gebruikt.

groetjes de twins

Bianca Kalksma zei

Gefeliciteerd met het winnen van de challenge! En leuk om twee best verschillende kaarten te zien, in de kerstbal komt meer jouw stijl naar voren en vind ik mooier, de boom vind ik een beetje druk omdat de hele boom met dezelfde details is "behangen" ;) ik vind in jouw kaarten de verdeling tussen rustig deel en details altijd zo mooi, dat mis ik denk ik een beetje in de boom ... de labeltjes vind ik super de super, je hebt een pracht van een handschrift! groetjes van Bianca

Miranda V zei

Leuk dat je gewonnen had, gefeliciteerd! Deze kerstkaarten zijn heel mooi geworden. Vooral de embossing op de metaalfolie vind ik heel gaaf!

Angela zei

Proficiat Marjan....het ís ook echt een toppertje!!!
Deze kaarten zijn ook weer helemaal geweldig!!!
grt Angela

Unknown zei

hallo Marjan, wat een mooie blog heb je, ik heb me gelijk als volger aangemeld en ga ook gezellig meedoen aan je challenge, groetjes Joyce

Elly zei

Gefeliciteerd met het winnen van de challenge!
Je kaarten zijn alle twee erg mooi geworden,het alu-folie en de mooie rose bloem geven een leuk effect aan de kaart!Knap hoor,wat je allemaal silhouet kan doen.

Groetjes Elly

Durvina zei

Nou het thema is idd erg leuk en de uitvoeringen zijn echt schitterend!

groetjes, Durvina

Bep zei

Hoi Marjan,

Gefeliciteerd met je gewonnen challenge.
Wat heb je weer prachtige kaarten gemaakt super de luxe.

Gr...Bep

Monique Liedtke zei

Prachtige kaartjes weer!! De bal is mijn favoriet, maar de boom vind ik ook errug mooi! en wat is die Silhouette toch een uitkomst he?

Wendy Koorevaar zei

Ohh wat een super mooie kaarten Marjan! Ben helemaal weg van de tule roos! Ook de kerstboom is heel gaaf en prachtig versierd.

Fijn weekend!

Liefs,
Wendy

PetraPostma zei

Wat leuk die vormen. Vooral die kerstboom vind ik leuk. Net allerlei kleine radertjes die sneeuwvlokken. En dat metaalfolie is echt leuk! Groetjes Petra Postma