vrijdag 18 april 2014

Kaartjes DCL meeting

Hoi!

Voor onze DCL meeting hadden Rosalien en Ellen allebei een SU workshop bedacht, omdat wij daar wel oren naar hadden. Rosalien had een mooie voorbeeldkaart gemaakt, die wij met behulp van de tag topper gemaakt hebben. Lekker stempelen met de Petite Petals, die ik zelf ook heb, leuke set.


Dit is het enige kaartje dat ik af kreeg, want er werd ten eerste gezellig veel gekletst en ten tweede had ik nog niet zo'n idee hoe ik de andere twee zou afmaken. dat heb ik thuis gedaan.
Na deze leuke workshop leerde Ellen ons verschillende technieken met inkt. O.a. deze met dry embossing en witte inkt op kraft. Ik gebruikte de mooie folder van Tim Holtz, die bij de andere dames ook populair werd.


Ik heb hem afgemaakt met wit cardstock, kraftbloemen, waarvan ik de hartjes heb geaccentueerd met gesso en zwarte plakpareltjes. Meer niet, want de embossing is al vrij druk en zo komt die tot zijn recht. De rest wijst zich vanzelf.

De andere techniek die we leerden was met waxpaper en inkt, een resist techniek. De kaart die ik daarmee maakte laat ik binnenkort zien.
Bedankt nogmaals meiden, voor de leuke workshops!

Ik wens jullie alvast een heerlijk weekend, zou het echt zulk mooi weer worden?


  photo Signature.png

52 opmerkingen:

Алексровер Анна zei

Marjan! You have spent very creative time! Great cards, but the second is my favourite! Love the embossing with white ink! Looks very stylish!!!!

Willy's creations zei

Ziet er prachtig uit:-)

Groetjes,Willy

Romy zei

Wauw, wat zijn ze mooi! Altijd leuk om nieuwe technieken te proberen!

Marja Sch zei

Wat een ontzettend mooi kaarten. Echt zo leuk. Groetjes Marja

Tineke van der Linden zei

Wat prachtig zijn beide kaarten! Leuk dat je weer wat nieuwe technieken leerde. Ik vind vooral de onderste erg mooi gedaan.
Groetjes Tineke

Els zei

Dit zijn hele mooie kaarten en leuk die tag topper.
Ik vind de inktkleuren van Stamping up wel heel mooi, maar ook die folder van Tim vind ik super
mooi. Heerlijk zo'n leuke workshop.
Groetjes, Els

Vera zei

Te gekke kaartjes zeg!
Mooi gemaakt en ik kan me voorstellen dat het heel gezellig was :-)

Cornelie zei

Mooi zijn ze! De eerste is echt SU hihi, maar erg leuk de stempels gecombineerd en de kleuren.
De tweede zie ik alweer veel meer Marjan in terug. Leuk allebei!

Anneke. zei

Schitterende kaarten, Marjan! De tag topper is echt heel leuk. Heb zaterdag ook met een stempel en inkt van Stampin Up gewerkt. Mooi, mooi, mooi, Smaakt naar meer......
Groetjes Anneke.

crealinedance zei

Hoi heel leuke kaarten,heb ook nog SU stempels moet nog iets mee maken.Dit is een leuk voorbeeld.gr.Nel

Jolanda zei

ze zijn weer om van te smullen:0)
grtz Jolanda

Willy zei

Ik herken dat wel, veel te gezellig en dan komt er weinig uit je handen:) Maarrrr...wat er kwam is wel heel mooi, prachtig stempel werk en wat een leuk patroon. De kaart die je thuis hebt gemaakt vind ik een beauty, wat een gave techniek, dit smaakt naar meer :)

Sabine zei

Hele gave kaartjes heb je gemaakt. Vind de kleuren van de bovenste echt heel mooi en vind de onderste ook erg gaaf! Liefs Sabine

KarinsArtScrap zei

2 mooie en verschillende stijlen kaarten Marjan ziet erweer toppie uit.

gr karin

Scraptastische hobby zei

Ik vind ze beiden erg mooi Marjan, maar de tweede is super gaaf....zo'n mooie techniek!
en mooi effect!! Heel leuk een workshop dagje en hopelijk krijgen we een mooi weekend!
Fijne Paasdagen en groetjes van Gerie

Maartje zei

Goed bezig geweest! Leuk, die verschillende stijlen. Allebei mooi, maar die onderste vind ik wel extra gaaf!

martina's kaartjes zei

het werden twee heel erg uiteenlopende, maar supergeslaagde kaartjes ! mooi gemaakt
grtjs,martina
x

Kaartenkraam zei

Het stempelwerk van de eerste kaart vind ik erg mooi maar de tweede kaart vind ik echt prachtig. Wat een mooie embossingfolder is dat inderdaad en een leuke techtniek! Mooi dat wit in combinatie met kraft.

groetjes van Ank

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, ze zijn weer mooi, mooi de sluiting van de bovenste kaart en het wit met kraft gecombineerd is ook heel mooi.

fijne paasdagen, groetjes jolande

Karin zei

Twee erg leuke kaartjes, het model van de eerste is ook prachtig, de tweede vind ik net iets mooier, door de mooie kleurcombinatie en de schitterende embossingfolder!
Fijn paasweekend.
Groetjes, Karin

Hannelie zei

Die tekstuur is so ryk en pragtig Marjan!
Dankie vir die inspirasie!

Marjolein zei

Supergave kaartjes! Ja, dat dry embossing is erg leuk om te doen! Die embossingfolder van TH is geweldig zeg! Nog niet eerder gespot.
Ben benieuwd naar je resist techniek kaart....
En leuk is dat hé, als je gezellig bij elkaar zit en lekker bezig kan zijn en nieuwe dingen leert.
Altijd inspirerend!
Groetjes,

Marjolein

Je@net zei

Gezellig zo'n workshopdagje met elkaar!
En wat een prachtige kaarten heb je gemaakt.
Ze zijn allebei hel erg mooi geworden!
Fijne Paasdagen, Marjan!

Ans Gilbert zei

Hoi Marjan,
Het is hierin het noorden wel zonnig,maar erg fris, dus ik weet niet of we wel zo'm mooi paasweekend, zullen krijgen..Wat heb je 2 prachtkaarten gemaakt, ik vind de 2de ook erg gaaf, wat ziet dat er mooi uit en ook qua afwerking super..wens je een fijn weekend, liefs Ans

Margot zei

Die tweede kaart is ook gaaf geworden zeg!

Misseke zei

2 schitterende kaartjes Marjan - supermooi gedaan. De 2de vind ik heel gaaf.

Groetjes,
Misseke

Miranda Mols Stampin Utopia zei

2 prachtige kaartjes. De 2de is heel erg apart. En het weer....de Belg zegt dat het gewoon normaal wordt, maar 16 graden, kans op een bui....we zullen zien...

Aleida zei

Leuke dingen geleerd, daar ben je de paasdagen nog wel zoet mee. en super kaarten gemaakt, SU maar toch helemaal Marjan!
Fijne Pasen!

Aleida zei

Leuke dingen heb je geleerd, daar kun je je de paasdagen wel mee vermaken! De kaarten zijn SU maar zeker met een Marjan-touch.
Fijne Pasen!

Henriëtte zei

Wat een prachtige kaarten, vooral die tweede zeg, die vind ik helemaal super. Lekker simpel maar supermooi vind ik die.

Groetjes Henriëtte

Sophie zei

Zwei einzigartig schöne und ganz ausgefallene Karten.
Tolle Ideen, und es ist immer deine ganz persönliche "Handschrift" zu erkennen. Bravo!

Schöne Ostertage mit ganz viel Sonnenschein
Sophie

Unknown zei

Wat gaaf Marjan! Ben zelf helemaal wég van je tweede, vind 'm echt waanzinnig mooi! Fijne Paasdagen, groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Trudy zei

Je kaart is weer prachtig Marjan!!
Groetjes Trudy

Ellen zei

Was vast heel gezellig! De resultaten zijn prachtig.
Gezellige paasdagen, Ellen

Miranda V zei

Super leuk, jouw diversiteit. Ze zijn allebei heel anders, maar hebben ook iets gemeen: ik vind ze allebei mooi. ;-) Gezellige kleuren op de eerste kaart. De tweede is ook echt super mooi qua kleur en opmaak!

Ingrid Reyners zei

Wat een mooie resultaten heb je gemaakt Marjan, na een leuk workshop, ik vind het altijd geweldig om weer eens wat anders te leren, bij anderen in de keuken te kijken. Heel gezellig in ieder geval, en je hebt weer nieuwe ideetje en technieken op gedaan. Fijn paasweekeinde geniet er van. Groetjes, Ingrid.

Wilma zei

oooh, die tweede....helemaal mijn ding dat wit op kraft!!!Staat hoog op mijn to do lijst ;)
De eerste is gewoon weer mooi en strak.

Tinie zei

Geweldig leuke kaarten, Marjan!!
Helemaal gezellig zo met elkaar!
Groetjes Tinie

José zei

Ze zijn beiden weer erg mooi Marjan

Mona Pendleton zei

Gorgeous card Marjan! Love all the pretty blossoms on the first and fabulous texture on the second! Have a great weekend!

!neke zei

Hè,Marjan! Vanuit LA hallo!
Mooie kaarten!

Mariken zei

Wat een gave kaarten, ze zijn allebei super! Fijn spul he, dat SU?!
Gezellige paasdagen, groetjes, Mariken

Marianne Schut zei

Hai Marjan, wat een super kaartjes weer, die tagtopper is echt een uitkomst he! Ik heb hem al een aantal keren mogen lenen van Samantha en vind hem zo leuk! Ook de techniek van je tweede kaartje is weer zo mooi! Heel gezellige paasdagen gewenst!
Liefs, Marianne

ida zei

Supermooie kaarten heb je gemaakt Marjan', gezellig zo'n meeting met workshops!
Fijne dagen!

Jolanda Cuper zei

Wow wat heb je dat allemaal weer mooi gemaakt!
Fijne Pasen!
Groetjes Jolanda

Jacqueline (Sjakkie) zei

Het zijn 2 prachtige kaartjes Marjan!
Fijne paasdagen.
Groetjes van Jacqueline

GerJanne zei

Ha Marjan,
wat een gave kaarten heb je gemaakt. Die bovenste heb ik ook een keer gemaakt op een workshop. Hij lijkt er tenminste erg op. Heel mooi! Je tweede is ook een plaatje!! Mooie combi van kraft en wit.
Heel fijne dagen gewenst. Geniet ervan!
GerJanne

Anneke zei

Wat een leuk effect. En je hebt er een prachtige kaart van gemaakt.
Groetjes Anneke.

Renate zei

2 heel verschillende kaartjes, maar wel allebei super leuk gemaakt. De Petite Petals heb ik boven aan mijn verlanglijstje staan.

-xies- Renate.

Nadine zei

Ik loop hopeloos achter op je blog, zie ik! Wat heb je gave en vooral gevarieerde kaarten gemaakt, heel mooi om te zien. Jij bent toch ook van alle markten thuis he? LEUK!!!

Pet73 zei

Fabulous cards, each one a beauty!

Sue Lelli zei

BOTH are Beautiful! Looks like you had a FUN time!