zaterdag 15 december 2012

Nog een serie...

... kerstkaartjes. Dit was de laatste serie die ik maakte. Het waren er zes. Inmiddels zijn ze allemaal de bus in gegaan en hopelijk op de plaats van bestemming aangekomen.




Achtergrond embossing. Vierkant stukje aquarelpapier bewerkt met distress inkt en wat bespoten met water. Daaroverheen toen het droog was een laagje Glimmer Glam van Tattered Angels.  Stempeltje van The Craft Stamper (gratis bij het tijdschrift) bij de helft van de kaartjes in het wit, bij de andere in het zilver. Eromheen wat bling, lintje en strikje. Heel eenvoudig, maar daar houd ik van. Geflankeerd door een resultaat van een oude hobby, Fimo klei. Een bosmannetje. Denk dat ik niet de enig was die dat toen deed!

Vandaag kun je bij Dutch Card Lovers de uitslag lezen van de challenge. Wij houden een blogpauze van twee weken en zijn weer terug met een nieuwe challenge op zaterdag 5 januari.

Fijn weekend!

 

53 opmerkingen:

Lia zei

Prachtige serie kaartjes is dit ook weer,
groetjes Lia

martina's kaartjes zei

wat een prachtige reeks ! mooi gemaakt ! en alles de deur uit ? moet beginnen schrijven, en ze zijn nog niet helemaal klaar... hopelijk heb ik dit weekend wat meer tijd om alles af te werken,
nog een fijn weekend,
grtjs,martina
x

Cornelie zei

Ook weer zo mooi!Mooie embossing is dat zeg!!
Kreeg jou mooie kaartje gisteren! Dank je wel!!
Fijn weekend!

Anoniem zei

Schitterend! Leuke technieken!
Erg mooie serie zo!
Groetjes Jacomijn

Linda zei

Wat zijn ze weer mooi geworden, prachtig gedaan heb je dat
gr linda

Willy zei

Wat een prachtige kaarten Marjan, mooie achtergrond en leuk die sterren aan een soort van touwtje!! Je bent mooi op tijd, ik heb ze nog niet af...helllp :)

Jacqueline (Sjakkie) zei

Prachtig setje Marjan, zo stijlvol!
Prettig weekend van JAcqueline.

Gerdine zei

Ook weer een prachtige serie!

Angela zei

Zowel je kaarten als de flankering zijn helemaal geweldig en passen qua kleur perfect bij elkaar.
Erg leuk die kleine kaartjes.... moet er nog een paar maken; bedankt voor het ideetje!!!
grt Angela

KarinsArtScrap zei

wat een gave kerstkaartjes Marjan.
de kleuren vind ik heel erg mooi.

groetjes karin

Marianne zei

Mooie serie kerstkaartjes! Leuke embossing folder en ze hebben lekker veel bling gehalte!
Lieve groetjes,
Marianne

Aleida zei

Hele mooie kaarten! Niet te druk en met een juiste hoeveelheid kerst-blingbling.
groetjes en sterkte met de laatste loodjes!

Anneke zei

ik vind ze prachtig met een heel mooi 3d effect.
ook je kaartje van de vorige post heeft weer stijl en klasse wat we zo van jou gewend zijn.
fijn weekend en liefs van An

Miranda V zei

De kleuren op de achtergrond zijn echt heel mooi. Je laatste serie is ook weer érg mooi gedaan. Mijn moeder heeft ook nog met fimo klei gewerkt, leuk was dat. Jij hebt er wel een hele mooie pop mee gemaakt! Het gezicht is echt knap gedaan. Mijn kerstkaarten zijn ook de deur uit!

Elly zei

Prachtige kaartjes,erg mooi van kleur en een mooie embossing rand!

Fijn weekend,Elly

Vera zei

Mooie kaartjes, echt leuk die geemboste achtergrond.

Groetjes en vast fijne feestdagen,

Vera

Willy's creations zei

Dank je wel voor je leuke kerstkaart.

Groetjes,Willy

Oeneke zei

Een prachtige, stijlvolle serie heb je weer gemaakt. Idd met fimo klei ben ik ook wel bezig geweest, een opa en oma staan nog steeds bij mij in de kast. Ik wens je alvast fijne feestdagen. groetjes Oeneke.
Ps. wat een plaatje is je kleindochter en wat wordt ze al groot

Wilma zei

Prachtige serie! Heb die stempel ook dus ik ga dit idee zeker onthouden. O zo leuk zoals je de foto weer gemaakt hebt!

Marian zei

Ziet er prachtig uit
Groetjes

Christine zei

Eenvoud siert Marjan, dat wordt hier nog maar eens bewezen! Heel mooi zijn ze!
Liefs
Christine

PetraPostma zei

Leuk zijn ze! Grappig stempeltje! Fimo klei... daar heb ik ook nog heel wat mee gemaakt! Toch wel een heel tijdje gedaan, maar die hobby bleef toch niet zo lang hangen als het kaarten maken en scrappen! Groetjes Petra Postma

Els zei

Wow wat een pracht kaartjes heb je weer gemaakt. De stempeltjes zijn ook zo lief op deze manier.
Echt leuk.
Groetjes, Els

Karin zei

Prachtig hoor Marjan!!
Lieve groetjes Karin

Anita Meijer zei

Ze zijn weer prachtig geworden Marjan, heel mooi zo.
Liefs van Anita

Lenie Hempen zei

Prachtig mooi Marjan.
Echt schitterend.
Heb verder een fijn weekend.

Gr Leny Hempen

Shirley zei

Zo stijlvol Marjan! Erg mooie kaarten. Ook je opkikker kaart is leuk: frisse kleuren die je meteen opbeuren. De dcl kaart is lekker vintage en erg lief van je om de tickets met ons te delen..
Groetjes, Shirley

Je@net zei

Wat een mooie kaartjes, Marjan, erg leuk gedaan zo!

Charlotte zei

Schitterende reeks kaarten Marjan! Heel erg knap met die sterren en spetterende kleur(en)!
Fijn weekend,
Charlotte

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooie, stijlvolle kaartjes heb je gemaakt, de stempel heb ik ook, ik ben geaboneerd op de krafstamper, moet er nog mee aan de slag, staat op mijn super lange to do lijst, maar nu ik jouw kaartjes zie, samen met de inspiratie uit het blad, ga ik er denk ik toch snel mee aan de slag.
enne marjan ik raad je aan om eens naar istanbul te gaan, voor die volwassen blik, het is het zeer zeker waard.

groetjes jolande

Berlinde zei

Wat een mooie serie kaartjes weer Marjan, erg leuk gemaakt met die embossing en glitter!
Lieve groetjes, Berlinde

Wendy ten Hove zei

Prachtig!! Mooie embossing achtergrond, heerlijke glitters en dan prachtige versiersels, wat willen we nog meer. Oh ja, erg mooie kleurencombi: check! :-D Ze zijn helemaal geweldig dus, wat mij betreft!!!
Groetjes, Wendy

Marijke zei

Schitterende serie is dit weer!! FIMO.... jaaa..... daar heb ik het een en ander mee gemaakt, ligt nu op zolder:) Ik heb wat afgekneed met dat spul pffff, maar je kon er wel leuke dingen mee maken.

Groetjes, Marijke

Tineke van der Linden zei

Super is de kerstserie weer Marjan!! Leuk met de sterren. Ze fonkelen zo mooi...
Ook je kaart met de parapluutjes en zonnenbril is prachtig. Heel leuk verzonnen.
Groetjes Tineke

jolanda zei

mooie kaartjes

Mieke zei

Ze zien er schitterend uit!!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Ook weer heel mooi!! Je series kerstkaartjes zijn allemaal geslaagd!! Vind je kaart hieronder ook super!
Groetjes, Yvonne

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Heel erg mooi. Simpel maar veelzeggend en stijlvol.

Ellen zei

Heel fijntjes Marjan, net als het kaartje wat bij mij in de bus viel! Dank nog daarvoor!
Groetjes Ellen

Ans S. zei

Prachtige serie kerstkaartjes, mooie embossing en leuke stempeltjes.

Groetjes Ans

Monique Liedtke zei

Wat een schitterende serie is dit weer! Knap hoor, hoe je van elke kaart toch weer een kunststukje weet te maken!!

Unknown zei

En weer van die prachtige er originele kerstkaarten. Ze zijn ook, net zoals al jouw kaarten, zo netjes en verzorgd gemaakt. Een lust voor het oog!!

GerJanne zei

Hoi Marjan,
wat een moie serie kaartjes heb je gemaakt! heel origineel, vind ik.
Jammer dat DCL vakantie houdt. Wel te begrijpen hoor! 'k Had me er net op verheugd om een keer mee te doen in de kerstvakantie, hihihihi. Nou ja, in het nieuwe jaar maar weer eens kijken of het gaat lukken.
groetjes,
GerJanne

Angèle zei

Marjan wat ben je toch een kanjer! Ook deze kaartjes zijn weer zo mooi en passen bij de tijd van het jaar. Jouw prachtige kaartje heb ik mogen ontvangen en Vivian en ik hebben het uitgebreid bewonderd. Waar ik heel benieuwd naar ben is het merk van de embosfolder? Wat een mooie!

Fijne zondag, Angèle

Marlies zei

Hele mooie chique kaarten Marjan! Prachtig gemaakt! groetjes, Marlies

Bianca Kalksma zei

Dit is echt een prachtserie, er zit echt diepte in, alsof je tussen de hangende kerststerren door naar buiten kijkt, erg, érg mooi gemaakt!

Marie-claire zei

Wow, het zijn net schilderijtjes, heel mooi!

Groetjes Marie-Claire

Jeannette zei

prachtige kaarten, daar kunnen toch geen gekochte kaarten tegenop? groetjes Jeannette

Monique zei

Wat een prachtige serie kaarten zeg!
Gewoonweg "SCHITTEREND"
grtjs
Monique

scrappingtwins zei

Wat een lieve kaartjes zijn het geworden. Lekker clean maar wel super. Een idee voor volgend jaar. Want al onze kerstkaarten zijn de deur al uit.

Groetjes de twins

Ellen zei

Al die series kerstkaarten... Maar wat zijn die van jou weer mooi. Stijlvol.
Groetjes, Ellen

Unknown zei

Heel apart Marjan, net kleine schilderijtjes, mooi! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

Wendy Koorevaar zei

Wow het zijn, zoals we van jou gewend zijn, weer schitterende en stijlvolle kaarten geworden. Wat een mooie technieken heb je gebruikt en de sterretjes zijn zo schattig.

Liefs,
Wendy