dinsdag 15 april 2014

Liftchallenge # 64

Goedemorgen!

Deze keer is Nadine aan de beurt voor het kiezen van een liftkaart en zij viel voor deze kaart met strookjes, die ze vond op Two Peas in a bucket

 
 Mijn versie:


Gemaakt met strookjes papier van Stampin Up. Het zou ook kunnen met tape of gestempelde strookjes.
Omdat ik de techniek zo leuk vond heb ik er nog een driehoekig model van gemaakt ook:


Lekker strakke kaartjes zijn het geworden en leuk om te maken. 
Wij worden deze keer gesponsord door Harlekino met een cadeaubon. Doen jullie mee? Je hebt de tijd tot vrijdagavond 25 april 18.00 uur. Onze sluiting is iets eerder geworden, zo hebben we meer tijd om naar de inzendingen te kijken en te stemmen. Succes en veel plezier!

Een fijne dag!



 photo Signature.png

53 opmerkingen:

  1. Geweldig wat zijn het weer prachtige strakke kaartjes geworden en zo mooi van kleur ook.
    Super die driehoek kaart . Weer erg leuk gemaakt Marjan!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, gaaf hoor! Heel vrolijk en mooi strak!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gaaf en die driehoek helemaal!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze tof, en vooral die driehoek. Je hebt er zoveel werk van gemaakt, erg leuk! En dat zwart doet het helemaal spreken, top!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf is het zeker en leuk om te maken, een heeeeeele tijd geleden heb ik ook kaarten gemaakt met stroken en tussen de strookjes glitter gebruikt. Dat ziet er ook flitsend uit hoor. Jouw driehoek is ook weer erg origineel!
    Fijne dag en bedankt voor al jouw leuke berichtjes op mijn blog, Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een strakke uitvoering! Ik ben er helemaal weg van! Het andere modelletje is ook al zo leuk!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi Marjan, gave kleurtjes bij elkaar!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beide kaart zijn prachtig! Heerlijke vrolijke kleurtjes.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marjan,
    het ziet er super uit..maar ik denk dan meteen hoe ga je beginnen.. je driehoek is ook gaaf...liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel gaaf gedaan een prachtige kaart Marjan.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat mooi, Marjan.
    Gave kleurencombi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Supergaaf gemaakt!! Grafisch heel sterk design! Heb nog nooit meegedaan, maar mijn handen beginnen hier wel van te jeuken, ha, ha, zou best mee willen doen!
    Groetjes,

    Marjolein

    ps. die driehoek kaart vind ik heel origineel en daar past het strakke grafische patroon prachtig bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig vind ik het maar het lijkt me heel bewerkelijk. De driehoek is ook heel erg mooi en origineel en de kelrutjes passen perfect bij elkaar!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie strakke kaarten. Leuk die driehoek!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow Marjan, wat leuk zeg! Vind die driehoekige kaart ook geweldig. Wat een werk, maar wat ziet het er goed uit. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. These are wonderful! What a fantastic way to use left over papers!
    Great work :)

    Hugs, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super!! Leuke kleurtjes en een heel mooie kaart geworden!!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beide kaarten zijn prachtig, lekker strak en fris van kleur, mooi hoor, gr Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele mooie kleurtjes Marjan het ziet er makkelijk uit, maar het is nog een heel precies klusje volgens mij en bij jou ziet het er bijzonder strak uit!
    Fijne dag verder en groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele leuke kaartjes Marjan! Leuk zo met alle strookjes.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Your version is great! Especially triangle card is so unusual!!! Love both of them!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. 2 toppertjes!
    Mooi gemaakt, de kleurtjes zijn ook een hele toffe combi!
    En wat gaaf dat je nog een driehoek variant hebt gemaakt!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Geweldig Marjan, wat een super mooie uitwerkingen heb jij er weer van gemaakt! Super origineel de driehoek ook! Knap stukje strookjes werk, hihi! Leuk ook het papier van SU! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo weer iets andere heel leuk geworden.Gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Super leuke lift Marjan, mooie kleuren en patronen heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. What a great way to use all the washi tape in ones stash!! Love both your cards...the angled one is clever!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. mooi gelift, mooi met het zwart, dat maakt het wat sprekender en de kleuren komen mooi tot hun recht.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuk! Lekker strak, super fijne kleuren samen! Je driehoek kaart vind ik helemaal een topper!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat grappig dat je met die strakke stroken zo'n stijlvolle kaart hebt weten te maken Marjan! Het papier past supergoed bij elkaar, ook ik vind je driehoekkaart top! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat zijn ze weer prachtig Marjan! Mooie kleuren. De driehoekkaart vind ik helemaal supers.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Je driehoek kaart is helemaal geweldig!
    Je laat zien dat zwart ook erg mooi te combineren valt.
    Veel succes!

    groetjes Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wauw wat een mooie kleuren, prachtige uitwerking van de kiftkaart!! Prachtig ook je driehoekmodel!!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtig Marjan, vooral de driehoek spreekt me enorm aan

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een mooi effect!! Prachtige kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Prachtig weer Marjan, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een mooie strakke versies heb je ervan gemaakt Marjan, heel apart ook die driehoek. Ik vind het zwart eronder ook heel sprekend net of het je kaart meer diepte geeft

    BeantwoordenVerwijderen
  37. wat ben jij hier toch goed in Marjan.
    strak, maar oh zo mooi en het design is weer super.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  38. En zoals gewoonlijk vind ik jouw uitwerking weer mooier dan de voorbeeldkaart zelf :-) Prachtig gedaan! Door de zwarte randjes komen de kleuren nog veel mooier uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Twee hele mooie, vrolijke kaarten! Lijkt me een verschrikkelijk werk met alle strookjes maar het resultaat is geweldig! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat zijn je kaarten leuk geworden met die strookjes. Toppertjes hoor.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Heel leuk gedaan! Ze springen er wel uit.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Prachtige kleuren-combinaties met die stroken papier !!
    Mooie kaarten heb je gemaakt.
    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wauw! Dit is ontzettend gaaf gemaakt. Het is ook een erg liftable kaartje.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Aaaah, perfect! Die ga ik ook een keertje doen! Ik heb al een paar kaarten gemaakt uit de liftchallenge, alleen kan ik ze nog niet posten. Ik vind het heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat zijn ze leuk! Vooral de driehoek vind ik geweldig. De kleurtjes zijn mooi. Maar ja, Stampin' Up hè, dan zit het qua kleuren altijd goed!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Mooi, dat driekhoekkaartje vind ik super!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Schitterende liftkaart heb je gemaakt Marjan - mooie kleurtjes heb je gebruikt en superleuk gedaan. Ook je driehoekige versie vind ik supermooi geworden.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Die swart buitelyne maak die kaartjie so dramaties Marjan!
    Ek hou sommer baie daarvan!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. I am new to this site. What is a lift card and how did you make the stripes so even? Thank you, beautiful work!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. I couldn't find your e-mail, so I am answering here. A lift card is a card made by someone else that you take as an example for your own. You can lift exactly or bring in your own input. The stripes are handcut, you have to be very precise to get them even. Thank you for your comment!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. What BEAUTIFUL cards you made from left overs! LOVE your vibrant colors!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een berichtje achterlaat, ik ben er heel blij mee!
Thanks for your comment, they make me happy!