woensdag 14 februari 2018

Meer Gelliplate

Na de vorige gelliplate kaart wilde ik er nog meer mee doen. Op YouTube vond ik de Faux watercolour techniek, ook met acrylverf. Kate Crane demonstreert hem. Hier kun je het filmpje bekijken, mocht het je interesseren. 

Dit werd het deze keer:


Een leuke techniek! De ondergrond gestempeld met diverse achtergrond stempels en een stencil gebruikt voor de witte stippen. Een dopje met zwarte inkt eromheen gezet. De klaproos is van Stampinback en is gekleurd met Zigs. Strookjes gesneden en daaruit een cirkel gestanst, vond ik leuk met de bloem samen.

Lenteachtig kaartje, vind ik zelf. Ik heb nog een achtergrondje, maar daarvan nog geen kaart gemaakt. Komt nog wel, nu ben ik bezig met een roze poppendekentje voor de pop van Emmy. 
Ook leuk om daar weer wat mee te doen. Ook gezellig zo 's avonds op de bank :)

Vandaag is het Valentijnsdag, wij doen er niks aan, jullie wel?

Groetjes, Marjan!

28 opmerkingen:

Sabine zei

Wat een prachtige kaart! Zo vrolijk qua kleur. Heel mooi met die bloem erop liefs sabine

aussie aNNie zei

Beautiful display and thank you for the link. I am loving these colours Marjan, very feminine.x [aNNie]

🐰

Nancy Soetaert zei

fantastisch mooi, leuke techniek, prachtige kleuren!
Lijkt me super om eens uit te proberen!
Fijne dag
Nancy

Je@net zei

Wauw...vind 'm prachtig geworden, Marjan. Een heel mooie en fleurige kaart heb je zo gemaakt.
Vanavond een Valentijndiner op het werk met alle ouders en kinderen. Gezellig, heb er zin in!

Colien zei

Heel mooie kaart, zo mooi!
grtz.Colien

sandie zei

Oh this is a stunner, the colours in this are stunning. I adore the background...a real beauty Marjans x

Lia zei

Dit is echt bijzonder! Wat mooi Marian.
En nee: Valentijn is voor ons een 'gewone' dag, dus niets speciaals!!
Lia xx

Dortesjs zei

A very beautiful card this ;O)) ohh I think I will start watercolouring again..this is so beautiful thank you for making this

Irene zei

Marjan wat moooooi, je hebt het hélemaal in de vingers en de kleuren.....fantastisch!

Geen romantisch gedoe hier, zoals de Belgen zeggen "ik zie hem het hele jaar graag (soms niet hoor hahaha!)"!

XxIrene

Gerrina zei

Wat een mooi resultaat! Lijkt me een leuke techniek... En we doen aan een kaartje voor elkaar hier :) Geniet van het maken van het dekentje (is straks veels te snel af denk ik...) Groetjes, Gerrina

Ellen zei

Prachtige kaart en gave techniek Marjan...jij bent hier een kei in...top!
Ik heb het dekentje voor mn kleindochter klaar en ben met een kussen bezig voor in de babykamer.
Ook gezellig s’avonds op de bank haha!
Succes en groetjes, Ellen

Doris knippenenplakken zei

Prachtig Marjan ,mooie kleuren heel mooie techniek en combinatie .
Groetjes Doris

Ans Gilbert zei

Prachtige achtergrond Marjan, ook de klaproos is echt super.
groetjes
Ans

Mariken zei

Wauw, mooi! Wat een kleuren, en de bloemen komen zo mooi uit! Valentijn...alleen een paar kaartjes, Hans en de kinderen...dat is altijd gezellig! Fijne avond, lekker haken op de bank, ik ook!

SewPaperPaint zei

I am really no good at using my plate, but your samples inspire me to play nonetheless. I adore the mix of colors with the vivid flower punch! WOW! Happy Valentine's Day my friend! Hugs, Autumn

Nicole Parmentier zei

Wouw wat een beauty is dit!!!!!

Angelique zei

Schitterende kaart, prachtige kleuren, mooie achtergrond en de roze bloem komt er mooi op uit. Ook je vorige kaartjes en je haakwerk nog even bewonderd.
Vanmorgen stond er op tafel een bos rozen voor me dus ik heb vanmiddag even lekkere chocolade voor m'n man gehaald.
lieve groetjes Angelique

Ellen zei

Jouw lentekaart is echt prachtig!

SylS creaties zei

Schitterende kaart, helemaal af! Dank je voor je tip betreffende het filmpje. Ga ik zeker bekijken! Ik knoei ook graag met een GelliPlate!
groetjes,
Syl

Danielle zei

Dit is prachtig!! Echt erg mooi, deze kaart.... ik heb geen gelliplate maar als ik dit zo weer zie, weer iets voor op het wensenlijstje ;-) Wij doen er ook niets aan, niet helemaal waar want Vincent krijgt een kaartje van mij ;-)

Kate Yetter zei

I am loving these Gelli backgrounds!! Beautiful.

Martha zei

Hoi hoi Marjan,
Mooi zeg dit kaartje wat een schitterende achtergrond en die klaproos past er zo mooi bij
Geweldig resultaat!
Liefs Martha

Linda zei

Wat een schitterende kaart, mooie kleuren ook
gr linda

Mona Pendleton zei

Gorgeous card Marjan! Love the stunning color palette and artistic flair!

Marfien zei

heb eerst even het filmpje bekeken en zie dat dat ook wel iets voor mij is, lekker kliederen en dan iets moois maken, tof kaartje Marjan.

Romy zei

Wat een schitterende lentekaart! Die achtergrond is prachtig, maar ook de bloem en je kleurgebruik vind ik heel erg mooi. Echt een plaatje van een kaartje!

Willy zei

Wauwwww wat is dit een gave kaart zeg, echt ge-wel-dig!!

Sue Lelli zei

I LOVE this background with the flower on top! LOVE how you cut it into three panels!