dinsdag 21 november 2017

Liftchallenge #124

Ook voor de Liftchallenge is dit de laatste challenge van 2017, we gaan er even mee stoppen tot in begin januari 2018. Deze laatste is door mij uitgezocht:

Maak een kaart waarbij je tekst of steeds dezelfde stempel in gradueel kleurverloop (ombré) en repeterend stempelt. 

Deze kaart komt van het Hero Arts blog en is ter illustratie:


Mijn uitwerking werd deze strakke kaart:



Ik houd van strakke kaartjes en maak ze met plezier, al vindt niet iedereen het mooi. Deze challengekaart vraagt er wel echt om.
Ik heb hiervoor een stempelset van SU (Gorgeous Grunge) en een van Clearly Besotted (Geomatric Flowerblocks) gecombineerd. De inktjes zijn van Altenew, ooit in een setje gekocht. 

't Scrap-Ateljeetje sponsort ons met een gave prijs, kijk maar eens op ons blog. Nelly, onze GD en Cornelie maakten prachtige kaarten, ook daar te bewonderen.

Ik heb mijn werkdag geruild van donderdag naar dinsdag omdat we rapportenmiddag/avond hebben, daarna ben ik een weekje vrij, want vrijdag heb ik Bapo.
Lekker vooruitzicht en wat leuke afspraken (ook met dingen die ik doen wil) in de planning. Na een aantal strakke kaartjes gaat het dan weer kriebelen om juist weer iets anders te doen. 

Groetjes, Marjan

29 opmerkingen:

Je@net zei

Wauw...leuke kaart geworden, Marjan. En wat een mooie verloop van kleuren!

aussie aNNie zei

Lovely and effective. xx♥[aNNie]🎄

Sabine zei

Wat een mooie kaart! Gaaf gedaan zeg Liefs Sabine

Sarah zei

Mooi is je caskaart. Prachtige keuze van stempels en kleurtjes!

Lia zei

Wat een bijzonder challenge thema. Je mooie kaart nodigt wel uit om te gaan experimenteren!
Lia xx

Gerrina zei

Gave strakke en toch heel vrouwelijke kaart!
Wat lekker zo een weekje zomaar tussendoor vrij! geniet ervan! Groetjes, Gerrina

!neke zei

Mooie kaart Marjan !!!!
En succes met de rapportenavond !

Maartje zei

Strak is hier inderdaad mooi bij! Geniet straks van je weekje vrij!

Irene zei

Jullie hebben weer een enige challenge bedacht en jouw uitwerking is strak, heerlijk roze en leuk Marjan!
Tof een weekje vrij, geniet er van!

xx Irene

KarinsArtScrap zei

een hele mooie kaart Marjan.
Gr Karin

Doris knippenenplakken zei

Hele mooie kaarten geworden Marjan ! Super mooi met de kleur verlopen .
Groetjes Doris

Colien zei

Leuke lift weer en jouw voorbeeldkaart is gaaf! Ik ben zelf niet zo van roze, maar hier is het erg mooi.
Leuk vooruitzicht met gezellige afspraken, begrijp ik... geniet ervan!
grtz.Colien

Ans Gilbert zei

Je maakte een prachtige lift Marjan,
Leuke stempels, mooie kleuren.
Heerlijk zo'n Bapo dag heeft mijn man ook en werkt nu nog 4 dagen
groetjes
Ans

Mariken zei

Ik vind je kaart prachtig! Strak, mooie tinten roze, echt gaaf! Wat heb je een heerlijk vooruitzicht, alleen dat al, is genieten! Hele fijne vrije dagen alvast!!

Ellen zei

Mooi zeg! Prachtig deze strakke bloemenkaart in verschillende kleuren roze. Geniet van je vrije dagen, heerlijk!

Martha zei

Hoi hoi Marjan,
prachtig dat verloop in deze kaart!
ook de roze kleur vind ik erg mooi op deze kaart!
Liefs Martha

Nancy Soetaert zei

toffe lift!
geniet van je vrije dagen!
Nancy

Nelleke zei

Prachtige kaart, dat wordt een hele uitdaging voor mij. Ik ga eens kijken. Geniet van alles, een heerlijk vooruitzicht. Groetjes, Nelleke

GerJanne zei

Hoi Marjan,
Wat een ontzettend leuke liftkaart heb je uitgezocht. Ik vind het weer een hele uitdaging, omdat ik niet weet of ik zoveel tinten van 1 kleur heb om te stempelen...jouw voorbeeld is hele mooi. Ik hou ook van strakke kaartjes, maar ook van zoveel andere, hihihi..
Heerlijk vooruitzicht heb je. Geniet er maar goed van.
GerJanne

Kate Yetter zei

Beautiful cards!

Mona Pendleton zei

Such a pretty card Marjan! Love all the shades of pink!

Danielle zei

Haha, wat geleerd van je vandaag.... Heb opgezocht wat een Bapo dag is :-) Ik vind de nieuwe challenge super leuk!! Net als de vorige, maar toen is het er helaas door allerlei drukte niet van gekomen. Hopelijk gaat het deze keer lukken. Je inspiratiekaart is echt mooi geworden, lekker strak!

Nicole Parmentier zei

Oh wat leuk! Ben dol op ombre!!

Sylvia zei

Mooie kaart,Marjan.Heel mooi stempelwerk.

Groetjes,Sylvia.

Dortesjs zei

Awww great card, Marjan ;O)))

Angelique zei

Hele leuke liftchallenge weer en je voorbeeldkaart is prachtig geworden. Strak past hier inderdaad het beste bij, komen de kleuren mooi uit. Heel veel plezier met alles wat je op de planning hebt.
lieve groetjes Angelique

Kaartenkraam zei

Oeps deze kaart had ik helemaal gemist, zo druk met andere dingen. Hij is erg mooi, ik houd er ook wel van hoor dat strakke en mooi zo met dat kleurverloop. Mooie stempel heb je er ook voor gebruikt.

groetjes van Ank

Wendy Koorevaar zei

Hey deze had ik gemist zie ik.... Wat een gave kaart weer. Hij lijkt mij erg moeilijk om te maken, vooraal om alles recht te krijgen en mooi aansluitend. Heel knap gedaan en supermooi effect dat roze op wit!

Liefs,
Wendy

Angela zei

Deze had ik ook gemist..... wat hebben jullie weer een gave liftkaart gevonden en wat is jouw lift weer geweldig! Prachtig dat felroze icm met wit en zwart; top!