dinsdag 10 juni 2014

Liftchallenge #68

Goedemorgen!

Wat een leuke enthousiaste deelname aan de vorige challenge! Deze nieuwe is er weer een die in mijn ogen erg leuk is om aan mee te doen en is verzonnen door Cornelie. 



Verwerk een schudgedeelte  in je kaart/tag. Dus de invulling is vrij, de foto is ter inspiratie. Op ons blog meer inspiratie kaartjes.

Ik vond het zo leuk dat ik er twee gemaakt heb, eerst een voor mijn kleindochtertje, ze is pas jarig in september, maar dit leek me een leuk idee voor haar verjaardagskaart.


Ze is gek op Dora en natuurlijk werd het daarom een Dora kaart. De afbeelding komt van Internet en die heb ik met de Silhouette uitgesneden. Het papier is van het Kruidvat. Wat ponshartjes voor in het schudgedeelte. Dat is verhoogd en afgeplakt met een stukje doorzichtig plastic van een verpakking. De letters en cijfers zijn van Quickutz.

De tweede:


Dit model komt uit de Silhouette. Om een schudgedeelte te creëren heb ik aan de binnenkant een verhoogd gedeelte geplakt. Erin zitten kleine rondjes gemaakt met de perforator en kleine kraaltjes. Het papier is al heel oud en de merknaam weet ik niet meer. Vlinder Memorybox, letters Silhouette.

Deze keer worden we gesponsord door Harlekino met een cadeaubon. Op ons blog vind je meer inspiratiekaarten en kun je de mooie kaarten van mijn teamgenootjes Cornelie en Nadine en van onze gastdesigner Jeanet vinden. Je hebt de tijd tot vrijdag 20 juni 18.00 uur. Doen jullie mee? Veel plezier!

En dan nog een welkom aan mijn nieuwe volgers!

Fijne dag!
  photo Signature.png

41 opmerkingen:

Cornelie zei

Jij was ook lekker bezig! Dora vind ik superleuk. maar de tweede vind ik zó mooi!! Maar dat wist je al...

Je@net zei

Twee prachtige kaarten, Marjan, en wat zal Emmy haar kaart mooi vinden!

Nelleke zei

O, wat een uitdaging, nog nooit gemaakt, zou het er nu dan toch van komen? Gaaf zijn je kaarten. Ze hebben alle 2 iets bijzonders. Eigenlijk kan ik niet zeggen welke de mooiste is, omdat ze zo verschillend zijn en voor wie ze zijn. Groetjes, Nelleke

Irene zei

Heel verschilend maar allebei super leuk en heel kleurrijk Marjan!!!

xx Irene

Henriëtte zei

Wat zijn je kaarten leuk geworden Marjan, lekker vrolijk van kleur ook.
groetjes Henriëtte

Brendaxx zei

Super natuurlijk die Dora-kaart voor Emmy, die vindt ze geweldig ;) Je andere schudkaart vind ik ook ontzettend mooi geworden, die kleurtjes ook en die letters, zó gaaf gedaan! Ik ga snel bij Cornelie en Nadine kijken wat zij gemaakt hebben voor deze liftchallenge!
Fijne dag!

Lia zei

Beide zijn heel leuk en heel mooi, leuk een Dora kaart voor Emmy, de 2e is echt heel mooi,
groetjes Lia

Stella zei

Ik ben helemaal onder de indruk. Je hebt er werk van gemaakt en dat zie ik:). Die Dora kaart vind ik zo schattig; lief!! Je tweede kaart is ook al zo;n juweel. Mooi ontwerp en de kleuren spreken mij heel erg aan. Helder, modern en toch een mooi zacht tintje door het bloemenpatroon. Ik kan aan de bal wan tik heb nog nooit zo'n shakerkaart. Ben de eerste dagen denk ik wel zoet :)
Fijne dag!

Ellen zei

Wat een gave voorbeelden! De Dora-kaart voor Emmy is natuurlijk helemaal leuk. Jammer dat je nog tot september moet wachten om haar reactie ie zien. Nummer twee ziet er ook prachtig uit. Gaaf dat het een bijzonder model is.
Groetjes, Ellen

Willy zei

Wat een super leuke uitdaging en wat een prachtige kaarten heb je gemaakt. Je Dora kaart is echt een plaatje geworden en kan volgens mij zo in de winkel! Ook je andere kaart vind ik super en erg origineel!!

Misseke zei

Wat een leuke schudkaartjes heb je gemaakt Marjan - beiden superleuk gedaan en super geslaagd.
Groetjes,
Misseke

!neke zei

Leuke kaarten!
Heb nog nooit een schudkaart gemaakt!
Ga er tijd voor maken ! Hoop ik......

Anne zei

Beautiful creations, love them both! Such great colors and style. :)

Hugs, Anne.

KarinsArtScrap zei

de eerste is zo leuk en lief en de tweede een hele mooie fleurige kaart Marjan.

gr karin

Unknown zei

wat een prachtige en leuke kaartjes, je kleindochter zal er heel blij mee zijn, met Dora, hartstikke leuk, gr. Hennie

Lindeke zei

Prachtige schudkaarten heb je gemaakt Marjan! vooral het Dorakaartje vind ik supermooi! En wat is Emmy een schatje!! Ze vind de kaart vast heel leuk! Groetjes, Linda

Karin zei

Prachtige kaartjes Marjan, ik vind het kaartje voor je kleindochter ook erg leuk!
gr. Karin

Kaartenkraam zei

Wat heb ik veel schudkaarten gemaakt vele jaren geleden, als ik de tijd kan vinden......
De Dora kaart vind ik hartstikke leuk en een op en top kinderkaart, de tweede vind ik heel mooi.

groetjes van Ank

Mieke zei

Wat een super leuke kaarten!

Josje zei

Je hebt super mooie kaarten gemaakt!! TOP

Ans Gilbert zei

Hoi Marjan,
De kaart voor Emmy is prachtig, leuk met Dora en de andere is ook geweldig mooi, mijn complimenten, liefs Ans

Miranda V zei

Heel verschillend, maar allebei lekker vrolijk. Leuk zeg, daardoor wil ik ook aan de slag!

José zei

Prachtige schudkaarten Marjan, die Dora kaart is super leuk, kan me voorstellen dat je uitkijkt naar haar reactie. Dat je zo'n plaatje van internet zo mooi uit kunt snijden met de Silhouette, ik heb geen idee wat ik me bij dat apparaat moet voorstellen, ik heb al wel bijna tien jaar een Cricut, maar daar kan ik alleen cassettes in gebruiken.
De onderste vind ik gewoon heel mooi om te zien, lekkere fleurige kleuren heb je gebruikt

Romy zei

Wauw zeg, die zijn leuk! De tweede is elegant en kleurrijk tegelijk en de eerste is lekker vrolijk en meisjesachtig - perfect voor Emmy! Wat zal ze blij zijn met zo'n Dora kaartje.

Juisie zei

Wat een leuke kaarten zeg! Ik moet altijd erg nadenken over de vulling in zo'n schudgedeelte, maar de perforator erbij pakken kan natuurlijk ook! goed idee, leuk effect! groetjes Joyce

Judith zei

Wat een prachtige kaarten Marjan! Zo leuk de Dorakaart voor je kleindochter. Deze heb je al mooi op tijd klaar!

Groetjes Judith

Els zei

Wat een prachtige kaarten en die voor Emmy is zo schattig.
Ze zal er dan vast heel blij mee zijn.
Groetjes, Els

GerJanne zei

Hoi Marjan,
wat een enige kaart voor Emmy! Dora is natuurlijk 'hot' op de leeftijd! Echt superleuk. Je andere kaart had ik al gezien op het liftblog en is ook prachtig. De kleuren zijn super!
Groetjes,
GerJanne

Marlies zei

Twee hele mooie originele kaarten. Je kaart voor Emmy is zooo schattig, wat zal ze die leuk vinden en de andere is een en al vrolijkheid met die kleuren. Prachtig! groetjes, Marlies

Colien zei

Wat een gave kaartjes, elk op hun eigen manier! Emmy zal die van Dora wel kunnen waarderen, lijkt me! En de onderste is werkelijk prachtig, wat een mooie, heldere kleuren!
grtz.Colien

Viv zei

Wat een GEWELDIGE kaartjes!!!! De Dora kaart vind ik echt het einde :) Zal Emmy ook wel vinden!

Groetjes Viv

Ingrid Reyners zei

Wat een leuk idee een schudkaart maken. Je kan er ook heel veel kanten mee op. En wat geweldig die Dora kaart voor Emmy, wat zal ze dat leuk vinden!, je andere schudkaart is anders maar ook heel mooi gemaakt. Ideetjes genoeg als ik jullie voorbeelden zie. Dat wordt weer bedenken WAT ik ga maken. Komt goed. Fijne dag, groetjes, Ingrid.

Mary zei

Leuke uitdaging!! Ik heb nog nooit een schudkaart gemaakt , ik ga proberen mee te doen!
Jouw kaartjes zijn beide erg leuk. Maar die voor Emmy springt er toch wel uit!! Wat zal ze het 'schudden' leuk vinden!!
Groetjes Mary

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Prachtige schudkaart Marjan! En alvast gefeliciteerd met je Emmy...ze zal de schudkaart geweldig vinden.
groetjes, Alie

Unknown zei

Goed bezig Marjan! Wat zal jullie kleine meid jouw Dora kaart straks enig vinden! Ik zie haar in gedachten al heen en weer schudden ;-) En je tweede is ook al zo super, zo heerlijk zomers! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Nadine zei

Twee heel verschillende kaartjes, zo leuk! Die voor Emmy is super schattig en die twee vind ik weer heel sierlijk en mooi! Knap gedaan!

Wilma zei

Wat een vrolijke schudkaarten!

Gerdine zei

Ze zijn allebei heel gaaf!! Wow!

Алексровер Анна zei

Your works are full of positive 100%!!!!!!!!

Pet73 zei

These are fabulous!

Sue Lelli zei

LOVE them both but that Dora one must have made her very Happy!