maandag 9 januari 2017

Terug van ...

..... weggeweest! Vroeg in de avond thuis gekomen.

Twee fijne weken hebben we doorgebracht op het eiland Tenerife, waar we een huis gehuurd hadden aan de oost kust in een klein voormalig vissersplaatsje. We hebben er niet heel veel gedaan, maar voornamelijk genoten van de rust en de zon. En natuurlijk ook wat mooie dingen van het eiland bekeken. Het was heerlijk!!




En hoe leuk was het dat ik zag dat ik met deze kaart won bij Time Out Challenges. Binnenkort mag ik er gast designer zijn.

Kaartjes maken zal ik deze week hopelijk ook nog kunnen doen, en er moet natuurlijk ook weer gewerkt worden. Maar iets laten zien moet nog even wachten. Voor de hobby had ik voor de vakantie weinig tijd. Komt wel weer.

In ieder geval hartelijk dank voor de reacties op mijn twee ingeplande posts hieronder, erg leuk dat jullie de moeite namen! Ik kom snel weer even buurten.

Groetjes, Marjan

28 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's, Marjan. Fijn dat jullie zo genoten hebben.
    En gefeliciteerd met je winnende kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat heeerlijk.....ik word wel een heeel klein beetje jaloers als ik die mooie foto's zie. Nee hoor.....ik vind het super dat je zo hebt kunnen genieten, je hebt het verdiend. Nu weer aan de dagelijkse dingen hè meis...zo gaat dat maar als we dan maar waarderen dat we dit allemaal kunnen en mogen doen dan zijn we ook in de gewone dingen heel gelukkig toch?
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Wat een prachtige foto's, heel mooi daar
    en rustig ziet het eruit, lekker ontspannen
    en bijkomen. Gefeliciteerd met je kaartje ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke fotos! Jullie hebben heerlijk weer gehad. Oh en dan is het wel erg koud hier he. Ik hoop dat je snel nog wat tijd vind voor je hobby Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's en dat is heerlijk genieten op zo'n mooi eiland.
    Gefeliciteerd met je gewonnen kaart en dat je gast designer mag zijn.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk, zeker na zo'n drukke tijd is het fijn om even bij te tanken!
    Proficiat met het winnen en leuk dat je gastdesigner mag zijn!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat jullie het zo heerlijk hebben gehad! Ik ben alvast benieuwd welke inspiratie je deze heerlijke rustvakantie heeft gegeven! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet dat er heerlijk uit Marjan...lekker genieten en bijgetankt voor een creatief jaar!
    Gefeliciteerd met je winnende kaart...hij is ook super!
    Gr Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie collage van je vakantiefoto's!
    Ik kijk al weer uit naar je volgende creatie!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat was heerlijk genieten!
    En je geplande kaart was echt heel mooi. Leuke challenge trouwens!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooie foto's Marjan en gefeliciteerd met je kaart
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat fijn dat jullie zo genoten hebben! Het ziet er ook super mooi uit op de foto's!
    Jullie kunnen het nieuwe jaar heerlijk relaxed beginnen na zo'n mooie vakantie.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige foto's Marjan, ziet er uit als twee heerlijke weken! Hoop dat je na alle drukte van afgelopen jaar weer een beetje opgeladen bent. Volgens mij had je het wel even nodig. En proficiat met je kaart, hij is dan ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ah, wat lijkt me dat bijzonder, om in de winter naar een warm oord te gaan. Als je dan terug bent, moet je denk ik echt even omschakelen...
    Succes met wennen, of zit je alweer in het ritme?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Marjan,what wonderful pictures, a lot of blue sky, bright rich colors! it was a great vacation! These bright colors passed to your card! I wish a good mood!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk jullie vakantie! En wat super leuk dat je gewonnen hebt met die mooie vrolijke kaart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Klinkt als een heerlijke vakantie! Enne we zien je heel graag als Gast-Designer bij TIME OUT! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie foto's Marjan !
    Leuk dat jullie een fijne vakantie hebben gehad . Gefeliciteerd met je gewonnen kaartje .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Welkom thuis! Fijn dat jullie zo hebben genoten+ dat zie ik ook in de foto´s. Heerlijk! Succes met alle druke+ het moet allemaal weer opstarten. Neem de tijd en geniet nog even na! En gefeliciteerd met je kaartje+ ze boffen met zo´n GD :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ohhh wat heerlijk, twee weekjes in de zon terwijl hier alle dagen grijs waren! Prachtige foto's Marjan en gefeliciteerd met je prijs, het was dan ook een prachtige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Welcome back and look forward to your card/projects. Love your photos they look ever so relaxing.xx{aNNie}

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige foto's Marjan! Heerlijk weer zo te zien.
    Gefeliciteerd met je winnende kaart. Is ook geweldig mooi!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi hoi Marjan,
    heerlijk een weekje er tussneuit, foto's zien er mooi uit!
    Ben benieuwd naar je volgende creaties!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Marja,
    Wat heb je prachtige foto's van de vakantie gemaakt.....jullie hebben lekker kunnen genieten! Leuk dat je bij thuiskomst zag dat je in de prijzen bent gevallen....dat is nog eens leuk thuiskomen!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Zalig, jullie hebben vast genoten zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie foto's!
    Gefeliciteerd met je mooie winnende kaart!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een berichtje achterlaat, ik ben er heel blij mee!
Thanks for your comment, they make me happy!