zaterdag 21 april 2018

Bijna een week later.


Bijna een week later  ....

Op de Art Specially beurs afgelopen weekend heb ik het weer erg naar mijn zin gehad. Samen met Ineke hebben we gezellig geluncht met Cornelie, Miranda (Bij Oma Dee), Stella en haar zus Jacqueline en Marit Bentvelsen. Veel bekenden tegen gekomen (Aletta en Anneke treffen we elk jaar wel, net als Alie Hoogenboezem en haar man) en ook een poosje met Willy Duit gepraat. Hoe leuk om ook haar nu eens te spreken, toen ze het even minder druk had. We volgen elkaar al lang. Miranda (Bolletje Lucky heeeel kort, maar leuk dat we elkaar meteen herkenden!) Ook wij volgen elkaar al jaren.
Mijn buit was bescheiden ;)  Maar blij ermee, want sommige dingen stonden op mijn wishlist.





Voor mij en man manlief is de meivakantie weer aangebroken en daarom gaat mijn blog ook op vakantie ...



Ik ben er weer over drie weken... tot dan! Wel zullen er ingeplande berichtjes op mijn blog komen voor Dutch Card Lovers en Liftchallenge.

Groetjes en tot blogs!

Marjan

26 opmerkingen:

Diny zei

Wat heb je leuke spulletjes gekocht Marjan.
Gezellig dat je zoveel mede bloggers hebt ontmoet!
Groetjes en geniet van je vakantie,
Diny

Angela zei

Geniet van je vakantie Marjan!

Nancy Soetaert zei

leuk als je zaken gevonden hebt die op je verlanglijstje stonden! Mijn buit was wel iets groter, maar heb hier in de buurt niets op stempelvlak, dus sparen om dan wat te kunnen aanvullen...
Geniet van je vakantie!
Nancy

Je@net zei

Fijn dat je zo goed geslaagd bent, Marjan. En altijd leuk om (oude) bekenden tegen te komen daar.
Fijne vakantie en tot over 3 weken!

KarinsArtScrap zei

goed geslaagd mooie stempels vooral die vlinders.
ik wens je een fijne vakantie.

gr karin

Hobby Hoogland zei


hoi Marjan , lekker drie weken vakantie geniet er van.
de kikkers met koffer, grappig.
Groetjes Marjan.

Scraptastisch zei

Je hebt een heel leuk Event gehad zo te lezen en weer veel bijgekletst en vast stempel inspiratie opgedaan! Ik wens je een hele fijne vakantie!!!
Tot later....xx Gerie

Ans Gilbert zei

Je bent goed geslaagd op het Event, leuk om mensen gesproken te hebben..
Fijne vakantie,
Ansx

Danielle zei

Je hebt echt een leuke dag gehad, dat is duidelijk. En het hoeft niet altijd veel te zijn wat je koopt, als je er maar blij mee bent :-) Fijne vakantie, heerlijk!

Maria V zei

Mooie 'buit' en een hele fijne vakantie. Enig die afbeelding ;)

Colien zei

Netjes, mooie en bescheiden buit! :)
Geniet van jullie vakantie, even relaxen, heerlijk!
grt Colien

Lia zei

Veel plezier en heerlijk genieten. Doen wij ook!
Lia xx

Sabine zei

Wat een leuke dingen heb je gekocht! Hele fijne vakantie Liefs Sabine

Martha zei

Hoi hoi Marjan,
Leuk dat je zoveel medebloggers in het echt bent tegengekomen en leuke spullen heb je gekocht, ben benieuwd wat je gaat maken! En hele fijne blogvakantie toegewenst!
Liefs Martha

SylS creaties zei

Leuke aankopen! Ik wens jullie een hele fijne vakantie!
groetjes,
Syl

Kate Yetter zei

Have a wonderful and relaxing holiday!
Kate

Gerrina zei

Zo maf hoe we het voor elkaar krijgen elkaar weer te missen op het AS...
Zo te zien/lezen heb jij weer genoten!
En een kleine maar zo mooie "buit"!
Geniet van je vakantie!! Groetjes, Gerrina

Nicole Parmentier zei

Zeker een mooie buit Marjan, ben benieuwd wat je er allemaal mee gaat maken. Maar nu eerst een hele fijne vakantie!

GerJanne zei

Nou, dat klinkt heel goed, drie weken vakantie! Geniet er lekker van! En daarna aan de slag met je nieuwe spullen? Wie weet treffen wij elkaar volgend jaar...

Willy zei

Het was zoooo leuk je nu eens eindelijk live te ontmoeten Marjan, ik herkende je direct en het voelde heel vertrouwd! Mooie aankopen heb je gedaan, geniet van een welverdiende vakantie en tot gauw!

Sylvia zei

Mooie spulletjes gekocht,Marjan.Fijne vakantie.

Groetjes,Sylvia.

Алексровер Анна zei

Marjsn,its so wonderful to meet blog friends in real life! Have a great rest time!

Romy (Scrapstuff and More) zei

Leuke aankopen heb je gedaan! Geniet van je welverdiende vakantie :)

bolletjelucky.blogspot.com zei

Was zeker leuk om je even te zien, ik herkende je ook meteen. Leuke spullen heb je aangeschaft, ben benieuwd wat voor moois je ermee gaat maken. Héle fijne vakantie, geniet ervan.
Lieve groetjes Miranda

Sue Lelli zei

Hope your spring break was FABULOUS! I LOVE those frogs!

aussie aNNie zei

Cute frogs Marjan, hope you enjoyed your break. Thanks for the tip of the Art Bins too.xx[aussie aNNie blog]