zondag 15 april 2018

DCL #290

De nieuwe challenge van Dutc Card Lovers is bedacht door onze Rosalien:


Het is voorjaar en dat betekent dat de eerste lammetjes en kalfjes worden geboren. De vogeltjes gaan nestelen, kortom er is nieuw leven op komst.
De opdracht is maak een geboorte kaartje in een Clean and Simple stijl.

Dit werd mijn uitwerking:



 Kwam wel goed uit, want Claires beste vriendin bevalt over niet al te lange tijd van een meisje.

Strookjes uit verschillende oude blokjes gecombineerd, hartjes en sterretje uit de pons en wat stempeltjes en een tekst van MFT, verder naaimachine om de fishtails vast te zetten.

Hoewel het geen one layer is, vind ik het CAS.

Mijn teammaatjes maakten allemaal gave kaartjes, doe gezellig ook mee. Je hebt de tijd tot vrijdag 27 april

Vandaag ben ik met vriendin Ineke naar de beurs in Nijkerk, waar we ook wat blogdinnen gaat ontmoeten weer, gezellig! Ik heb eigenlijk weinig op mijn lijstje staan, maar er zal vast wel wat in mijn tas belanden.

Groetjes, Marjan

25 opmerkingen:

Diny zei

Wat een prachtig kaartje Marjan.
Mooie manier om wat restjes op te ruimen!
Groetjes en heel veel plezier in Nijkerk vandaag,
Diny

aussie aNNie zei

wow Marjan, this is super fabulous.x💖 [Aussie aNNie's Blog]

Maria V zei

Wat een leuk kaartje en zo kom je nog eens door de restjes heen. ;) Was denk ik best gezellig op de beurs. Nog wat gekocht?
Fijne zondag.

Marja Sch zei

Ik vind hem schattig. Groetjes Marja

KarinsArtScrap zei

prachtig Marjan

gr karin

Martha zei

Hoi hoi Marjan
Zo kun je dus ook een babyfelicitatiekart maken ik vind het erg mooi en zeker CAS!
Heel veel plezier op de beurs ben wel benieuwd naar je aankopen!
Liefs Martha

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Oooo, wat een geweldig gave prachtige kaart. Echt supermooi.

Ellen zei

Ik vind ‘m prachtig, origineel en CAS! Heerlijke roze geboortekaartje.

SylS creaties zei

Schattig kaartje! Leuk te lezen dat je ook een leuke beursdag hebt gehad!

groetjes,
Syl

Ans Gilbert zei

Wat een schattige CAS babykaart heb je gemaakt, mooie kleurtjes echt top.
Je hebt je goed vermaakt, zag ik op FB en mooie spulletjes gekocht,
Groetjes
Ans

Scraptastisch zei

Schattig roze babykaartje Marjan...mooi gedaan!!!
Oeps ik lees bij Ans dat je toch meerdere aankopen hebt gedaan, hihi
xx Gerie

Kate Yetter zei

Beautiful and feminine! I love the stitching over the pendants.
Kate

Sabine zei

Wat een prachtige kaart! Heel mooi gemaakt. Leuke kleurtjes Liefs Sabine

Colien zei

Ach, wat mooi!! Leuk challenge weer, ik ga mijn best doen om weer mee te doen...
grt Colien

Mariken zei

En...heb je genoten in Nijkerk? Wat jammer dat we elkaar niet konden ontmoeten, misschien de volgende keer wel...Je kaartje is prachtig en origineel. Leuk sijn die strookjes!

Nicole Parmentier zei

Wat lief deze roze strookjes! Echt een schatje, deze kaart en zeker CAS! Was het leuk in Nijkerk? Mijn tassen zaten in ieder geval flink vol en ja, ook met dingen die niet op mijn lijstje stonden...

Sylvia zei

Prachtige kaart,Marjan.Mooie kleurtjes.Leuk gedaan met het stikwerk.

Groetjes,Sylvia.

Monique zei

Wat een prachtige kaart Marjan. Supermooi gedaan.
En het was gezellig op de beurs. Zaterdag wel heel druk en gisteren wat minder. Ik dacht als ik zaterdag alles koop wat ik nodig heb, kan ik zondag lekker ideeen op doen. Maar heel vervelend, mijn tas trok gewoon dingen aan en aan het eind van de rit zat er bijna net zoveel in als van de zaterdag. Maar het mag de pret niet drukken. Ook weer veel mensen ontmoet en gesproken. Op naar volgend jaar maar weer ;-)

Fijne week, liefs Monique

Margot zei

Zo mooi!

SewPaperPaint zei

I love these banners and pretty "hello" die! Great design. Hugs, Autumn

Doris knippenenplakken zei

Wat een mooie kleurtjes Marjan . Heel mooie kaart Girl kaart .
Groetjes Doris

Marfien zei

Leuke kaart voor een meisje, de naaimachine moet hier ook weer eens op tafel, zag net een leuke challenge waarbij deze weer dienst moet doen . . .
(en waarbij ook mijn nieuwe aankopen nodig zijn)

Gerrina zei

Wat jammer dat we elkaar weer niet gezien hebben! Toch ben je niet de enige die ik gemist heb; van mensen die 2 dagen op het Event in Nijkerk rondliepen heb ik er een helemaal niet gezien en een groep pas tegen sluitingstijd... Dus al oogt het niet super druk; er zijn daar toch heel veel mensen... Hoop dat het de volgende keer dan toch gaat lukken!
Je kaart is een mooie! Leuk en vrolijk die verschillende vlaggetjes! Groetjes, Gerrina

Anita van Merode zei

Super mooi gedaan Marjan. Dit soort kaartjes is voor mij heel moeilijk om te bedenken. Vind ze altijd erg mooi van je.
Gr Anita

Sue Lelli zei

LOVE the stitching and the banners! And the pink is my FAV!