maandag 3 april 2017

Beursaankopen en eerste kaartje daarmee

Gisteren met Ineke naar de Art Specially beurs in Nijkerk geweest. ERG leuke dag gehad!
Een aantal meiden ontmoet en mee gekletst: mijn DCL team maatjes Rosalien en Margot, verder Aletta en Anneke, Marit en Wendy en Alie Hoogenboezem met haar man. Leuk hoor!
Maar we kwamen natuurlijk niet om te kletsen en ondanks dat we eerder tegen elkaar zeiden: Ik heb eigenlijk niks nodig ... viel er toch wel e.e.a. in ons tasje.




Vandaag maakte ik een eerste kaartje met de Carabelle stempels en de onlangs gekochte Distress Oxide inkt. Leuk spul dat Oxide! 




De achtergrond dus met twee kleuren Distress Oxide en een tekst stencil en een stencil met gesso.
Gestempeld met Stazon en met grijze Archival. Gekleurd met Zig Clear brushes en waterpenseel. Nog wat witte Sharpie voor accentjes en een stipjes stempels voor de achtergrond.

Groetjes!

Marjan

40 opmerkingen:

karin zei

Leuk gemaakt Marjan. Veel plezier met je nieuwe spulletjes.
Groetjes,
Karin

Diny zei

Prachtige kaart Marjan....vrolijke kleurtjes!
Wat heb je leuke spulletjes gekocht. Ik herken het wel hoor....je denkt ik heb genoeg en toch kom je weer met een gevulde tas terug thuis he!
Groetjes en geniet ervan,
Diny

Marfien zei

Mooi kaartje, leuke stempels, oxide inkt ken ik niet, wat is hier zo speciaal aan?

Lia zei

Dat ken ik: niets nodig hebben en toch......!
Ik heb (nog) geen Oxide en ben erg benieuwd hoe het werkt. Ben van plan bij de KKD in Den Bosch iets aan te schaffen en dan maar proberen!
Jouw kaart ziet er in ieder geval super uit, dus ik krijg er zin in!
Lia xx

Je@net zei

Leuke kaart met je nieuwe spulletjes gemaakt, Marjan.
Veel plezier met je nieuwe aankopen!

KarinsArtScrap zei

aha Marjan dus ik kan aan jouw vragen wat het precies inhoud de distress oxide ik wil het ook kopen aankomende zaterdag op de beurs. maar weet niet precies wat het inhoud.
je kaart is heel mooi en ook je aankopen.

gr karin

Linda zei

Mooie kaart en veel plezier met je nieuwe spulletjes
gr Linda

Ans Gilbert zei

Hoi Marjan,
altijd leuk om mensen in het echt te ontmoeten..mooie spulletjes heb je gekocht en ook je kaartje is weer super, ik vind de kleuren erg mooi,
groetjes,
Ans

Maartje zei

Leuk dat je naar de beurs geweest bent! Niets nodig hebben is heel bekend... totdat de hebzucht toeslaat hè?! Je hebt een prachtige kaart gemaakt! Ik vind 'm heel fris.

Danielle zei

Wat een prachtige kaart met je nieuwe aankopen!! Heel mooi van kleur ook.

Nancy Soetaert zei

veel te verleidelijk wat je daar allemaal ziet. Ik ben ook met een mooi gevulde tas naar huis gekomen... Heb ook een paar potjes Distress Oxide gekocht, voelt helemaal anders aan dan de DI vind ik, maar wel mooie felle kleurtjes!
toffe kaart!
nancy

Colien zei

Leuk dat je meteen met je aankopen aan de slag bent gegaan! En wat een mooi resultaat, echt een prachtkaartje!!
grtz.Colien

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat heb je een mooie kaart gemaakt Marjan, mooie kleuren en wat een gave stempels. Danoesja en ik waren er gisteren ook en ook bij mij viel het een en ander in mijn tas..LOL. Ik vind het een heerlijke inspirerende beurs en mijn hoofd zit nog vol met wat ik allemaal gezien heb. Heb jij dat ook?
Lieve groetjes Miranda

Mariken zei

Om te beginnen, geweldig kaartje! Leuk hè, die distress oxides?! Ik had erg graag naar de beurs gewild, had het tof gevonden je te ontmoeten. Maar ons uitje naar Elke was al gepland...was ook erg gezellig. Volgende keer ga ik weer. Fijne avond verder!

Ellen zei

Gave buit! Leuk ook dat je veel bekenden hebt ontmoet op de beurs. Mariken schrijft het al: volgend jaar komen wij ook :-) Je kaartje is prachtig!

SewPaperPaint zei

Beautiful project! Congrats on your new goodies. Hugs, Autumn

Rosina zei

Heel fijn dat jullie een gezellige dag hebben gehad op die beurs Marjan en dan nog blogdinnen tegengekomen..ook zijn er weer hele leuke spulletjes in je mandje gevallen zie ik wel...
Je kaartje is weer een echte beauty...een mooi en kleurrijk geheel...

groetjes Rosina

GerJanne zei

Ha Marjan,
Fijn dat het gezellig was op de beurs en dat je nog mooie aankopen kon doen.
Je kaart is Supermooi. Goed gelukt en prachtige kleuren.
GerJanne

Romy zei

Wauw, wat een ontzettend mooi kaartje! Schitterende kleuren en prachtig stempelwerk. Leuke aankopen heb je gedaan!

Marlies zei

Een hele mooie kaart Marjan. Je hebt een mooie achtergrond gemaakt voor de leuke stempels. OOk mooie kleuren. Super. groetjes, Marlies

Sabine zei

Wat een leuke aankopen heb je gedaan! En je kaart is prachtig, heel mooi gemaakt Liefs Sabine

Evy G zei

Ik vind dat je je nog hebt ingehouden op de beurs en enkel noodzakelijke dingen hebt gekocht 😉 je kaartje is erg mooi geworden! Die oxide inkt is toch iets om over na te denken!

Doris knippenenplakken zei

Prachtige kleurrijke kaart Marjan !
Veel plezier met je aankopen .
Groetjes Doris

Sylvia zei

Mooie spullen gekocht, Marjan.Je hebt een prachtige kaart gemaakt met een mooie achtergrond.Hele mooie stempels.

Groetjes, Sylvia.

aussie aNNie zei

Hey Marjan, you will get addicted to the oxide inks, they are awesome. Love your gorgeous card and your purchased goodies are lovely.xx ♥[aNNie]

Sarah - Crea S zei

Wat een prachtig kaartje heb je met je nieuwe aanwinsten gemaakt Marjan!

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Ja, natuurlijk moet je toch iets meenemen.... en die oxide inkten o o o, ik wil ze zooo graag.... ze zijn gaaf! En wat een mooi kaartje ermee... jaloers..maar ik mag ze niet kopen... niet doen, niet doen....nee, niet doen...ooooooo

Kaartenkraam zei

Naar een beurs en niks meenemen is natuurlijk geen optie!! De kaart ziet er weer prachtig uit met zoals altijd een mooie kleurencombi.

groetjes van Ank

Margot zei

Leuk om jou ook te hebben gezien op de beurs Marjan, toen ik jou en Ineke zag had ik nog niets gekocht, maar daarna ging ik los! :)

Angelique zei

Prachtige kaart, mooie achtergrond en mooie kleuren. Gave kaart heb je weer voor de liftchallenge uitgekozen en een prachtig voorbeeld. Je wiebel babykaart in geel is heel erg leuk geworden met het schattige olifantje.
lieve groetjes Angelique

Marja Sch zei

Dat ken ik. Ik heb ook eigenlijk niks nodig maar o wat lastig toch in zo'n snoepwinkel met zoveel leuke spulletjes. Ik vind je kaart super leuk geworden. Groetjes Marja

Marja Sch zei

Dat ken ik. Ik heb ook eigenlijk niks nodig maar o wat lastig toch in zo'n snoepwinkel met zoveel leuke spulletjes. Ik vind je kaart super leuk geworden. Groetjes Marja

Stella zei

Ik zag hem al op FB en vindt 'em geweldig! Prachtige kleuren voor de achtergrond en zo'n gave combi van technieken, stencils en stempels. Zó mooi! Je hebt prachtige spullen gekocht. Ik heb ook een paar Oxide pads gekocht; binnenkort mee aan de slag. Dat papier van Crafters Companion heb ik ook gekocht. Ben erg benieuwd hoe dat bevalt:)

Willy zei

Ha ha heeel herkenbaar :) gave aankopen heb je gedaan Marjan. Leuk spul is die oxide toch hè? Echt de hit van de beurs volgens mij. Ik vind je kaart echt een beauty, zoo mooi van kleur! En wat een mooie nieuwe banner heb je bovenaan je blog!

Gerrina zei

Ik zeg gewoon niet meer dat ik niks nodig heb; kom toch altijd met een hoop van m'n verlanglijstje terug...Maar de remedie hier is dan ook om maar 3x per jaar max naar een beurs te gaan en de Art Specially is zo'n gave; daar spaar ik een hele tijd voor.
Het enige dat ik echt nodig had waren blokjes en kaartpapier en EZ-mount...
Vind het jammer dat ik jullie niet heb gezien... Het leek niet zo druk, maar stiekem waren er ook op zondag veel mensen...
Mooie aankopen en een prachtige kaart! Heerlijk die Oxides; lekker om weer met wat nieuws de mogelijkheden te ontdekken...
Groetjes, Gerrina

Nicole Parmentier zei

Tja, wat is 'nodig' hè?! Volgens mij heb jij de laatste tijd hard gewerkt dus deze 'buit' heb je wel verdiend vind ik! Van de Oxide inkten heb ik ook wat kleurtjes gekocht om uit te proberen, als ik dit zie begint het meteen te kriebelen. Je kaart is prachtig, deze leuke nieuwe spulletjes zijn goed besteed!

maria's knutselplezier zei

Wat heb je met je nieuwe stempels weer een prachtige kaart gemaakt Marjan!!

Groetjes
Maria

martina's kaartjes zei

wat heb je het beschaafd gehouden op de beurs, beperkte, maar toch oh zo leuke aankopen zie ik daar...
leuk lentekaartje heb je er al mee gemaakt, mooi
grtjs,martina
x

Maria V zei

Mooie 'buit' en direct al verwerkt in een prachtige kaart. Gezellig om zoveel bekend mensen weer eens eggies te zien. Dat is het leuke van beurzen, kopen en mensen ontmoeten.

Martha zei

Hoi hoi Marjan,
leuke kaart heb je gemaakt met die prachtige inkten!
Wat heb je leuke spulletjes gekocht op de beurs,
daar ga je vast weer wat moois meemaken!
Liefs van Martha