maandag 15 januari 2018

Gelli plate kaart

Voor de kerstvakantie maakte ik een achtergrondje met de Gelli -plate, stencils en acrylverf. Vandaag had ik eindelijk tijd om het af te maken. Ik heb er de mooie bloemsilhouet stempels van Indigo Blu voor genomen en maakte er een sterkte kaart mee.



De blaadjes zijn van SU, ik heb ze bestrooid met wat goud embossingpoeder en daarna wat stipjes erop gemaakt met Nuvo drops goud. Vond dat wel een leuk effect geven.

Het was ook wel echt knutselweer ... de hele dag al regen hier in het westen ... bah!

Groetjes, Marjan



31 opmerkingen:

Irene zei

Wat een kunstwerk heb je gemaakt Marjan, schitterend!
Ook hier kijk ik maar niet naar buiten..bah bah bah....dan toch liever dikke vrieskou met een zonnetje!

xx Irene

Wendy Koorevaar zei

Ohh geweldig wat mooi is dit Marjan! Prachtig gedaan ook met de gelli-plate en de gouden druppels geven zo'n sierlijk effect. Ik vind het een beauty!!

Ja hier ook al zo grauw en nat bah.... echt januari! Ben blij als we weer wat meer richting voorjaar gaan.

Fijne avond!

Liefs,
Wendy

Je@net zei

Het wachten waard, Marjan. Wat een pracht van een kaart heb je ervan gemaakt!

Sabine zei

Wat een schitterende kaart! Mooi gemaakt en prachtige kleuren Liefs Sabine

Ellen zei

Hier ook rotweer, weer om te werken en veel nakijkwerk te doen ;-) Jouw gelli plate achtergrondje is prachtig. Mooi afgemaakt met stempels. Fijne avond!

Linda zei

Wauw wat mooi gedaan
gr Linda

KarinsArtScrap zei

prachtige achtergrond en kaart Marjan
Gr Karin

Mariken zei

Geweldig tof, die achtergrond. Ik moet ook nodig weer eens aan de slag met m’n gellixplate. Als ik dit zie, denk ik...wauw, zó mooi van kleur! Prachtige kaart. Fijne avond!
PS het weer hier is ook echt vreselijk, het regent pijpestelen...

Colien zei

Heel gave kaart, erg mooi!!
grt.Colien

Wies zei

Je kaart is prachtig Marjan. Een hele mooie achtergrond en gestempelde bloemen.
Groetjes, Wies

!neke zei

Mooi geworden !
Hier ook een druilerige duffe dag !!!!

GerJanne zei

Grappig, het eerste wat ik dacht toen ik je kaartje in mijn zijbalk zag: stemmige kleur. En dat klopt bij het thema van je kaart.
Heel mooi!

Marfien zei

Dit is weer een echt "Marjan", mooie kleuren en subtiel gestempeld.
Ik klaag niet over het weer, mijn familie in Zuid Afrika zit bijna zonder drinkwater, laat staan was of schoonmaakwater, zij willen dolgraag regen . . .

Kaartenkraam zei

Wat een schitterende kleuren en die subtiele goudaccenten zijn er heel mooi bij. Prachtige stempels, kortom een hele mooie kaart!

groetjes van Ank

aussie aNNie zei

Sheer delight and stunning post.xx [aNNie]

Kate Yetter zei

What a gorgeous card!

Lia zei

Marjan wat mooi! Ik heb nog nooit met een gelli plate gewerkt maar als ik dit zie begint het te kriebelen...
Lia xx

Sylvia zei

Prachtige kaart met een mooie achtergrond,Marjan.

Groetjes,Sylvia.

Doris knippenenplakken zei

Wow geweldige mooie kaart Marjan !
Super mooie achtergrond .
Groetjes Doris

Ans Gilbert zei

Wij hebben gisteren ook zo'n vreselijk slecht weer gehad, vooral op de terug reis, via Antwerpen, echt beestenweer en vandaag hagelbuien etc.
Je kaart is mooi geworden,prachtig achtergrond en leuke stempels,
groetjes,
Ans

Martha zei

Hoi hoi Marjan,
Jij hebt echt gouden handjes zo mooi als deze kaart toch ook weer is ik ben weg van de kleurencombinatie
Liefs Martha

Nicole Parmentier zei

Wat een prachtkaart weer Marjan! Heel mooi al die verschillende lagen over elkaar, echt een kunstwerkje. En ja, dat weer... ik krijg wel zin in de Lente inmiddels...

Gerrina zei

Een hele gave kaart! Mooie achtergrond! En ja mooi on er meer lagen op te verwerken! Groetjes, Gerrina

Stella zei

Ik was al erg benieuwd naar je Gelli plate afdrukken en deze is hartstikke mooi geworden. Prachtig in de verlopende tinten. En met deze stempels is het áf. Prachtig!

Mona Pendleton zei

Gorgeous Marjan! Love the beautiful artistic flair! Thanks for the inspiration!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat een gave achtergrond heb je gemaakt met de gelli-plate Marjan. Die lag vast te lonken. Mooie kleuren en mooi verder uitgewerkt als sterkte-kaart. Die gouden accentjes geven een mooi effect vind ik. Het is inderdaad echt binnenblijf weer en morgen ook geloof ik. Ik heb liever vorst en een zonnetje hoor ;)
Lieve groetjes Miranda

Hobby Hoogland zei

hoi Marjan. wat een mooie kaart,prachtige kleuren achtergrond.
groetjes Marjan.

Scraptastisch zei

Hier kom ik nog aan getuft...zo lekker genoten van mijn vrije dagen, vandaag de laatste en ik denk even naar Elly (scrap-ateljeetje) straks. Je kaart had ik al eerder bekeken en wil toch even zeggen hoe schitterend ie is!!! Je achtergrond is super, wat een mooi verloop van kleuren en door de gouden accentjes vast mooie glinstering geeft!
xx Gerie

Romy zei

Wat een geweldig effect op de achtergrond! Ik vind de kaart prachtig geworden. De bloemen zien er echt perfect uit.

Angelique zei

Schitterende kaart, prachtige achtergrond, mooie bloemen en een hele mooie klaar. De gouden accentjes maken het helemaal af.
lieve groetjes Angelique

Sue Lelli zei

STUNNING! LOVE the BG and the gold embossing and dots!