maandag 17 april 2017

Blogvakantie en weggeefjes

Hoi!

Ik ga er even tussenuit van mijn blog voor onze meivakantie.

Op 27 april ben ik jarig en ik vond het leuk om weer eens wat weg te geven aan mijn trouwe volgers, waarmee ik de meiden bedoel die echt (bijna) altijd de moeite nemen te kijken naar mijn maaksels en een reactie achterlaten. Want die heb ik en die waardeer ik enorm! Ik weet hoeveel tijd het kost.



1.
Memory Box Stans Astrid Circle



2.
Indigo Blu stempel


3.
Tim Holtz Blossom stencil



Je hoeft verder niets te doen, geen foto op je blog, geen vermelding ... alleen hieronder in een reactie je naam en het nummer van je voorkeur als je meedoet.

Ik maak in de tweede week van mei bekend wie de winnaars zijn.

Tot blogs!!

Groetjes, Marjan


39 opmerkingen:

Je@net zei

Wat leuk en lief, Marjan!
Ik doe natuurlijk graag mee en kies dan voor nummer 2.
Een fijne 2e paasdag gewenst en geniet van jullie vakantie!

Angela zei

Wat een ontzettend leuk idee Marjan!
Ik doe niet mee met je weggeefjes.... niet dat ik ze niet leuk vind....maar heb zelf zo ontzettend veel hobbyspullen dat ik door jou op een idee gebracht ben (kun je een idee ook liften hahaha?).
Graag wil ik je een hele fijne (welverdiende) vakantie wensen! Geniet er van!

Irene zei

Die vakantie heb je dik verdiend dus geniet maar volop Marjan. Je kaart komt er aan en je weggevertjes zijn alle 3 prachtig, voor elk wat wils lijkt me!
Gezellige 2e paasdag, liefs XxIrene

Maria V zei

Heerlijk even weg. Ga lekker genieten. Wat een leuke cadeautjes ga je weggeven. Ik vind nr. 1 wel mooi. Wil jij jouw adres naar mij mailen? Zet ik jou op mijn verjaardagskalender ;-)

Danielle zei

Geniet van de meivakantie Marjan, heerlijk!! En wat leuk, zo'n weggeef actie. Ik vind nummer drie erg leuk :-)

Marfien zei

Op jouw verjaardag steek ik de vlag uit en is het MIJN dag. Dit jaar de eerste keer dat we vanuit het huis van mijn dochter onze spulletjes gaan verkopen. Samen met mijn zusje maken wij er een hele happening van. Onze mannen begrijpen hier niets van :-)
Als je je adres even mailt zal ik een kaartje voor je maken. Fijne vakantie toegewenst
Nr. 2 lijkt me leuk om eens uit te proberen

Romy zei

Wat heerlijk, even vakantie! Geniet ervan en alvast gefeliciteerd met je verjaardag!
Wat ontzettend lief dat je iets weggeeft op je blog. Ik vind nr. 1, de stans, prachtig en zou daar wel kans op willen maken :) Fijne tweede paasdag!

sandie zei

What a lovely idea. I like the stamp, number 2 and thanks for the chance to win x

Sabine zei

Alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Wat lief dat je van die mooie cadeautjes uitdeelt. Ik vind de stans van nummer 1 echt geweldig, en zou daar graag kans op maken Liefs Sabine

Ellen zei

Hoi Marjan, wat een superleuke actie van je om dit te doen...ik duim voor nr 2, zo mooi die stempel. Ik wens je een hele leuke vakantie en geniet ervan! Ik ga zelf ook ff weg dus alvast gefeliciteerd met je verjaardag en maak er een moie dag van.
Liefs Ellen

Scraptastisch zei

Heerlijk dat je Mei vakantie hebt Marjan en omdat je ook blogvakantie hebt, feliciteer ik je alvast van harte met je verjaardag! Geniet maar lekker bij wat je gaat doen!
Je hebt prachtige kadootjes om weg te geven Marjan en kies zelf graag voor nr. 3
Nog een fijne tweede Paasdag en tot ergens in Mei!
xx Gerie

Martha zei

Hoi hoi Marjan,
heerlijk evnetjes vakantie!!!
Heel veel plezier met elkaar!!!
Ook een fijne verjaardag ik mail je nog voor je adres ik wil je graag een kaartje toesturen!!
Nummer 1 vind ik erg mooi, dus als ik mag kiezen....
Liefs van Martha

Marja Sch zei

Wat leuk. Ik wens je een heerlijke vakantie en een fijne verjaardag. Nu ik een nieuwe ipad heb is het weer makkelijker om te reageren op blog berichten. De oude wilde niet meer laden en vloog steeds uit de bocht. Groetjes Marja p.s ik vind nr 1 erg leuk.

Colien zei

Wat een leuke, lieve actie, Marjan! Geniet alvast van de meivakantie, heerlijk even rust. En alvast een hele fijne verjaardag, natuurlijk!
grtz. Colien
p.s. ik waag graag een gokje en vind nr. 3 heel leuk.

Sarah zei

Onze vakantie zit erop, de jouwe begint... ik stuur je graag een kaart, mail je me even.
Ik vind de mal van nummer 1 heel mooi en waag graag een kans. Ik volg je blog graag.Altijd inspirerend! ☺

Kaartenkraam zei

Wat leuk dat je dat doet! Ik vind nr. 1 heel mooi.
Je bent dus gelijk met onze koning jarig, alvast een fijne verjaardag gewenst.

groetjes van Ank

Gerrina zei

Geniet nog even van de Pasen en daarna een hele fijne Meivakantie!
Leuk dat je dit doet enne doe graag mee voor nr.3 (niet anders verwacht denk ik?)
Geniet, doe nieuwe energie op en veel ideeën! Groetjes, Gerrina

!neke zei

Allereerst ...fijne vakantie !
Van het weer moet je het hier niet hebben !
Fijne verjaardag ook !!!!
Tot na de vakantie !

Ans Gilbert zei

Hoi Marjan,
jullie hebben wel 2 weken vakantie ? hier in 't Noorden een lang weekend (5 dagen) dan 4 dagen werken en dan nog één week vakantie..Wens jullie een hele fijne vakantie...
De weggeefjes zijn heel erg mooi, maar de stans heb ik en de rest is niet echt mijn zin, dus doe ik niet mee..heeft een ander wat meer kans..
wens je alvast een hele fijne verjaardag,
groetjes,
Ans

Doris knippenenplakken zei

Hoi Marjan ..... De vakantie zit er bijna op .Hopelijk heb je ervan kunnen genieten.
Wens je nog een fijne verjaardag toe al ben ik wat laat .
Doe graag mee met je weggeef actie heb nog niets van de drie mooi spulletjes .
Groetjes Doris

Dora zei

Hoi Marjan, Wat leuk! Alvast gefeliciteerd met je verjaardag en ook met je vakantie fijne dagen toegewenst.
Misschien wil je mij een mailtje sturen met je adres? kan ik je een kaartje sturen.
Fijne dag verder.
P.s Als ik mag kiezen zou ik gaan voor nr3. Dank je wel voor deze actie. Super leuk!

Anita van Merode zei

Hoi Marjan, wat super lief van je! Ja inderdaad het kost inderdaad veel tijd. Dat merk ik nu vooral en moet het de komende tijd even op zijn beloop laten ivm mijn verhuizing. Dus je hebt het vast al gemerkt. Dat ik nu niet langs kom. Waar ik zelf van baal maar het is even niet anders.
Anders loop ik mezelf voorbij een dag na jou verjaardag krijgen we sleutel.....eindelijk en kunnen we volop gaan klussen.
Wens je dus alvast gefeliciteerd! Ik weet niet of ik hierook bij hoor, ik vind alle prijsjes erg mooi!
Gr Anita

Anita van Merode zei

En een fijne mie vakantie!

Mariken zei

Heerlijk...even genieten van de meivakantie. Het is luxe, maar we moeten ook echt hard werken in het onderwijs...Heel veel plezier, hele fijne vrije dagen!! En natuurlijk een gezellige verjaardag.

KarinsArtScrap zei

Heerlijk aan het genieten super Marjan fijn dat je dat kan en doet.
je hebt mooie prijzen weg tegeven en mijn voorkeur gaat uit naar nummer 1 maar ik ben overal tevreden mee want ik heb ze geen van allen, mocht ik 1 van de winnaars zijn.
nog een fijne vacantie.
Gr Karin

Aartje zei

Ha Marjan, of ik een trouwe volger ben? De afgelopen periode zeker niet. Een vervelende gebeurtenis hier zetten bloggen even stil. Langzaam ben ik er weer en begint het plezier in bloggen ook weer terug te komen. Of ik mee mag doen weet ik dus niet. Maar mocht ik toch mee mogen doen dan zijn nummer 1 of 2 heel mooi.
Groeten, Aartje

Angelique zei

Wat een leuke dingen heb je gekozen voor je weggeef actie. Ik doe graag mee voor nr 1. Ga maar heerlijk genieten van je vakantie.
lieve groetjes Angelique

Sylvia zei

Fijne vakantie en alvast gefeliciteerd met je verjaardag,Marjan.Als ik mag kiezen graag nummer 1 en anders nummer 2.Wat een ontzettende leuke actie.

Groetjes,Sylvia.

Ellen zei

Heerlijk, vakantie! We hebben het veel in het onderwijs, maar ook wel hard nodig om het vol te houden. Geniet ervan! Nummer drie lijkt me wel heel gaaf (ben tegenwoordig erg van de stencils ;-)).

Willy zei

Ohhh wat vliegt de tijd toch, nu alweer mei vakantie :) hopelijk knapt het weer wat op! Ik ding graag met je mee met je leuke give away, nummer 3 heeft mijn voorkeur. Geniet van je welverdiende vakantie Marjan!

GerJanne zei

Hoi Marjan,
ik las al ergens in een reactie van jou bij iemand dat je ook een blogpauze ging nemen. Lekker, hoor vakantie! Peter heeft zelfs twee weken straks! Ik wens je en fijne tijd en een heel goede verjaardag. Erg leuk idee om wat weg te geven aan je trouwe volgers. Ik heb geen van de drie, vind ze alle drie gaaf en moet echt even denken waar mijn voorkeur naar uit gaat. Ja ik weet het: nummer 1.
Geniet van je vakantie!
GerJanne

Linda zei

Hele fijne vakantie, wij gaan er ook even tussen uit, lekker hè als ze twee weken vakantie hebben ;-) mijn voorkeur gaat uit naar nummer 1
gr Linda

Sarah - Crea S zei

Geniet ervan Marjan! Gaat vast deugd doen! Ik weet niet als ik mezelf onder een die hard volger mag rekenen, maar ik kijk in ieder geval altijd met veel verwondering naar je creaties Marjan! Als ik in de running ben voor een prijsje zou ik graag de stempel (nr 2) ontvangen, hij is zo mooi en ideaal, denk ik, om eens een kaartje van jou te liften ;)

SewPaperPaint zei

Happy early birthday my friend! I hope your holiday is a good one with much rest and inspiration. I would love to win number 2 since I am a big IndigoBlu fan. Hugs, Autumn

Nicole Parmentier zei

Hey Marjan, wat een leuke blogcandy! Ik ga voor nummer 1. Het kost inderdaad best wel wat tijd om alle blogs bij te houden maar het is ook altijd weer erg inspirerend en ik vind de contacten die ik er door heb de moeite dubbel en dwars waard. Geniet van je vakantie en alvast een hele fijne verjaardag. Je staat nu in mijn kalender ;-)

Margot zei

Gefeliciteerd! Ik kies voor nr 1, de stans!

Willy's creations zei

Beter laat dan nooit...gefeliciteerd met je verjaardag..en een hele fijne vakantie toe gewenst..ik ga voor nr3

Groetjes,Willy

Mieke zei

De laatste tijd ben ik natuurlijk geen trouwe volger geweest :-( Maar ik wil je wel nog een gelukkige verjaardag wensen. April is de mooiste maand om te verjaren ;-)
X

maria's knutselplezier zei

Gefeliciteerd Marjan en wat leuk dat je iemand kan blij maken, geef heb alvast aan iemand die het verdient , het is zeker niet evident om steeds een commentaar te leveren!!
Groetjes
Maria