woensdag 18 juni 2014

Kaart in de vorm van een bloem

Goedemorgen!

Zo, onze week vakantie zit er weer op, we hebben ervan genoten, veel mooi weer gehad. Maar ik hoef pas donderdag weer aan het werk.
Al ik het zo las ben ik niet de enige die niet zoveel heeft met voetbal, maar zelfs ik heb toch afgelopen vrijdag in spanning zitten meekijken, want het was toch wel een spectaculaire overwinning!

Deze kaart heb ik al even geleden gemaakt m.b.v. de mallen van Stampin Up: Floral Frames. Met posten ging er iets mis, ik publiceerde hem op de verkeerde datum, dus sommigen zullen hem al even gezien hebben. :)  Tja, soms overkomt me dat nog, al blog ik al jaren!



De kaart bestaat geheel uit cardstock. Alle onderdelen behalve de doily zijn bewerkt met inkt. De doily en de bloem komen uit de Silhouette.
Stansje Congrats van Marianne Design. Vlindertjes Martha Stewart, embossingfolder.
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

En dan wil ik graag nog de armbandjes laten zien die ik besteld heb bij Cornelie, voor mij en voor mijn dochter Claire. Heb gepoogd er goede foto´s van te maken, we zijn er allebei heel erg blij mee. Haar sieradenblog vind je hier.

 Deze voor mij, dit is de combinatie:


 Hieronder de wrap armband


En de twee losse erbij


 Deze voor mijn dochter:

 Gaaf hè??


Ik wens jullie een fijne dag! Morgen krijg ik mijn kleintje weer een dagje hier, gezellig. Ze kletst al zo goed, elke dag komen er weer nieuwe woordjes bij en zelfs zinnetjes. Leuk hoor!

  photo Signature.png

36 opmerkingen:

Miranda V zei

Ik had hem al kunnen bewonderen inderdaad. Ik deed het pas ook verkeerd, ik publiceerde hem perongeluk op een dag in een maand eerder! Oeps! Maar je kaart is mooi. Verrassend van kleur en een hele leuke vorm. Gezellig dat je kleindochter weer langs komt, ik ben altijd zo verbaasd hoe jong ze al zo wijs zijn! Groetjes, Miranda

Miranda V zei

Oh ja, de armbanden van Cornelie zijn érg mooi. De kleuren matchen prachtig en ze zijn allemaal super leuk met de verschillende kralen en hangertjes er bij. Veel plezier mee!

Romy zei

Oh, dat is een leukerd! Lekker vrolijke kleuren en prachtige laagjes. De vlinders maken het helemaal af.
De armbanden zien er ook super uit trouwens!

Ans Gilbert zei

Hoi Marjan,
Gezellig zo'n dagje met je kleindochter en nu vooral, als ze veel begint te praten...de armbandjes van Cornelie zijn prachtig en natuurlijk is je kaart ook weer klasse, wat een mooie kleuren bij elkaar, super gedaan...liefs Ans

Marjanne zei

Prachtig je bloem! Zo fleurig! ! En die armbandjes zijn prachtig, ik ga er gauw even kijken!

Cornelie zei

Ja, ik had je kaart idd al gesneakt hihi, maar hebben we dat allemaal niet eens zo af en toe?
Erg mooi trouwens, super met alleen cardstock!
Erg leuk dat je de foto's op je blog zet van de armbandjes. Nog bedankt voor het maken!

Marfien zei

Was al bijna bang dat ik weer een virus op mijn computer had . . . Mooi model deze kaart en frisse kleurtjes, de armbandjes zijn echt mooi en ik hoop ook fijn om te dragen. De kleinkinderen zijn in de ban van de Loom, gelukkig een rage waar ze ook nog iets van leren

Mary zei

Weer een erg leuke kaart Marjan! De vorm is heel mooi en apart, evenals de kleurencombinatie.
Geniet van je kleindochter dag!! Wat leuk dat het al zo'n kwebbelkous is! Gezellig!
Je armbandjes zijn idd erg gaaf!!
Fijne dag, groetjes Mary

Алексровер Анна zei

Oh! Soooo beautiful and noble jewelry, and very original blooming card! Great work!!!

Maartje zei

O, wat een gave kaart! Je kleurgebruik is super! En die armbanden... zag ze op Cornelie d'r blog: echt héél erg mooi! Geniet ervan!

Unknown zei

Heerlijk een dagje lekker met je kleindochter bezig zijn. Het gaat toch al zo hard vind ik. Mooie armbandjes, lieve kleurtjes.
Prachtige kaart heb je weer gemaakt, lekker frisse kleurtjes, gr. Hennie

Judith zei

Wat een prachtige kaart!! Leuk die bloemvorm!
En wat heb je prachtige armbanden laten maken. Die kleurencombi, zo mooi!
Fijne dag!

Groetjes Judith

GerJanne zei

Hai Marjan,
ik zag gisteren al een klein fotootje in mijn zijbalk verschijnen, maar nog niet op jouw blog. De kaart is mooi van vorm, echt opvallend! Ook de aankleding heb je heel mooi gecombineerd met kleuren.
De armbanden zijn supermooi! Ben benieuwd wanneer Emmy de eerste echte Cornelie van je krijgt.
Geniet maar heerlijk van je kleindochter! voor je 't weet zit ze hele dagen op school (of komt ze dan bij jou in de klas?) Oh ja, en helemaal niet erg dat je niet meedoet met de candy. Ik heb liever dat je het gewoon zegt, dan meedoet om het meedoen.
Lieve groet,
GerJanne

Scraptastische hobby zei

Hoi Marjan,
Wat ben je creatief geweest in afwezigheid van mij, maar ik heb alles weer zitten bewonderen hoor!
en ben weer helemaal bij!!! Je kaartjes zijn stuk voor stuk weer super en de prachtige armbanden van Cornelie zijn in prachtige kleuren....mooi uitgezocht! en worden vast met veel plezier gedragen!
lieve groetjes van Gerie

Misseke zei

Schitterend kaartje heb je gemaakt Marjan - vrolijk van kleur en superleuk gedaan.
Supermooie armbandjes heeft Cornelie gemaakt, prachtige kleurtjes heeft ze gebruikt.
Groetjes,
Misseke

Jeannette zei

Hoi Marjan, ik had je prachtige kaart nog niet gezien, even een tijdje "ontblogd" geweest, te weinig of geen inspiratie en druk met andere dingen, ik zie wel dat ik veel moois heb gemist. Mooie armbandjes hebben jullie uitgekozen, veel plezier met je kleinkind vandaag, groetjes Jeannette

Mieke zei

Wat een mooie kaart, mooie vorm van bloem ook.
Mooi die armbandjes!

Berlinde zei

Prachtige kaart Marjan, heel mooie vorm en die kleuren zijn super!
De armbandjes zijn ook supermooi!
Lieve groetjes, Berlinde

!neke zei

Begreep er al niets van, kon die kaart niet vinden!
Hij is leuk en de ambandjes zijn erg mooi!

Unknown zei

Heerlijk, wat een binnenkomer, deze prachtige bloem! Geweldige vorm ook! En wat zul je genieten van de nieuwe sierraden, een beetje vrouw houdt wel van al deze fraaie bling bling! Geniet van je kleindochter morgen! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Aartje zei

Dit is weer zo'n echt M@rjan kaart, prachtige vorm en kleuren.
Groeten, Aartje
P.s. De armbanden zijn okk heel mooi, ik snap dat jullie daar heel blij mee zijn.

Wilma zei

Prachtige bloem Marjan!!!
De armbanden zijn super!
Veel plezier morgen met Emmy.

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Mooi resultaat Marjan (ook al staat er een dikke P van Pinterest in het midden)...de arbandjes zijn schattig.
groetjes, Alie

Tineke van der Linden zei

Schitterende bloemkaart! Heel mooi van kleur en model. Ik had 'em nog niet gespot. Door de drukke week heb ik weinig tot niet geblogd. Gelukkig ben ik de enige niet die zoiets overkomt, ook al blog ik al wat jaartjes. Soms doen we dingen gedachteloos...
Prachtig zijn de armbanden ook.
Morgen een gezellige dag met Emmy! Wat worden ze lekker groot en bijdehand hè? Wel gezellig dat ze al zo lekker kletsen ;-)
Groetjes Tineke

Colleen zei

Awesome card, Marjan! And those bracelets are too gorgeous...Cornelie does fabulous work!

Mona Pendleton zei

Such a pretty card Marjan! Love the fun shape and beautiful colors! Very pretty bracelets too :)

ida zei

Prachtige kaart wat een mooie vorm!.. de sieraden zijn ook gaaf!

Charlotte zei

Schitterende kaart Marjan!
De kleuren zijn geweldig, en met dat zwart erbij, ik zou het niet durven maar het werkt super goed!
Ook de armbanden zijn leuk.
Fijne avond,
Charlotte

Viv zei

Een echte prachtkaart, Marjan! Heerlijk vrolijk.
De armbandjes zijn werkelijk pareltjes, geweldig mooi!

Groetjes Viv

Anneke zei

hoi Marjan
wat een prachtige kaart en de mallen zijn dan ook geweldig om mee te werken.
hele mooie kleuren waar men vrolijk van wordt.
maar jij kan ook alles he? want je armbandjes zijn zo mooi.
hele fijne week en liefs van An

Wilma zei

Prachtig en de kaart en de armbanden!!!!

Willy zei

Wat een super mooie kaart Marjan, leuk modelletje! Zag hem idd al even in mijn blogrol voorbij komen :) en wat een prachtige sieraden, je foto's ervan laten ze volledig tot hun recht komen hóór!!

Aletta zei

Gave kaart !!!!
En de sieraden mogen er ook zeker zijn, prachtig hoor.
Groetjes Aletta

José zei

Prachtige bloemkaart Marjan, leuk zijn die nestlagen. Ook de Sihouette heeft haar werk weer gedaan zie ik.
Prachtige armbanden heeft Cornelie gemaakt, genieten hoor.
Gezellig dat je kleindochter morgen weer langs komt

Pet73 zei

Wow, love this shaped card! Great choice of colours, too!

Deborah zei

Wauuuw! Deze is echt mijn favoriete kaart!!! Prachtige kleuren!
Ik ben zeker mocht ik jou een krant geven, dat je er toch nog iets prachtigs van kan maken!
Liefs, Deborah