zondag 18 februari 2018

DCL # 286

Leuke kaarten allemaal voor onze laatste challenge, veel vouwtechnieken en zoveel inzendingen!
Maar nu is er weer een nieuwe, door Margot bedacht, ditmaal een kleureninspiratie challenge:



Lekkere lentekleurtjes!!

Dit maakte ik ervan:



Een achtergrond met diverse achtergrond stempels gemaakt. Die schuin doorgesneden en er een "wig" ingemaakt. Gestempelde (gerecyclede) bloemen, gouddraadje erachter, tekstje van Wplus9 enz.

Gisteren een supergezellige avond gehad met vrienden en vandaag hopelijk een lekker rustige zondag met dingen waar ik zin in heb. Dan is het weer een geslaagd weekend! 
Dat wens ik jullie ook nog :)

Groetjes, Marjan





31 opmerkingen:

aussie aNNie zei

Beautiful mood board and you have achieved a great result, lovely card.x[aNNie' blog]
 ❤️

Je@net zei

Wauw...een prachtige kaart met deze mooie lentekleurtjes, Marjan!

Colien zei

Wat een mooie kaart, heerlijk die vrolijke, frisse kleurtjes!
Geniet lekker van de rustige zondag...
grtz.COlien

Mariken zei

Heel erg mooi! Heerlijk dit kaartje in die leuke lentekleuren!
Gezellige zondag!

Maria V zei

Mooie kleurtjes bij elkaar en zo een prachtige kaart. Knap zoals jij dat altijd weer kan met stempelen. Fijne zondag.

Gerrina zei

Wat een heerlijk vrolijke en zonnige kaart! Krijg zo wel zin in het voorjaar...(terwijl de rijp hier nog op de bomen zit...) Fijn weekend verder!

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een prachtige kaart weer Marjan, de kleuren die Margot uit zocht zijn geweldig. Fijne zondag, groetjes Ingrid

karin zei

Mooi kaartje in lieve kleurtjes.
Groetjes,
Karin

Irene zei

LENTE!!!!!!!

HEERLIJKE KAART MARJAN!

XxIrene

GerJanne zei

Hoi Marjan,
Je weekend klinkt heerlijk. Zo' n rustige zondag is altijd fijn voor je werkweek. De kaart is heel mooi in deze kleuren. Grappig effect heeft die wig zo midden in je kaart.
Ik ga mijn best weer doen.
Groetjes,
GerJanne

Scraptastisch zei

Hoi Marjan,
Om te beginnen heb ik je vorige kaartje ook bewonderd en het filmpje bekeken en werd helemaal enthousiast en ga straks eens lekker rommelen met mijn inktjes! Ook deze kaart is zo gaaf...it makes me Smile, hihi
de zonnige zondag daar heb je ook vast van genoten, dus weekend geslaagd!!!
xx Gerie

Dortesjs zei

great moodboard and beautiful spring card ;O))

!neke zei

Super kaart Marjan !!!!!

KarinsArtScrap zei

wat een prachtige vrolijke kaart Marjan

Gr Karin

Martha zei

Hoi hoi Marjan
Ja, ik vind dit ook een echte lentekaart zo leuk met die inham en het gouddraadje
Prachtig resultaat!
Liefs Martha

Nicole Parmentier zei

Wat een heerlijk frisse lentekleurtjes zijn dit. Daar zijn we allemaal wel een beetje aan toe denk ik. Mooi hoe je deze stempels hebt gecombineerd... prachtig resultaat!!

Marfien zei

vrolijke frisse kaart, gister kwamen hier de krokussen alweer boven piepen, de kleurtjes komen overeen met de challenge :-)
vandaag doe ik ook wat jij doet, lekker aanrommelen . . .

Sylvia zei

Prachtige kaart,Marjan.Schattige bloemetjes.

Groetjes,Sylvia.

Ellen zei

Mooi zeg! Die wig vind ik echt geweldig bedacht.

SylS creaties zei

Prachtig kaartje met die leuke lentekleurtjes. Daar word je helemaal vrolijk van!

groetjes,
Syl

Aartje zei

Wat een heerlijke vfolijke kleurtjes en een prachtige kaart.
Groeten, Aartje

Inky and Quirky Designs zei

I always love a visit to your blog Marjan as looking at your beautiful cards makes me happy :)
Hugs
Donna xx

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Altijd moeilijk een kleurenchallenge. Maar jij maakte weer een plaatje. Ik geloof dat ik ben vreemd gegaan, ik heb die stans ook net besteld. Vind het zo geweldig voor een randje aan een cas kaart. Ik moest hem hebben.

Ans Gilbert zei

Hoi Marjan,
Prachtige kaart in mooie lentekleurtjes, leuke challenge ook.
Ik duik zo mijn bed weer in, kreeg gisteren buikgriep bleh..
Groetjes
Ans

Dora zei

Schitterend! Mooie kleuren.

Durvina zei

Wat een heerlijk sfeertje geeft deze kaart weer.
Prachtig!

liefs, Durvina

Willy zei

Wat een bjoetie van een kaart Marjan, ik vind dit ook zo'n mooie kleurencombinatie!!

SewPaperPaint zei

Love these happy colors and your artsy layering here! Stunning card! Hugs, Autumn

Kate Yetter zei

I love the bold bright colors against the white background. So elegant!
Kate

Mona Pendleton zei

So very pretty Marjan! Love the beautiful blossoms and artistic background! Thanks for the inspiration!

Sue Lelli zei

GORGEOUS! LOVE the brightly colored flowers and the gold twine you added! This card definitely makes me smile!