zondag 26 februari 2017

DCL # 270

Hoi!

Ben ik weer met de nieuwe challenge van Dutch card Lovers. Deze keer door Rosalien bedacht:

Heerlijk!! Het voorjaar is in aantocht dus laten we het zonnetje weer in huis halen. :)
De opdracht luidt :

Maak een frisse, zonnige en vrolijke Voorjaarskaart. 
Laat je inspireren door de kleuren, bloemen en de mooie blauwe lucht van de foto.

Mijn kaart:



Ik koos voor de Helleborusbloemen van Marianne Design,omdat ik een Helleborus argutifolius in de tuin heb, die bloeit van maart tot mei, echt in de lente dus. Die heeft dan wel geen paarse bloemen, maar lichtgroen, maar de plant is wel een lentebode voor mij net als de bollen natuurlijk.

In het kader een met de computer gemaakte tekst: vertalingen van het woord lente. De rest wijst zich vanzelf.

Onze sponsor is Scrapheap met een bon. Ga zeker ook even de kaartjes van mijn teammaatjes bekijken, de moeite waard! Je hebt de tijd tot vrijdag 10 maart, doe gezellig mee!

Voor mij is de voorjaarsvakantie aangebroken, een weekje niks moeten, heerlijk!



Groetjes, Marjan


38 opmerkingen:

Ellen zei

De paarse Helleborusbloemen zijn prachtig! Voor jou zijn ze nog extra mooi, omdat je ze zo met de lente in jouw eigen tuin associeert. Wat kan een mens daar vrolijk van worden, hè?! Ik ben van de tulpen. Niet in onze tuin, maar wel elke week één of twee vazen vol. En dan ook nog wat potjes met bolletjes. Voorjaar in huis, heerlijk! Mooie kaart dus. Geniet van je vakantie!

Diny zei

Schitterende kleuren....wat een prachtige kaart Marjan!
Groetjes en een fijne zondag,
Diny

Lia zei

Kijk, daar word ik helemaal blij van. Wat een schitterende bloemenkaart Marjan! En een leuke uitdaging op het blog.
Lia xx

Marfien zei

Fris kaartje Marjan, leuke tip, ik zoek nog een plant voor onze tuin die wat eerder en langer bloeit, ga er eens naar kijken . . .

Mariken zei

Heerlijk hè, een weekje vakantie! Even niets hoeven, zalig! Je kaartje is lente ten top! Prachtig zijn de paarse bloemen, en de tekst is ook al zo gaaf! Fijne dagen, en een gezellige zondag!

!neke zei

Helemaal leuk !!!!!

Je@net zei

Een prachtige voorjaarskaart, Marjan. Laat de lente nu maar komen, ik heb er zin in!

Doris knippenenplakken zei

Heerlijke voorjaarskaart mooi deze bloemen leuk met de tekst in het midden .
Heel mooi geheel Marjan !
Groetjes Doris

Ellen zei

Schitterende kaart Marjan...mooi deze Helleborus, ik hou ervan...kreeg er eentje voor mn verjaardag echt prachtig!
Leuk gedaan zo met de tekst...apart bedacht!
Gr Ellen

Margot zei

Dat primavera, wat klinkt dat heerlijk, prachtig woord! En prachtige kaart!

Aletta zei

Superleuke kaart voor een superleuke uitdaging !

Sarah zei

Geweldig mooie kaart. Ik hou van de paarse bloemen en de mooie tekst!

Linda zei

Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt
gr Linda

Scraptastisch zei

Wat gtoch heerlijk al die seizoenen hè Marjan, dan hebben we iedere keer iets om naar uit te kijken en nu weer heerlijk naar het voorjaar toe, maar eerst deze herfstweek nog door, want het weer beloofd niet veel goeds te worden! Maar we vermaken ons evengoed wel toch? ik ben opgevrolijkt door jouw prachtige kaart en zo leuk al die verschillende talen in je tekst! Geniet maar enorm van je vakantie week! Lieve groetjes van Gerie

Sabine zei

Hele mooie kaart heb je gemaakt! Prachtige kleuren Liefs Sabine

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart heb je gemaakt Marjan.
Gr Karin

Thea zei

Prachtig Marjan, we hebben allemaal zo'n zin in het voorjaar maar de komende week ziet het er daar nog niet naar uit. Ik heb me dan ook voorgenomen om de komende week lekker aan de hobby te gaan.

Fijne zondag,
groetjes Thea

Ans Gilbert zei

..en hier is de Voorjaars vakantie voorbij..Je hebt echt een prachtige kaart gemaakt, leuke tekst en mooie bloemen..
geniet van je vakantie, hoop dat jullie beter hebben,
groetjes,
Ans

Kaartenkraam zei

Leuk die tekst in alle talen zo, iets om te onthouden want dat kun je natuurlijk met veel woorden zo doen!
De Helleborus heb je prachtig nagemaakt, het zijn zulke mooie bloemen in heel veel kleuren maar helaas bij mij in de tuin willen ze maar niet bloeien.
Geniet van je vakantieweek, in Overijssel is die al weer voorbij!

groetjes van Ank

Mona Pendleton zei

Gorgeous card Marjan! Those purple blossoms are gorgeous!

Sylvia zei

Hele mooie kaart, Marjan.De teksten zijn leuk gedaan.De helleborus staat er prachtig bij in die mooie paarse kleurtjes.Fijne vakantie.Hopelijk is het bij jou beter hier regent het.

Groetjes, Sylvia.

Groetjes, Sylvia.

Martha zei

Hoi hoi Marjan,
leuk zeg deze kaart, de tekst zo mooi verwerkt en de bloemen springen er gewoonweg van af, zo mooi van kleur!!!
Liefs van martha

Nicole Parmentier zei

Oh heerlijk lente! ik ben er echt aan toe. Het paars uit je kaart is voor mij echt een lentekleur, ik zie de paarse en gele krokusjes al her en der de grond uit piepen als ik de hond uitlaat. Superleuk idee ook die vertalingen in de achtergrond. Topkaartje!!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie bloemen op je kaart Marjan en ze omlijsten zo mooi die gave tekst...leuk bedacht om dat te maken, je moet er maar opkomen :)
Geniet van je weekje en ik hoop dat je voorjaarsweer met een zonnetje mag krijgen.
Lieve groetjes Miranda

Angelique zei

Prachtige kaart, mooie kleurencombinatie en de Helleborusbloemen zijn prachtig. Je vlinderkaart is ook heel erg mooi, zo mooi van kleur. Geniet van je weekje vakantie.
lieve groetjes Angelique

Romy zei

Wat een ontzettend mooie kaart! Ik vind de tekst in meerdere talen heel gaaf en de combinatie van paars en geel is echt verrassend mooi.

Willy zei

Nou jij hebt je echt aan de opdracht gehouden, wat een prachtige frisse, vrolijke voorjaarskaart Marjan!! Geniet van je welverdiende vakantie!

Rosina zei

Heel mooi dit lentekaartje Marjan...schitterend die bloemen...en die tekst is ook een heel mooi detail...

groetjes Rosina

Renate zei

Ohw, ja.... Wat is ie pracht hé, de helleborus. Ik gebruik 'm zelf ook met grote regelmaat.
Heel mooi hoe je je hebt laten inspireren door de foto. Het is een prachtig kaartje.

-xies- Renate.

Sue Lelli zei

Your PRETTY card made me smile! Love your beautiful blooms!

GerJanne zei

Oh wat heerlijk, voor jou begint de vakantie! Ik ga morgen weer an de slag...
Je kaart is heel mooi. Hier bloeien de helleborussen al. Vol knop!
Geniet van je weekje samen met Rob.
GerJanne

Inky and Quirky Designs zei

Oh wow you really are creating such amazing cards Marjan, this one is STUNNING!
hugs
Donna xx

aussie aNNie zei

Beautiful colours here Marjan, stunningly gorgeous as always.xx[aNNie]

maria's knutselplezier zei

Wat prachtig weer Marjan dat paars met groen en wit/zwart super mooi!!! De lente komt zo!!!
Groetjes
Maria

Colien zei

Heel gaaf kaartje, mooi met die paarse Helleborussen! Geniet van de vakantie, even rust!
grtz. Colien

Stella zei

Helleborussen zijn zulke mooie planten; en op jouw kaart vind ik ze beeldschoon. Ik ben zelf fan van de groene en witte variant:)
Knap zoals jij altijd weer met een super mooie uitwerking van de challenge komt. Het is altijd feest als ik hier bij je kom kijken. Wow!

Mary zei

631929Wat een mooie voorjaarskaart Marjan. Je hebt deze pracht bloemen prachtig verwerkt op je kaart.
Geniet van je vakantie.

Mary zei

Hoi Marjan, Mary nog een keerr.....ik zie bij mijn berichtje allerlei getallen staan, dat was natuurlijk niet de bedoeling.......mijn kleindochter heeft van die vliegensvlugge vingertjes, sorry